Misschien dat dat te duur is naar de zin van RTL...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef Cybart het volgende:
jammer dat het nog zo lang duurt voor we bij het nieuwe seizoen zijn
waarom niet 1 dag in de week om 20:30 al beginnen met het nieuwe seizoen...
in Belgie is het al een tijd bezig....
moet kunnen toch?
Wel leuk.. dat je de pfaffs ook zo leuk vind..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Cybart het volgende:
ik was gisteren in Belgie....en sindsdien in mijn bezit:
De Pfaffs - 100 beste minuten uit 100 afleveringen
jaaaa een DVD'tje, met het beste uit de eerste 4 seizoenen![]()
![]()
![]()
![]()
en hij was daar te koop voor nog geen tientje...
me happy !
Daarvoor had je niet naar Belgie hoeven te gaan hoor, die wordt hier in Nederland ook gewoon verkocht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Cybart het volgende:
ik was gisteren in Belgie....en sindsdien in mijn bezit:
De Pfaffs - 100 beste minuten uit 100 afleveringen
jaaaa een DVD'tje, met het beste uit de eerste 4 seizoenen![]()
![]()
![]()
![]()
en hij was daar te koop voor nog geen tientje...
me happy !
De familie gaat wel erg leuk met elkaar om idd maar veel platter dan dit wordt het niet natuurlijk. Al die teksten die ze uitkramen....quote:Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef Salsagirl het volgende:
Zelfs de herhalingen vind ik leuk,maar de nieuwe afleveringen mogen nu wel eens beginnen
Echt ik vind het een leuke familie zoals ze met elkaar omgaan.
Zelfs met zijn alle in een huis(ook al is die groot genoeg)
heb uitgerekend dat het nog minstens 10 weken gaat duren...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:04 schreef hroswith het volgende:
[..]
De familie gaat wel erg leuk met elkaar om idd maar veel platter dan dit wordt het niet natuurlijk. Al die teksten die ze uitkramen....
Wanneer beginnen de nieuwe fleveringen nou? Ik dacht dat ze in December 2006 al zouden starten...
daarvoor ging ik ook niet speciaal naar belgie hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:23 schreef Kauki het volgende:
[..]
Daarvoor had je niet naar Belgie hoeven te gaan hoor, die wordt hier in Nederland ook gewoon verkocht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |