Komen uit een bioscoop in Rotterdam. Toen ik ze kocht zaten er nog kaartjes tussen van Mission Impossiblequote:
Nee hoor. Ik heb de poten vastgezet op korte latjes (zie foto). Omdat de latjes aan de achterkant van de stoel langer zijn staat het erg stabiel. Zeker in een serie van 4, want dan zitten alle stoelen ook nog eens aan elkaar vast.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
Moet je die stoelen vast zetten in je vloer?
Ik hoop ze eerlijk gezegd zo snel mogelijk kwijt te zijn i.v.m. verhuizing en ruimtegebrek.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:42 schreef mark_dabomb het volgende:
als je ze in augustus nog hebt....
De hele set is 212cm breed en 95cm hoog.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:24 schreef Toewan het volgende:
Heb je grotere foto's, en hoe breed zijn die stoelen?
dat heeft ie gezegt?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:41 schreef Koewam het volgende:
Zou je naar Rotterdam kunnen brengen? Hoe breed en hoe lang is 't geheel?
quote:De hele set is 212cm breed en 95cm hoog.
Pfoeh, dat wordt lastig. Ik heb ze destijds met de station van mijn broer vervoerd, maar die station is inmiddels verkocht. In mijn eigen auto passen ze niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:41 schreef Koewam het volgende:
Zou je naar Rotterdam kunnen brengen? Hoe breed en hoe lang is 't geheel?
Ok, ik hoor het wel.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:04 schreef Koewam het volgende:
Kut. Ik moet eerst even kijken of ik vervoer kan regelen, en daarna plaats ik een bod.
Bedankt voor je bod. Ik wil nog even afwachten of ik een hoger bod krijg.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
65, kom ik ze vd week op een avond halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |