ach viel toch wel mee, moeten zij weten.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef amaranta het volgende:
ik vind het altijd belachelijk als 'bekende mensen' met een zonnebril naar een begrafenis gaan.
ik heb da nooit begrepen. Zag er niet uit. Die zwarte gewaden op hun hoofd en dan die brillen.
Die mensen hebben roodbetraande ogen, dan kan ik me heel goed voorstellen om dat te bedekken met een mega zonnebril.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef amaranta het volgende:
ik vind het altijd belachelijk als 'bekende mensen' met een zonnebril naar een begrafenis gaan.
ik heb da nooit begrepen. Zag er niet uit. Die zwarte gewaden op hun hoofd en dan die brillen.
ow, ik wist niet dat huilen op een begrafenis niet mochtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die mensen hebben roodbetraande ogen, dan kan ik me heel goed voorstellen om dat te bedekken met een mega zonnebril.
En ja. Ze ZIJN bekend. En ik vond die doeken juist wel wat hebben.
Het is toch wat dat als die camera's er weer bovenop staan!![]()
Ik zou het echt niet willen hoor.. Maar goed.. Het zal wel geld opleveren..![]()
Ik dacht eigenlijk dat er helemaal niet gefilmd zou worden. Ik heb ergens gelezen dat er 1 fotoploeg mee naar binnen zou mogen, maar dat er verder geen pers toegestaan werd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is toch wat dat als die camera's er weer bovenop staan!![]()
Ik zou het echt niet willen hoor.. Maar goed.. Het zal wel geld opleveren..![]()
Tuurlijk, Maar bij ons staan er ook geen camera's he? Ik denk dat als ik camera's om me heen had dat ik dan ook wel een zonnebril opzette. Nu niet, nu huil ik gewoon. Maar als heel Vlaanderen en Nederland je kunnen zien, kan ik ze heel goed begrijpen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
ow, ik wist niet dat huilen op een begrafenis niet mocht
tuurlijk heb je roodbetraande ogen. Ik zeg alleen dat het me opvalt dat celebrity dat vaak doen.
HEb 2 weken geleden mn schoonvader gecremeerd (nou ja laten doen) en ik zat daar ook niet met een zonnebril in het crematorium. Mensen mogen best zien dat je verdriet hebt hoor.
Reken er maar op dat deze mensen er wel meer zitten..quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n bril komt ook mooi van pas als je er zelf toch niet zo mee zit. Dan zien ze dat ook niet
Op zondag niet. Daar zijn nieuwe afleveringen bezig.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
/tvp
Trouwens, klopt het dat ze alles weer herhalen?
nee, je bent niet de enige (die dat vind)...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Wire-less het volgende:
ben ik de enige of is Debby echt een licht-neurotisch, over het algemeen chagerijnig mens ?
Nope, echt een naar mens. De buggy laten lopen omdat Keano's handen anders 'vies' worden van de sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Wire-less het volgende:
ben ik de enige of is Debby echt een licht-neurotisch, over het algemeen chagerijnig mens ? pff, hoe ze Nicholas soms behandeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |