Zag ik ook, maar da's gewoon de nederlandse versie van; The fabulous life of.. van MTVquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zag net op Veronica een of andere Friends-special en dan met name over hoeveel geld ze wel niet hebben en waar ze het allemaal aan uitgeven. Niet normaal.
Heb ik ook gedaan, maar meestal hield ik het niet bij 1 aflevering per dag, heb in 3 maanden alles gezien.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ben inmiddels een tijdje geleden alweer begonnen met de hele serie op nieuw te kijken, kan er geen genoeg van krijgen. Ben nu halverwege seizoen 2 en probeer elke dag een aflevering te kijken, het blijft gewoon zo leuk![]()
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik vandaag al 4 afleveringen heb gezienquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:42 schreef Chielus het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar meestal hield ik het niet bij 1 aflevering per dag, heb in 3 maanden alles gezien.
Ben nu aan het afkicken.
neem dan gewoon de Engelse versie.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:28 schreef Honky het volgende:
BTW er is nu ook een Friends trivia game voor de PS2 PC en Xbox met Janice, Gunther ,Jack & Judy Geller als hosts. Dat klinkt leuk, ware het niet dat DE STEMMEN VAN JANICE, GUNTHER, JACK & JULY IN HET NEDERLANDS ZIJN OVERGEDUBT.
Dan moet ik weer importeren...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:59 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
neem dan gewoon de Engelse versie.
quote:
jupz, dan gaan ze doubledatenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:24 schreef rena het volgende:
[..]Dat is de aflevering dat hij achter Joey & Rachel komt toch?
Mine too!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:45 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb dus éindelijk S10 gekocht (de nieuwe verpakking, die bij mij niet overeenkomt met 1-9).
Maarja, eíndelijk Friends helemaal compleet, dus ik ben er blij mee.
Net 'TOW Ross is fine' gezien.![]()
![]()
Ross...gé-niaal.
My favorite Friend.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |