Maar... Maar... Maar... Dan overlapt het CSI New York!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:45 schreef Cyan het volgende:
Morgen de (voorlopig) laatste afleveringGelukkig wel een dubbele
![]()
Bijna niet volgens mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand hoe ver wiij achterlopen t.o.v. België?
Hoezo is dat 'quote:
Omdat ik het een rare vraag vondquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat Lyndsey de oudste was van de drie, maar ze is gewoon de jongste!
Keano en Jean-Marie met die autootjes vond ik hilarisch, maar ik vind 'm vaak wel erg irritant. Dan vind ik Shania en Kenji grappiger.
[..]
Hoezo is dat '?'
Zo raar is dat toch niet, weet ik veel van wanneer dat isquote:
Lieve schat, vanavond is er een dubbele aflevering, omdat dat de laatste twee afleveringen van het seizoen zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet, weet ik veel van wanneer dat is.
Ze zijn vroeg vandaagquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
De laatste 2 afleveringen zijn begonnen...![]()
Iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef La_Guiri het volgende:
Jean - Marie is ook nogal gek op zichzelf volgens mij, vind hem wel lief verder.
Volgens mij vond ze turquoise gewoon een mooie kleur...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef La_Guiri het volgende:
Lyndsey haar haar maakt haar zo ouwelijk. Zou ze een jongetje krijgen, aangezien ze alles in het blauw uitkiest?
In België is dit andersom. Blauw voor meisje, roze voor jongetje.. vraag me niet wat hier de logica van is!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef La_Guiri het volgende:
Lyndsey haar haar maakt haar zo ouwelijk. Zou ze een jongetje krijgen, aangezien ze alles in het blauw uitkiest?
ik ben belgische ...en roos is hier wel degelijk voor een meisje en blauw voor een jongen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef Larry101 het volgende:
In België is dit andersom. Blauw voor meisje, roze voor jongetje.. vraag me niet wat hier de logica van is!
nepbelgquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben belgische ...en roos is hier wel degelijk voor een meisje en blauw voor een jongen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |