Vanavondquote:Op zondag 25 februari 2007 10:11 schreef Beaker het volgende:
Begint het nou vanavond of volgende week zondag? Het staat niet in de tv-gids .....wel leuk nieuwe afleveringen
quote:
En Lindsey is alweer zwanger van nummer 2. Dus ze gaan gelijk op daar bij de Pfaffsquote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef Andoire het volgende:
Waarom ben ik toch zo verslaafd zeg![]()
Allee seg, nu d'n Lindsey nog en dan hebben alle meiden een kindje![]()
JP wil een elftal geloof ik. Zodra ze bij de Pfaff's trouwen, neuken ze als konijnen geloof ikquote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
En Lindsey is alweer zwanger van nummer 2. Dus ze gaan gelijk op daar bij de Pfaffs
en dan vergeet ik zelf te kijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef lily het volgende:
Zondag 22.00 uur op RTL 4
start nieuwe seizoen de Pfaff's
Ja Lindsey ziet er echt een stuk ouder uit dan dat ze is.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:01 schreef Peekaboo het volgende:
valt me op dat zodra ze zwanger zijn, erg op hun moeder gaan lijken, en dan met name lindsey!
Hij was al bekend, volgens mij al van voor hij een relatie met haar kreeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef jannet1234 het volgende:
ik vindt die vent van kelly zo'n loser. echt waar. wat presteerd ie nou? hij is nu bekend door haar.
Ja hij was al een zanger maar van het niveau Wesley (leuk voor in de voetbalkantine en op foute bedrijfsfeesten en openingen van supermarkten)quote:Op maandag 26 februari 2007 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij was al bekend, volgens mij al van voor hij een relatie met haar kreeg.
Snap niet dat zij wat in hem ziet....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef jannet1234 het volgende:
ik vindt die vent van kelly zo'n loser. echt waar. wat presteerd ie nou? hij is nu bekend door haar.
Als kelly hem maar leuk vind daar gaat het toch om?!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Snap niet dat zij wat in hem ziet....
Ja dat kloptquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Lief-visje het volgende:
Klopt het dat er nu nog op rtl 7 de oude afleveringen lopen en dan steeds op zondag een nieuwe aflevering op rtl 4 ?
die bevalling hebben we vorig jaar toch ook al kunnen zien?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Als kelly hem maar leuk vind daar gaat het toch om?!
Jammer dat we moeten wachten tot volgende week met die bevalling.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef jannet1234 het volgende:
Van het 2e kindje (Liam) van Debby en Nicolas? Nee hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 22:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
die bevalling hebben we vorig jaar toch ook al kunnen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |