wie was zijn voorganger de altijd hardcore streetwise Bassie?quote:
2 van zijn voorgangers: Louis van Gaal en die Annie van die paarden weet je wel...?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
wie was zijn voorganger de altijd hardcore streetwise Bassie?
nou blijkbaar gaat het eover dat het liedje een ramp is en wisten ze het meervoud van ramp niet of zoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:35 schreef nlboy het volgende:
Kan iemand het a.u.b. vertalen?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
wie was zijn voorganger de altijd hardcore streetwise Bassie?
gelukkig kan ik het deuntje niet postenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat deuntje is zo mogelijk nog irritanter.
na-aperdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef ChatChewbacca het volgende:
Wat betekent rampeneren en pieren eigenlijk?
jajaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef SIRfuckalot het volgende:
loop niet te zeiken
gewoon een lekkere beat ken jou die tekst schelen meeste nummers die je waarschijnlijk luistert kan je niet eens verstaan
gelukkig wel hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef SIRfuckalot het volgende:
loop niet te zeiken
gewoon een lekkere beat ken jou die tekst schelen meeste nummers die je waarschijnlijk luistert kan je niet eens verstaan
Oké bedankt!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou blijkbaar gaat het eover dat het liedje een ramp is en kunnen wisten ze het meervoud van ramp niet of zo![]()
Rampeneren - Je op belachelijke wijze als een Marokkaan gedragen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef ChatChewbacca het volgende:
Wat betekent rampeneren eigenlijk?
Ali B is toch al een marokkaan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Rampeneren - Je op belachelijke wijze als een Marokkaan gedragen.
Daarom geeft het ook geen ene moer!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:55 schreef postmortum het volgende:
Ali B is toch al een marokkaan?
ben je gehersenspoeld of heeeeeeeel dronken? Of heb je de muziek achterstevoren gedraaid zodat je geheime boodschap ontdekte?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:00 schreef Syytön het volgende:
Ik weet niet, na een tijdje klinkt het wel ok eigenlijk.
Het is hem al gelukt, jou nog nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:31 schreef PsyCha het volgende:
Yo Yo Yo ho Yo
Zo kan ik ook wel een hit scoren
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:30 schreef postmortum het volgende:
Meiden zoeken echte mannen
dus ze hangen graag met ons
quote:* Master B. & Jassus ft. Voktiesjurt - Masturberen
Ey yo, we sjorren op die tiet
Ey yo, we rukken op die tiet
We masturberen op die hoer en
het geeft geen ene moer
Want het is Master (WAT) Master (WAT) met Jassus (WAT)
met Jassus (WAT) en Voktiesjurt en Voktiesjurt en Voktiesjurt
(Voktiesjurt Voktiesjurt Voktiesjurt)
Ohhhhh! Haha, ik wil je voelen!
We neuken tot iets diepers
We kijken naar die streakers
Master B is in de club, Voktiesjurt
Ey yo, Jassus, breek de tent af, yoo come on!
Wees eens lief en geef me wat nieuws
Want ’t eewig gepier heeft geen reden hier
Kijk Master B. mijn neef is hier en jij doet mee op jouw manier
Waarom zou ik jou versieren ik laat jou je .rar doorsturen
Bel Voktiesjurt en m'n vrienden, Jassus vermaakt zich heel wat uren
Plaats een post zo snel die chick die met je meepost mag ik ook wel
En ohh hell, eenmaal in het fotoboek let helemaal niet op de dingen die ik dan zoek
Hoe lang is mijn knuppel ik zie elke chickie weer een kijkje nemen bij mijn lange pikkie-pikkie Gadverdamme!
het geeft geen ene moer
met Yes-r (WAT) en Voktiesjurt en Voktiesjurt en Voktiesjurt
(Voktiesjurt)
'k Beweeg mijn piemel met mijn handen
mensen moeten lekker sjansen
op die webcam mee gaan dansen
Dat is goed voor Lange Fransen, Dagonet heeft Missy Tique
Is bezet dus op naar Angelique, milagro of Insomaniac zolang ze maar mijn topics ziet
Master, Voktiesjurt en Jassus regelen vette gekke bannen, kekke FOK!Kers zijn net geen mannen
Fuck tissues, ik spuit met spetters
Jij vindt mij een fobohoer en een aandachtsgeile jongeman
en toch heb ik een achterban van yvonne tot aan die Subhuman
het geeft geen ene moer
(Voktiesjurt)
Het is weer eens forum-avond
En je bent met tits bewapend
Admin Danny, ban die apen (Admin Danny, ban die apen)
Het is niet dat ik ruzie zoek, als ik me ruk in je fotoboek
Dus chick, ik trek me nu op je toeten en ik wil je oraal begroeten
Dus ze hangen graag met ons
Ik hoef nu niet meer te spammen
Want ik maak al zoveel posts
Vieze ho's, topic dood, admin boos
Ga eens bloot, chicks come on niet te loos
Wat doet die wortel in je doos?
Ey yo we sjorren op die tiet
Ey yo we rukken op die tiet
het geeft geen ene moer
(Voktiesjurt)
waar kan ik die vinden op mp3?quote:
quote:Waarom zou ik jou versieren ik laat jou je .rar doorsturen
Ik weet niet, maar al met al is Ali best een aandoenlijke jongen. Zo'n lief Almeerders jongetje.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
ben je gehersenspoeld of heeeeeeeel dronken? Of heb je de muziek achterstevoren gedraaid zodat je geheime boodschap ontdekte?![]()
quote:Op ['k Beweeg mijn piemel met mijn handen
mensen moeten lekker sjansen
op die webcam mee gaan dansen
Dat is goed voor Lange Fransen, Dagonet heeft Missy Tique
Is bezet dus op naar Angelique, milagro of Insomaniac zolang ze maar mijn topics ziet
Master, Voktiesjurt en Jassus regelen vette gekke bannen, kekke FOK!Kers zijn net geen mannen
Fuck tissues, ik spuit met spetters
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:38 schreef Timmai het volgende:
ik vind de beat wel briljant eigenlijk.. dat de tekst pauper is, is dan wel weer jammer
Tekst slaat idd nergens op, maar de beat is wel lekkerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:06 schreef Black-Death het volgende:
Het is inderdaad te triest voor woorden
wow jij verstaat dat?quote:
Nee maar het klinkt rofls in het oorquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:48 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tekst slaat idd nergens op, maar de beat is wel lekker![]()
Je kan je eigen Roflboek niet eens lezenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee maar het klinkt rofls in het oor
Commercieel, de platenmaatschappij heeft er natuurlijk voor betaald om in de top 40 te komen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:37 schreef dewd het volgende:
Welke mongolen hebben dit nummer gekocht, het staat gewoon in de top 40. :/
Heb je die tekst zelf geschreven?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:30 schreef postmortum het volgende:Jij vind mij een maar met commerciële rattepland
en toch heb ik een achterbank van heir tot aan Afghanistan![]()
quote:Ey yo, das wir auf diesem Schlag Ey yo bouncen, wir auf diesem Schlag stempeln, wir auf dem Fußboden rampeneren und er gibt keins moer, weil es es Ali (WAS) Ali (WAS) mit Yes-r (WAS) mit Yes-r (WAS) ist und Partysquad und Partysquad und Partysquad (Partysquad Partysquad Partysquad) Ohhhhh! Haha, das diese glauben müssen, Sie wir durch Ihre Lautsprecher uns kennen, zum mit jenen Turnschuhen Ali zu stempeln b in der Verein sind, gehen Partysquad Ey yo Yes-r Bruch das Zelt fertige yoo an, sobald lief und ich anzeigten, daß Geben Sie welche Nachrichten sind, weil t ewige Drüse kein Grund hier Ali b schauen läßt ich Vetter und Sie Sie Weise erwerben, warum ich mich lasse Ihnen Sie Ihr unteres Endlosschrauben Bel partysquad verziere und ich Freunde yes-r habe, welches Buch, zum eines Hotels zu feiern diese Weise jenes Küken, dem Sie an Ihnen mich Dose auch haben und ohh Hölle einmal auf dieser Aufmerksamkeit Bezahlung des Tanzbodens überhaupt nicht zu den Sachen fasten, die ich dann wie spang sind dieses mokum, das ich wieder jedes chickie peacie von mir langes jikkie ikkie Gadverdamme treffe! Ey yo, das wir auf diesem Schlag Ey yo bouncen, wir auf diesem Schlag stempeln, wir auf dem Fußboden rampeneren und er gibt keins moer, weil es es Ali (WAS) Ali (WAS) mit Yes-r (WAS) mit Yes-r ist und Partysquad und Partysquad und Partysquad (Partysquad) Bewegung jene Füße und jene Handleute auf jene Fußböden mit zu Willensstempel, daß wohl Sie es von Angelique Fatima für den Brand, der mit sind aerobem erhalten oder Veronique aerob ist möglicherweise, freundlich so lang tanzen müssen wie sie, aber dinero sieht, daß Ali b Partysquad und Yes-r fette verrückte bengers rappers holen lecken meinen Cracker Fock Ihr Kopf wacken ich grabe mit spritze Sie finde mich dennoch aber mit kommerziellem rattepland und haben Sie I ein rückseitiger Sitz des Erben bis Afghanistan Ey yo, das wir auf diesem Schlag Ey yo bouncen, wir auf diesem Schlag stempeln, wir auf dem Fußboden rampeneren und er gibt keins moer, weil es es Ali (WAS) Ali (WAS) mit Yes-r (WAS) mit Yes-r ist und Partysquad und Partysquad und Partsquad (Partysquad) es wieder Discoabend ist und wir mit Erfolgen bewaffnete DJ Jerry Spinne gewesen sind, die (DJ Jerry Spinne die Platten) willen nicht nou splaten, auf diese Weise Punkt tun Sie, wenn ich oben Ihren prada Schuh stehe Ihr Küken mich jetzt zu den Winkeln zeichnen, weil sie wünscht mich grüßt mich lala Ich dachte, daß seinem lada folglich Meiden wirkliche Männer zoeken, folglich, das sie froh mit unserem I hoef mich nicht mehr an den Spänen hängen, weil ich empfange, also viele probs mich Flußgrabung um ` t morgens auf diese Weise schalten, Schmieredisco-Blutküken auf nicht zu falschen Stall um mit Ihrem Hinterteil dieses Weise große Ey yo kommen, wir auf diesem Schlag Ey yo bouncen, wir auf diesem Schlag stempeln, wir auf dem Fußboden rampeneren und er keins moer gibt, weil es es Ali (WAS) Ali (WAS) mit Yes-r (WAS) mit Yes-r und Partysquad und Partysquad und Partsquad (Partysquad) ist
http://babelfish.altavista.com/tr
Denk Ali-B en de hele squad.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tegen wie heb je het nou?
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja![]()
[afbeelding]
get a life
Kloptquote:Op zondag 21 mei 2006 20:11 schreef BasEnAad het volgende:
Het einde van de hiphophype is aangebroken, stampen wordt mainstream, Ali B gaat rampeneren,
hiphop is niet meer hip. Eindelijk!!! let op mijn woorden.
Ik meen dit.
WTF?quote:En ohh hell eenmaal op die dansvloer let helemaal niet op de dingen die ik dan doe
Hoe spang is die mokum ik zie elke chickie weer een peacie van me lange jikkie ikkie Gadverdamme!
Als dat de norm is, bestaat er alleen goede muziek!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind Wat wil je doen dan beter, maar dit klinkt eigenlijk ook wel relax. Als je niet op de tekst let en wat gedronken hebt
Volgens mij bedoelt hij achterban en niet achterbank tochquote:Beweeg die voeten en die handen
mensen moeten lekker dansen
op die vloeren met gaan stampen
dat is goed voor vet verbranden aerobic met aerobic
misschien krijg je het van Angelique Fatima of Veronique zolang ze maar dinero ziet
Ali B, Partysquad en Yes-r brengen vette gekke bengers wacken rappers likken mijn cracker
Fock je kop ik spit met spetters
Jij vind mij een maar met commerciële rattepland
en toch heb ik een achterbank van heir tot aan Afghanistan
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef yup het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij achterban en niet achterbank toch
wat is dat voor taal?????quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:30 schreef postmortum het volgende:
Wat een stom lied is dat . Zouden er echt mensen serrieus naar de winkel gaan en dan vragen mag ik rampeneren van Ali B, zijn fantasische nieuwe single![]()
en voor diegene die niet weten waar het over gaat hier de tekst:
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer en
het geeft geen ene moer
Want het het is Ali (WAT) Ali (WAT) met Yes-r (WAT)
met Yes-r (WAT) en Partysquad en Partysquad en Partysquad
(Partysquad Partysquad Partysquad)
Ohhhhh! Haha deze moet je voelen
We beuken door je speakers
We stampen met die sneakers
Ali B is in de club, Partysquad
Ey yo Yes-r break de tent af yoo come on
Wees eens lief en ik geef je wat nieuws
Want ’t ewige klier heeft geen reden hier
Kijk ali b me neef is hier en jij doet mee op jou manier
Waarom zou ik jou versieren ik laat jou je kontje pieren
Bel partysquad en me vrienden yes-r heb weer wat te vieren
Boek een hotel zo snel die chick die je bij je hebt mag ik ook wel
En ohh hell eenmaal op die dansvloer let helemaal niet op de dingen die ik dan doe
Hoe spang is die mokum ik zie elke chickie weer een peacie van me lange jikkie ikkie Gadverdamme!
het geeft geen ene moer
met Yes-r en Partysquad en Partysquad en Partysquad
(Partysquad)
Beweeg die voeten en die handen
mensen moeten lekker dansen
op die vloeren met gaan stampen
dat is goed voor vet verbranden aerobic met aerobic
misschien krijg je het van Angelique Fatima of Veronique zolang ze maar dinero ziet
Ali B, Partysquad en Yes-r brengen vette gekke bengers wacken rappers likken mijn cracker
Fock je kop ik spit met spetters
Jij vind mij een maar met commerciële rattepland
en toch heb ik een achterbank van heir tot aan Afghanistan![]()
het geeft geen ene moer
met Yes-r en Partysquad en Partysquad en Partsquad
(Partysquad)
Het is weer eens disco avond
en we zijn met hits bewapend
DJ Jerry spin die splaten (DJ Jerry spin die platen)
ga nou niet zo para doen als ik sta op je prada schoen
je chick trekt me nu naar de hoeken want ze wil me me lala groetenik dacht zijn lada dus
![]()
dus ze hangen graag met ons
ik hoef me niet meer te spangen
want ik ontvang zoveel probs
switch me flows spit um dood ‘t is zo dope
disco blood chicks come on niet te loos
schuur um met je bil zo groot
het geeft geen ene moer
met Yes-r en Partysquad en Partysquad en Partsquad
(Partysquad)
taal 'van ooit'. je weet wel dat park waar ze met kleine kids heengaan.quote:
??? he wat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
taal 'van ooit'. je weet wel dat park waar ze met kleine kids heengaan.
zo vrouwelijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef dubidub het volgende:
Ik vind het stukje dat die yesser of yasser of whatthehello zegt van 'partysquaaaaaaad', zo heel zacht, echt het allerstomst aan dat liedje
Het Land van Ooitquote:
Zinnen verdraaien om ze maar te laten rijmen is zooooo groep 3...quote:ga nou niet zo para doen als ik sta op je prada schoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |