abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38095498
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dat sowieso

Vind nog steeds de witte lite > de zwarte lite trouwens
ja vinnik ook (heb m zelf ). De zwarte Wii vind ik overigens wel weer mooier
#winning
  maandag 22 mei 2006 @ 20:18:34 #252
66083 Platina
78th Element
pi_38097034
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:11 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

En in dezelfde stijl
eigelijk ben ik nu verplicht een Lite te halen..
Ik weet hoe je je voelt
Heb al gewone DS maar ik moet gewoon Wii en lite in het wit hebben, zooo prachtig
  maandag 22 mei 2006 @ 20:41:36 #253
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38097955
hoop dat er genoeg wii's in de schappen komen! want ik moet er wel een bemachtigen
de zwarte of een heerlijke lime
oktober here wii come
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  maandag 22 mei 2006 @ 20:55:10 #254
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38098557
Gewoon reserveren iets vantevoren. Al denk ik niet dat Nintendo een dermate hypekan genereren om echt meteen mega-aantallen te verkopen. De massa hebben ze vanaf de N64 toch een beetje verloren, en dat moeten ze eerst weer terugwinnen in de eerste maanden via goede mond op mond-reclame en reviews.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 22 mei 2006 @ 21:38:00 #255
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38100664
Al heb ik haar maar noverber in huis
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_38103603
Red Steel krijgt gelukkig wel bloed in de game:
quote:
PRINCE_NineOne1 posted:
--------------------------------------------------------------------------------
Psi

It's the same controls, I just believe they were a bit tighter as we were developing on the GC dev for, well, for a while.

I can assure you that we have plenty of time to refine, tighten, and ensure that the controls are solid.

In regards to the blood, there will be blood - just not in a grpahic way. I believe you can have blood spurt and then disappear and still receive a teen rating. Regardless of that point, the game is all about the controller and it's movements - not so much about the graphics.

-P911
Dit is een developer van Ubisoft.

Niet dat ik zo'n bloeddorstig persoon ben, maar Red Steel zonder red stuff is toch n beetje triest.
pi_38104034
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Red Steel krijgt gelukkig wel bloed in de game:
[..]

Dit is een developer van Ubisoft.

Niet dat ik zo'n bloeddorstig persoon ben, maar Red Steel zonder red stuff is toch n beetje triest.
Ik moest hier opeens denken aan Kill Bill 1, waarbij Uma Thurman al die Japannertjes afslacht met dat zwaard. Dan geeft het toch wel zo'n finishing touch zeg maar als er overal bloedspatten zitten, en ook zo af en toe op de camera. Dat ziet er wel vet uit vind ik en past bij de stijl van zo iets.
pi_38105060
Ik ga echt niet na de tv wijzen met dat ding.

Komt er geen gewone controler ?
  Donald Duck held maandag 22 mei 2006 @ 23:01:55 #260
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38105122
er komt een normale classic controller, maar da's enkel voor gc games en de virtual console dacht ik
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38105308
Ik zou die computer graag willen hebben, maar ik ga niet naar de tv wijzen met dat ding dat vind ik niks.
  maandag 22 mei 2006 @ 23:15:21 #262
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38105728
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb de PU vanaf deel 1 gelezen
Ik heb de PU t/m deel 1 gelezen.
pi_38106458
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou die computer graag willen hebben, maar ik ga niet naar de tv wijzen met dat ding dat vind ik niks.
Pauper
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  maandag 22 mei 2006 @ 23:31:25 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38106562
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Hansch het volgende:

[..]

Pauper
Schelden is nergens voor nodig he
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_38106730
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Schelden is nergens voor nodig he
Jama

Hij vindt de Wiimote stom

"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_38107399
quote:
Je wil dat ding graag hebben maar je wil niet op je tv wijzen? het hele idee van de Wii is juist dat je dat soort dingen doet. Jij zegt dus dat je een apparaat wil hebben wat doet wat jij eigelijk helemaal niet wil?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_38108175
quote:
(vind het wel grappig klinken; die computer )

Ik zou maar 1 ding willen zeggen, voordat je zegt dat je iets niks vind, vind ik dat je op zn minst het eerst gespeeld moet hebben om tot die conclussie te komen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:09:39 #268
148586 Wii
BELIEVE!
pi_38108297
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 00:06 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

(vind het wel grappig klinken; die computer )
Dat noemt men de PS2 generatie.
Wii
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:12:53 #269
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38108426
als je de wii wil zonder wii besturing... warrom wil je de wii dan?
pi_38110115
Voor nieuwe Nintendo games.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 08:42:06 #271
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38111914
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef moomoo het volgende:
als je de wii wil zonder wii besturing... warrom wil je de wii dan?
3x moeten lezen
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_38113131
quote:
Dan koop je het niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_38113221
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan koop je het niet
Het was toch mogelijk om gewoon te spelen, of is dat echt verbannen door Nintendo?
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_38113283
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het was toch mogelijk om gewoon te spelen, of is dat echt verbannen door Nintendo?
Volgens mij is er ook een gewone controller, voor de non-believers
pi_38113310
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij is er ook een gewone controller, voor de non-believers
Naja, het lijkt me af en toe wel lekker rustig. Ik moet sowieso nog zien of ik de Wii koop op de launchdate voor een paar techdemo's
pi_38113347
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

Naja, het lijkt me af en toe wel lekker rustig. Ik moet sowieso nog zien of ik de Wii koop op de launchdate voor een paar techdemo's
Alleen al voor Wii sports zou ik het kopen. Het lijkt me extreem grappig om in je huiskamer te tennissen
pi_38113376
Maar hoeveel spellen zullen er gemaakt worden voor de non nunchuk/wiimote. Ik bedoel leuk en aardig dat er zo`n extensie is maar als die 90% van de tijd niet ondersteund gaat worden dan heb je er nog steeds niets aan.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_38113424
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:47 schreef disjfa het volgende:
Maar hoeveel spellen zullen er gemaakt worden voor de non nunchuk/wiimote. Ik bedoel leuk en aardig dat er zo`n extensie is maar als die 90% van de tijd niet ondersteund gaat worden dan heb je er nog steeds niets aan.
Daar zullen ze bij nintendo wel over nagedacht hebben, hoop ik voor ze. Ik mag aannemen dat het net zoiets werkt als donkey konga: het kan wel met een standaard controller, maar je mist alle fun!
pi_38113441
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alleen al voor Wii sports zou ik het kopen. Het lijkt me extreem grappig om in je huiskamer te tennissen
Dat bedoel ik dus met techdemo, als die game niet meer is dan beetje slaan nee bedankt. Ga ik wel Virtua Tennis spelen en anders even de baan op om echt een balletje te slaan. De reden is dat, hoe leuk echt slaan misschien zal zijn, het echt niet meer is dan dat. Een beetje slaan, dan ga ik liever voor een grote game met een fantastische carreer mode en een ultieme controller besturing, maar waarbij je dan niet zelf slaat.
pi_38113480
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:49 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met techdemo, als die game niet meer is dan beetje slaan nee bedankt. Ga ik wel Virtua Tennis spelen en anders even de baan op om echt een balletje te slaan. De reden is dat, hoe leuk echt slaan misschien zal zijn, het echt niet meer is dan dat. Een beetje slaan, dan ga ik liever voor een grote game met een fantastische carreer mode en een ultieme controller besturing, maar waarbij je dan niet zelf slaat.
Je vergeet zelda voor de wii. Dat is mijn reden om dat ding at launch te halen.
pi_38113487
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij nintendo wel over nagedacht hebben, hoop ik voor ze. Ik mag aannemen dat het net zoiets werkt als donkey konga: het kan wel met een standaard controller, maar je mist alle fun!
Ik denk het niet. DOnkey konga heeft ondersteuning voor de algemene controler. Als de algemene controller al ondersteund word hoef je geen extra`s bij te maken voor 3rd party controllers

Maargoed dat merken we vanzelf wel.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_38113563
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

1. The Legend of Zelda: Twilight Princess
2. Metroid Prime 3: Corruption
3. Wii Sports
4. Tony Hawk's Downhill Jam
5. Marvel: Ultimate Alliance
6. Madden NFL 2007
7. Elebits
8. Super Monkey Ball: Banana Blitz
9. Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
10. SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab
11. Rayman Raving Rabbits
12. Red Steel
13. Metal Slug Anthology
14. Blitz: The League
15. Trauma Center: Second Opinion
16. Avatar: The Last Airbender
17. Call of Duty 3
18. Cars
19. Final Fantasy Crystal Chronicles

Possible but I have not found any offical statement:
Call of Duty 3
Dragon Ball Z Budokai: Tenkaichi 2
ExciteTruck(looks far along but Nintendo has said nothing on a date)

Launch Window:
WarioWare: Smooth Moves(Within First 3 Months)
Super Mario Galaxy(Within First 6 Months)

Nou ja, er zijn trouwens dan wel veel techdemo's. Gejat van pagina 1 van dit topic overigens
pi_38113658
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:53 schreef Pheno het volgende:

Nou ja, er zijn trouwens dan wel veel techdemo's. Gejat van pagina 1 van dit topic overigens
Ik had daaronder ook al gereageerd

Ik zou release alleen doen voor Metroid Prime 3 en Red Steel. Tenzij Zelda dus niet naar de NGC komt in Europa dan ook die.

Call of Duty 3 haal ik wel voor de Xbox 360 en aangezien WarioWare en Super Mario geen launchgames zijn hoef ik het daar ook niet voor te doen.
pi_38113812
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik had daaronder ook al gereageerd

Ik zou release alleen doen voor Metroid Prime 3 en Red Steel. Tenzij Zelda dus niet naar de NGC komt in Europa dan ook die.

Call of Duty 3 haal ik wel voor de Xbox 360 en aangezien WarioWare en Super Mario geen launchgames zijn hoef ik het daar ook niet voor te doen.
Tja, het ligt er maar net aan waar je van houdt. Red Steel hoor ik heel veel mensen noemen, maar dat is absoluut geen reden voor me, ik ben niet zo'n fps fanaat.
pi_38113893
Tsja, normaal zou ik Trauma Center noemen, maar aangezien die game dus schijnbaar hetzelfde is als de DS versie zie ik geen reden om dat te doen, daarbij vind ik het meer een game voor een handheld.
pi_38116541
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:47 schreef disjfa het volgende:
Ik verwacht eerder dat het 90% van alle games WEL wordt gebruikt dan vice versa.

Voor de doubters van de nieuwe controller en de games, Miyamoto zei op de E3 dat de eerste lichting games veelal standaard games werden met de Wiimote als vervanging van de oude controls. Maar dat de volgende generatie games gameplay verwezenlijken die onmogelijk op andere controllers gedaan kunnen worden en de Wii echt anders maakt.

In PS2 generatie taal:
De Wii-computer zal in het begin superrete coole shit hebben die de playstation en shit ook heeft maar met de aanwijstick, en later zal ie supervage shit laten zien die playstationcomputers niet hebben. De Wii kan misschien wel ownen nigga! De Wii is da shizzle!
pi_38116973
Dat EA gewoon voor een retro (:P) controller games gaat maken dat lijkt me zowizo wel logisch alex.

Maar ik verwacht wel dat nintendo de developers pusht om die extensie niet te gebruiken. Anders blijven duffe gamers maar op de bank zitten en dat is niet de bedoeling lijkt mij. Ook om gewoon de remote aan te sporen bij het publiek.
www.indiegamer.nl
pi_38117448
Volgende confenties:
quote:
Comic-Con International
Date: July 20-23, 2006
Chance for Wii News: Low
Chance for Wii Playable: High

Spaceworld 2006 (unconfirmed event)
Date: Month of August, 2006
Chance for Wii News: Very High
Chance for Wii Playable: Very High

GC Games Convention
Date: August 24-27, 2006
Chance for Wii News: Medium
Chance for Wii Playable: High

Tokyo Game Show 2006
Date: September 22-24, 2006
Chance for Wii News: Very High
Chance for Wii Playable: Very High

GDC London
Date: October 3-4, 2006
Chance for Wii News: Low
Chance for Wii Playable: Medium
pi_38117536
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:45 schreef disjfa het volgende:
Dat EA gewoon voor een retro (:P) controller games gaat maken dat lijkt me zowizo wel logisch alex.
EA heeft gewoon een aparte studio ingericht voor Wii-games, dus hopenlijk komen de betere games ook bij hun vandaan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:06:56 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38117642
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende confenties:
[..]
Maw, wacht op de TGS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_38119428
De classic controller word geeneens standaard meegeleverd dus lijkt me sterk dat devs games gaan maken die je alleen daarmee kan spelen aangezien je dus niet zeker weet of iedereen dat ding heeft terwijl wel iedereen een wiimote heeft -> dus meer kans op hogere verkopen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:03:06 #292
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_38119620
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:32 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder dat het 90% van alle games WEL wordt gebruikt dan vice versa.

Voor de doubters van de nieuwe controller en de games, Miyamoto zei op de E3 dat de eerste lichting games veelal standaard games werden met de Wiimote als vervanging van de oude controls. Maar dat de volgende generatie games gameplay verwezenlijken die onmogelijk op andere controllers gedaan kunnen worden en de Wii echt anders maakt.

In PS2 generatie taal:
De Wii-computer zal in het begin superrete coole shit hebben die de playstation en shit ook heeft maar met de aanwijstick, en later zal ie supervage shit laten zien die playstationcomputers niet hebben. De Wii kan misschien wel ownen nigga! De Wii is da shizzle!
Yech, van die PS2 generatie taal gaan m'n ogen bijna bloeden. Om te janken gewoon

Maar ik denk dat je uiteindelijk gewoon een beetje hetzelfde patroon als bij de DS kan verwachten.
Er zullen vast een hoop titels komen waarbij de standaard besturing gewoon wordt vervangen door de nieuwe technologie (of niet eens) en waarbij het verder weinig spannends zal toevoegen (denk bijvoorbeeld aan een Nanostray of New SMB) en dat geeft ook niet, zolang ze maar leuk zijn. Er zijn echter op de DS ook al meer dan genoeg spellen, waar de technologie echt wat toevoegt en dingen mogelijk maakt die anders gewoon niet (of niet zo intuitief) te doen zouden zijn (denk aan Nintendogs, Trauma Centre, Lost in Blue, etc.)

Het is alleen te hopen dat EA's prestaties op de DS geen maatstaf zullen worden voor hun Wii projecten, want dan denk ik niet dat ik daar ooit geld aan uit hoef te gaan geven.
Er zullen altijd developers blijven die het niet echt vatten, maar ik denk dat Nintendo de meeste wel goed heeft klaargestoomd met de DS.

Heb trouwens net nog een interview over de nieuwe Rayman zitten lezen. Die besturing lijkt me echt enorm lachen en de laatste vrijgegeven screenshots zijn dus schijnbaar van de Wii versie. Ik krijg er steeds meer zin in in ieder geval!
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_38119767
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maw, wacht op de TGS
Waar Nintendo normaal gesproken niet naartoe gaat

Nee, ik zie eerder iets gebeuren in Leipzig
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:14:23 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38119999
Nadat de controller onthuld is op de TGS kun je er gewoon vanuit gaan dat Nintendo op de TGS gewoon betekent nieuwe info.
pi_38120079
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadat de controller onthuld is op de TGS kun je er gewoon vanuit gaan dat Nintendo op de TGS gewoon betekent nieuwe info.
Kromme zin is jij maak
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_38120092
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:03 schreef Phonebone het volgende:

[..]

Yech, van die PS2 generatie taal gaan m'n ogen bijna bloeden. Om te janken gewoon

Maar ik denk dat je uiteindelijk gewoon een beetje hetzelfde patroon als bij de DS kan verwachten.
Er zullen vast een hoop titels komen waarbij de standaard besturing gewoon wordt vervangen door de nieuwe technologie (of niet eens) en waarbij het verder weinig spannends zal toevoegen (denk bijvoorbeeld aan een Nanostray of New SMB) en dat geeft ook niet, zolang ze maar leuk zijn. Er zijn echter op de DS ook al meer dan genoeg spellen, waar de technologie echt wat toevoegt en dingen mogelijk maakt die anders gewoon niet (of niet zo intuitief) te doen zouden zijn (denk aan Nintendogs, Trauma Centre, Lost in Blue, etc.)

Het is alleen te hopen dat EA's prestaties op de DS geen maatstaf zullen worden voor hun Wii projecten, want dan denk ik niet dat ik daar ooit geld aan uit hoef te gaan geven.
Er zullen altijd developers blijven die het niet echt vatten, maar ik denk dat Nintendo de meeste wel goed heeft klaargestoomd met de DS.

Heb trouwens net nog een interview over de nieuwe Rayman zitten lezen. Die besturing lijkt me echt enorm lachen en de laatste vrijgegeven screenshots zijn dus schijnbaar van de Wii versie. Ik krijg er steeds meer zin in in ieder geval!
Die PSgeneratietaal was in t begin nog wel leuk, maar heb er nu eigenlijk wel genoeg van. t Is alsof die rapscene oppervlakkigheid en bewuste domheid promoot en iedereen als schapen t volgt.

Ik vind de lineup zoals ie nu is wel ok, maar ik verwacht toch wel heel wat meer van de Wii. Ik ben alleen wel realistisch en verwacht niet van Nintendo dat ze meteen deliveren. De Wii is het begin van zoiets radicaal anders dat de levenscyclus nog HEEL wat jaren meekan gaan.

Ik verwacht in de toekomst games die het concept gaming gaan veranderen. Te denken valt aan exploration games, science games, games waarbij je niet weet wat je gaat krijgen omdat de Wii allerlei verschillende functies door elkaar gooit (geen learningcurve maakt dit mogelijk).

Verder voorzie ik straks dat developers de kits zo doorkrijgen dat je echt het gevoel van een stick kwijtraakt en dingen doet die je in t echte leven precies zo doet.

Maar t heeft tijd nodig.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:17:21 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38120106
Ja, het zijn twee zinnen in één Maar je snapt m wel
pi_38126618
http://redsteelgame.uk.ubi.com/
16+
Wat een mature game.

Zit wel bloed in nu btw.
pi_38126866
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:32 schreef alex4allofyou het volgende:
In PS2 generatie taal:
Respect brother. Jeweettoch.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:29:35 #300
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38127264
Bijna vol...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: