abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 21:10:25 #151
70110 peristilius
High times
pi_38059925
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zie niet hoe analoge sticks sneller zijn dat de Wiimote.
Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 21 mei 2006 @ 21:10:47 #152
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38059942
Oh dan raak ik gestresst van de playstation
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef peristilius het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
het draaien op een console gaat ook poeptraag
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:13:49 #153
70110 peristilius
High times
pi_38060120
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

het draaien op een console gaat ook poeptraag
Dan moet je de sensitivity hoger zetten.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 21 mei 2006 @ 21:38:01 #154
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38061586
Met het spelen van TWW en OoT is het meerdere malen voorgekomen dat er 8+ uur gespeeld is achter elkaar...

Vrouwtje gaat s'morgens naar d'r werk.. Daaag schatje, werk ze! ,(voor mij) ff later... Hoi ik ben weer thuis...

Oeps....
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 mei 2006 @ 21:41:52 #155
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38061831
Lol, klaploper
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:45:53 #156
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38062104
Thuis zitten is m'n werk!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 mei 2006 @ 21:46:59 #157
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38062189
Mooi werk!
Houd van een lijntje.
pi_38062636
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:45 schreef Herr.Flick het volgende:
Thuis zitten is m'n werk!
zeg, doe mij ook zo'n werk!
pi_38068400
Die hide-game klinkt wel grappig
pi_38070617
quote:
Sega heeft vandaag bekend gemaakt, dat ze met zeven titels bezig zijn voor de Nintendo Wii. Al deze games moeten nog voor april 2007 in de Europese rekken liggen.

Twee van de zeven kennen we al, namelijk Monkey Ball: Banana Blitz en Sonic: Wildfire. Met welke projecten het bedrijf nu bezig is, hebben ze niet bekend gemaakt. Maar sterke geruchten gaan de ronde dat Nights één van Sega's nieuwe Wii-titels word

http://www.ngcfrance.com/news.php?operande=0&idx=5143&r=1
pi_38071218
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dan moet je de sensitivity hoger zetten.
die optie zal dan ook vast wel bij de Wii zitten...
pi_38071281
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

die optie zal dan ook vast wel bij de Wii zitten...
Wie weet.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 22 mei 2006 @ 00:40:16 #163
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38071553
quote:
IGN Wii: Can you change the controller sensitivity so that more minimal movements effect quicker on-screen turns?

Mark Pacini: What we want to do with the control scheme is to give players the ability to adjust it somewhat to their preference. We know that there are going to be people who want more sensitivity, like you're saying. And because of the inherent capabilities of the controller, you sometimes may go off-screen if you're trying to make very, very quick, rapid movements, so that is definitely a possibility that we can put more options in. Right now we have the normal and expert control modes. That doesn't mean that there couldn't be more detailed control setups as necessary. We definitely want to make the players happy and we want them to play the game the way they feel they should play the game. But at the same time we're going to design the game to be played in a specific way, so we may not create gameplay where we feel you need to quickly flip a 180 just because we may not feel that this plays to the strengths of the controller. So to answer your question in a very general way, we're definitely considering ways that the player can configure the control to their preferences.
Houd van een lijntje.
pi_38071615
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:40 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]
Hij weet.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38072747
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Nights Into Dreams

Wel een hele goeie besturing voor die game
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_38073204
Mijn lijstje dat ik ga kopen bij de launch

1. The Legend of Zelda: Twilight Princess
2. Metroid Prime 3: Corruption
3. Wii Sports
12. Red Steel
19. Final Fantasy Crystal Chronicles (Als het wat beter is dan de gamecube versie, want dat was matig zonder een fatsoendelijk verhaal)
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  maandag 22 mei 2006 @ 07:56:30 #167
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38074002
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef peristilius het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
Het richten etc gaat sneller dan met een analoge stick. Ook het draaien gaat sneller in vergelijking met analoge stick. Niet zo snel als een muis, maar wel degelijk sneller dan met analoge stick
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_38074018
Gister bij Gamekings had Steven een hands-on met Red Steel en hij zei dat wat hem vooral opviel was dat het zo gevoelig was.
  maandag 22 mei 2006 @ 08:35:24 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38074289
quote:
Op maandag 22 mei 2006 07:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het richten etc gaat sneller dan met een analoge stick. Ook het draaien gaat sneller in vergelijking met analoge stick. Niet zo snel als een muis, maar wel degelijk sneller dan met analoge stick
heb je het al gespeeld?

ik geloof je in principe wel, maar nu schrijf je het alsof je het al gespeeld hebt
The line is a dot to you!
  maandag 22 mei 2006 @ 09:26:20 #170
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38075042
quote:
Op maandag 22 mei 2006 08:35 schreef kepler het volgende:

[..]

heb je het al gespeeld?

ik geloof je in principe wel, maar nu schrijf je het alsof je het al gespeeld hebt
Nee goed punt... sommige mensen moeten even terug naar aarde inderdaad
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_38075078
Naja, er wordt gezegd dat draaien sneller is dan met controller maar langzamer dan muis. Ik wil het eerst zelf ervaren eigenlij.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_38075112
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Samba Wii Amigo Please
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_38075867
quote:
Have you acknowledged that you’re asking gamers to all of a sudden move their bodies? There are sure to be lazy gamers who say, “I don’t want to jump around, I want to just sit on the couch and move my thumbs when I play.”

“The fact of the matter is, if you want to, you can play in much the same style as you did before. You can sit with Zelda and just with little movements you can control the game perfectly well. Similarly with tennis, by kind of slapping the Wii remote against your hand, you can play the game that way if you really want to. As people get better and better at the individual games, it may be that their motions drift from the more exaggerated to the less exaggerated. But at the same time, I tend to find that moving around a bit more tends to be more fun.”
  maandag 22 mei 2006 @ 10:05:27 #174
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38075921
quote:
Op maandag 22 mei 2006 07:58 schreef EricG het volgende:
Gister bij Gamekings had Steven een hands-on met Red Steel en hij zei dat wat hem vooral opviel was dat het zo gevoelig was.
Én, wat voor mij een belangrijke opmerking was, dat hij er vrij snel aan wende hoe het werkte.

Viel me overigens wel op dat ie flink wat misknalde, maar dat zal die gewenning wel zijn
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 22 mei 2006 @ 10:18:34 #175
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_38076227
Ik was gisteren in Scheveningen en liep daar (hoe kan het ook anders) ook ff de arcade hal in...
daar hebben ze House of The Dead 4 / VirtuaCop3 en de nieuwe timecrisis (of is die stiekem al oud)
Ik moet zeggen dat t eerste wat in me opkwam was : Wii plz!
Giggity giggity giggity!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')