Ach, voor een keertje vind ik het eigenlijk wel wat hebben, ik ga nu een pakje roze muisjes versturen. Maar dat is wel iets wat ik niet regelmatig ga doen, want het is gewoon een pakketje natuurlijk. Maar het is bij mij wel in plaats van tig andere TAG-kaartjes, dus wat dat betreft valt het wel mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ík verstuur echt geen pakketjes, het moet in een envelop passen en als er wat meer postzegels op moeten dan op een kaart vind ik dat niet erg maar het moet niet te gek wordenmax 3 of 4 postzegels, liever minder
. Geen heel pak hagelslag iig, als ik hagelslag zou versturen zouden het 2 van die kleine pakjes zijn, die verkopen ze in de kantine op mijn werk maar ze zijn ook te koop in de supermarkt. Wat ik tot nu toe gekregen heb uit die tag was ook allemaal gewoon brievenbuspost
Dus het kan wel, goed nieuws voor Jagquote:The country will change when Paulo changes it for me (only he can do this).
Die kaartjes heb ik op het forum gevonden, topic met allemaal maps.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:55 schreef Sonja27 het volgende:
Hoe kan ik iemand zijn/haar hystorie kaartje vinden dan?
Nee idd, ik lees het ook net. Als het waar is dan is het ontzettend triest, als het niet waar is dan moeten we respecteren dat iemand op deze manier afscheid wil nemen van PC, denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 00:11 schreef Sonja27 het volgende:
Nog even terugkomend op het verhaal dat Elliot zou zijn overleden. Hebben jullie die post van ene glo gelezen in dit topic: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1342&page=9
Smakeloos! Ik weet ook niet meer wat ik nu moet geloven, maar je gaat toch niet op een forum om bewijzen vragen als zijnde: een politie rapport, een foto van een graf, zelfs een foto van het lijk..... Sommige mensen sporen echt niet!
Japan wil ik ook wel!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Gatalin het volgende:
Ik kwam net weer op mijn studentenkamertje en daar lagen een kaart uit Tampere, Finland en Kyoto, Japan op mij te wachten
maar heb je er ook iets aanquote:Op maandag 22 mei 2006 09:00 schreef Klonk het volgende:
eindelijk weer een dag dat de postbode kan komen
ja, ik ben nog steeds blij als ik terug in Wijk ben!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:37 schreef inkie1010 het volgende:
Wijk bij Duurstede is mooi! zo jammer dat ze dat theatertje gesloten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |