Ik kan niet wachten tot Septemberquote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Cyan het volgende:
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTM
Zoals ik het begrepen heb van een ander forum start het weer in september. Ze zouden alleen nog eens alle dvd's moeten uitbrengen van seizoen 1 tm nu. Want er is veel vraag naarquote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef D-arcey het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot September![]()
![]()
Sorry maar ik moest een nieuwe gebruiker aanmaken want ik kon niet meer inloggen op Darceyheel vreemd snap niet hoe het komt.
Het past inderdaad niet echt, maar ach, zolang zij er maar blij mee zijn he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:45 schreef MissX het volgende:
Bruce, hmmm geen leuke naam. Past ook helemaal niet bij ze, vind ik.
Wanneer het weer in Nl op de buis is, weet ik niet. 3 September begint het in ieder geval op VTM weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef hroswith het volgende:
wanneer beginnen ze weer precies in NL? (en zijn ze op de VTM al weer begonnen met het nieuwe seizoen?)
Tof, dat heb ik namelijk nooit gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Herhalingen van seizoen 1 beginnen ze mee.
Lekkere tijd, sluit mooi aan op de gouden kooi...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Kauki het volgende:
Vanaf morgen weer iedere werkdag rond 20.00u op RTL7!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |