Je oude avatarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik weer
7 van de 9 is best netjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ge-wel-dig
NotTenminste, niet wat ik deed
![]()
Van de 9 toestellen die we in totaal deden, hadden we 4 prijzen (2x 1e, en 2x 2e volgens mij). Op 7 toestellen zijn we door naar de finale, waarvan we er al 5 voor die tijd door waren omdat dat niveau sowieso door ging naar de finale
En we moesten vandaag nog ff kijken wie wat voor sprongen die bij minitramp vrijquote:
Deze zin volg ik nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En we moesten vandaag nog ff kijken wie wat voor sprongen die bij minitramp vrij
We wisten nog niet precies wat we moesten springen. En wie er bij welke sprong niet mee deedquote:
ooh oke, en doe jij wel mee?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
We wisten nog niet precies wat we moesten springen. En wie er bij welke sprong niet mee deed
jwel, maar iedereen moest er met 1 sprong uitquote:
En de linker jelstkin salto dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jwel, maar iedereen moest er met 1 sprong uitToen heb ik de hurksalto niet meegedaan, zodat ik streksalto en hoeksalto en spreidsalto wel mee kon doen
Ik ben nooit verder gekomen dan -sprongen ipv al die -salto'squote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jwel, maar iedereen moest er met 1 sprong uitToen heb ik de hurksalto niet meegedaan, zodat ik streksalto en hoeksalto en spreidsalto wel mee kon doen
Haha, is niet zo moeilijk hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan -sprongen ipv al die -salto's.
succes![]()
Welke?quote:
Ik vind normale salto's voorover met de tramp al doodengquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vind normale salto's voorover met de tramp al doodeng.
jaja ..quote:
ja die met je vuist in je linkeroorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, die 3 dubbele salto met een linkse schroef.
die kan ik (nog) nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, die 3 dubbele salto met een linkse schroef.
Linkse schroeven bestaan niet!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
En de 2 dubbelvoudige linkse schroef met afsluitende salto dan?![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Linkse schroeven bestaan niet!
uit betrouwbare bron
Wellesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Linkse schroeven bestaan niet!
uit betrouwbare bron
Zal ik je es ff uitleggen waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
En de 2 dubbelvoudige linkse schroef met afsluitende salto dan?![]()
Ik weet wel iets van turnen, hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zal ik je es ff uitleggen waar je het over hebt?
Vertel dan eens.quote:
Nou kijk,quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Nou kijk,
een schroef is een salto met een hele draai
die hele draai gaat dan om je eigen lengte as en dan een salto als afsluiting, heb je dus een dubbele salto, waarbij je 1 salto om je eigen lente-as draait.
een beetje vreemd he?
betrouwbare bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |