abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:01:38 #1
148591 kotser
alles in z'n achteruit
pi_38011875
maaks ons *hier* blij met het verhaal achter je FOK! naam en avatar.

TS begint :

Nadat ik het weer eens kachellam achter de computer zat en de bark teller de 300 was gepasseerd , leek het mij een goed idee om deze naam te kiezen , dit kwam mede doordat appelperenstroop als naam al bezet was.

avatar is omdat ik erg van OpenBSD hou , en de ondertitel is een ode aan Toon Hermans

wie volgt
zij sloeg haar ogen open , hij sloeg haar ogen dicht
vanaf nu alles in 3de persoon
pi_38011954
Gitanki,
combinatie van een favoriete Dj: Robert GITelman,
een nick van een ander forum: ANvia
en een nickname die ik jaren terug gebruikte maar nu fout vind klinken: rKIlla

Avatar: tijdelijke avatar, van een favoriete wielrenner: Valverde
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38011986
Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik op deze naam gekomen ben, ik wou ong 2 jaar geleden zeker een stoere nickname hebben en ik heb em maar gehouden, ik zou em iig niet nog eens nemen
Oja ik kwam er laatst achter dat mijn naam een anagram is van Aaight, wat nooit zo bedoeld was

Avatar zijn CD-covers van Red Hot Chili Peppers en Rage Against The Machine

Ondertitel spreekt voorzich
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38012068
Syytön = onschuldig = ik.

En ik was aan het luisteren naar een liedje dat zo heette.
pi_38012176
YellowLedbetter is een van de beste songs ooit gemaakt dus sja....Mijn ondertitel is een qoute van da vinci
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_38012223
Tommeke, heel orginieel, aangezien ik door het leven ga als Tom
Weet op het moment dat ik dit typ eigenlijk niet wat m'n ondertitel is... :S
En avator van Timmy! omdat ik nog ff een mooie moet zoeken/maken
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:27:28 #7
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_38012379
Lemming, omdat dat altijd en overal mijn nick is, ook in R.L. Dat komt weer door mijn achternaam die op Lemming lijkt

En mijn avatar, sja het is hét hilarische dansje van Carlton Cole uit de Fresh Prince, ik heb er erg om moeten lachen
pi_38012602
Fral, omdat alle andere al bezet waren...
Een fral is het stukje plant/wortel dat na het rooien nog aan de aardappel blijft zitten voor de onwetenden...

Avatar: Madvillain, vette muziek!
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
pi_38012803
Ik was destijds nogal gek van Windows XP,dus toen verzon een vriend deze naam voor me.

Avater weet ik niet precies van wat ie betekent.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_38012963
dWc = Return to Castle Wolfenstein clannaam (Xbox) in 2003, RuffRyders is de stoere click van DMX en ook mijn Xbox Live gamertag (RuffRyder NL), maar die was al bezet (zonder 's' op het eind dan ), dus dan maar dWc_RuffRyder .

Die babe, ik weet niet meer van waar ik die heb. Voor haar zijn overigens Lloyd Banks, 50 Cent en Xzibit geweest .
pi_38012978
Ik heet Bianca en ik heb een cavia.

De cavia is mijn cavia Frummel.
De lama is Pablo Paprika, uit de tijd dat Conflict en ik voor elkaar paprika plaatjes postten.
De hond is Augie, de golden retriever die in het Guinness Book of World Records staat als hond die de meeste tennisballen in zijn bek kan houden, namelijk VIJF!!!

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38013012
Mijn naam komt uit vCOD nog,'k weet alleen niet meer hoe en wat.
pi_38013071
't Is de meisjesnaam van m'n moeder.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:59:20 #14
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_38013118
nmaam komt van me emailadres en dat komt weer van toen ik in groep zes zat en toen bad-boys een stoer merk vond. sindsdien altijd die nickname gehouden,
avatar was gewoon mooi lekker sportief net als ik,
ondertitel is omdat ik van bier drink.
sig was een creatieve uitspatting.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_38013984
eh ik moest een nickname verzinnen, dus ik keek wat rond, en zag een spuitbus verf staan, waar dus Acryl op stond

en me avatar is een typetje van Kooten en de Bie genaamd Dirk
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:39:31 #16
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_38014047
Mijn naam komt van een oud spel waar je schapen kon slachten.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:40:10 #17
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_38014067
Duracell -> Naam ooit van vrienden gekregen, omdat ik toen die tijd het langst bleef "gaan" met zuipen en een druk mannetje in het algemeen ben. Heb het zelf maar overgenomen en ben zo bekent op het www.

avatar is mijn eigen hond, ondertitel is spam :p
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:50:02 #18
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_38014277
timmeeeh
een vriend van me (tommeh) en ik zeiden vroeger heel vaak en heel hard het woord blêh. dan ging het zo van blêêêêêêêh!!! en dat pasten we op een gegeven moment toe op alle woorden. zodoende noemden we elkaar timmêêêêêêêh en tommêêêêêêêh. later bleek dat er ook een southpark figuur was die Tim heet en die altijd riep timmêêêêêêêh, maar daar is mijn username dus niet van afgeleid, wat veel mensen wel denken.
overigens wilde ik eigenlijk 'timmeh', maar die was bezet

lelijke bay avatar
ooit van internet geplukt (jaaaaren geleden) en deze avatar gebruikte ik op het forum van mijn middelbare school. toen dat forum ten onder ging, onder druk van de schoolleiding wegens beledigende teksten over niet nader te noemen scheikunde leraren en zulks, heb de baby altijd gebruikt als avatar op andere fora en dus ook fok!

ondertitel
wil ook eens gamen
omdat je laatst zo'n spelcomputer kon winnen als je een fok!games avatar nam heb ik die ondertitel genomen. geen zin om te veranderen.

sig
nu ik hem lees heb ik eigenlijk geen idee waar dat bingoën vandaan komt.
immer goed ter been, omdat ik eigenlijk een ziekenhuisrolstoelpatiënt ben volgens velen.
de derde regel is een quote uit een film

ik zit dus in de bieb te sog'en, vandaar dat ik deze onzin allemaal heb getypt
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_38014356
Ik had net kip gegeten en ik vond dat heel lekker.

Dus: Ik Hou Van Kip.
pi_38014378
pussydeluxe is gewoon een leuk lingeriemerk www.pussydeluxe.nl

De ava die ik nu heb heeft Quistis voor me gevonden .
pi_38014387
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef IHVK het volgende:
Ik had net kip gegeten en ik vond dat heel lekker.

Dus: Ik Hou Van Kip.
.

zaterdag 20 mei 2006 @ 12:57:11 #22
137079 Chowi
Lonerism.
pi_38014442
"Chowi" was het controlewoord dat ik ooit in moest vullen bij een registratie, mijn avatar is zelfgetekend en uit verveling, mijn ondertitel, nou, dat lijkt me duidelijk, en een signature heb ik niet.

.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:58:14 #23
107525 Caithlinn
Still me....
pi_38014462
Euh, hoe kwam ik alweer op Caithlinn???? Verbastering van mijn eigen naam geloof ik. Eerst was mijn nickname altijd Sarah.nl op internet (in mijn chatplazatijd, langgggg geleden), maar toen kwam er een nederlandse zangeres die die naam ook gebruikte. Aangezien ik die maar niks vond heb ik mijn naam maar veranderd in Caithlinn, die naam gebruik ik nu overal als nickname.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_38014580
OneStepBeyond: Een geweldig nummer van Madness

De ondertitel heb ik gewoon in een vlaag van verstandsverbijstering daar neergezet, en mijn avatar is de Bob-Omb, een vijand uit (vul hier maar een willekeurige Super Mario game in)
'Iets hoeft niet leuk te zijn om erom te kunnen lachen.'
pi_38014609
omdat ik een legende forum legende ben en van menig fora gekicked ben. Ik heb zoveel namen gebruikt, maar toch ben ik telkens in staat om een nieuwe te verzinnen.
captain planet, he is a hero, he is gonna put pollution down to zero
pi_38014660
Woon in Zwolle. En dat heette een paar eeuwen geleden Swoll.
pi_38014721
ikwilookwatzeggen

Tja, ik zat op mijn werk de FP te lezen en wilde ook wat zeggen

Die avatar heb ik na alle commotie rond het Fok! shirt, hot shit je weet toch? Ik wilde hem een beetje pimpen. Nu durf ik mijn avatar niet meer te veranderen omdat ik er door herkend word.
pi_38014857
ojah, mijn ava is een van die geile veronica's mission impossible sjiks
pi_38014881
Nou ik ben zelf half spaans, en houd van salsa zo simpel is dat
Salsa Española
pi_38014899
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:16 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik ben zelf half spaans, en houd van salsa zo simpel is dat
En een meisje
pi_38015032
Vroeger speelde ik een spelletje, genaamd MoH:AA.
En daar in had ik altijd een wit pak aan en iedereen noemde daarom altijd IJsbeer...
Dat is later gewoon Beer geworden. En die 2 -'s komen omdat er al iemand anders gewoon Beer heet.
pi_38015070
Ik gebruik al tijde JackHerrer omdat het lekkere wiet is. Eigenlijk is het jack herer maar omdat die meestal ook gebruikt wordt gebruik ik vaak 2 r'en. Mijn avatar is Space Ghost, superhero/ talkshow host.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:25:34 #33
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_38015127
Toen ik naar de universiteit ging kwam in aanraking met i-net spelltjes, toen verzon ik de naam KingoftheMob, maar dat bekt natuurlijk niet lekker dat werd dus vanzelf Mobster

273 is mijn manier om het ongeluk te tarten, ik kom het om een of andere reden altijd tegen als er iets fout gaat of zal gaan, voor het eerst toen ik nog bij de C1000 werkte en uit het magazijn kwam gereden met een container bier en een klant overhoop reed met het nummer 273 op zijn trui

ondertitel en sig hebben duidelijk te maken met mijn voorliefde voor het goudgele vocht dat bier heet, en ondertitel is dus in het engels, al zijn er bepaalde mensen die heel hardnekkig volhouden dat ik een typfout heb gemaakt
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:41:18 #34
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_38015548
Username:
Je tijdens de proefwerkweek en het leren van geschiedenis vervelen en zodoende op FOK! een account aanmaken met je e-mail adres van school. Op het moment dat ik mijn account aanmaakte, wist ik niet echt een naam te verzinnen. Toevallig was ik bij het hoofdstuk aanbeland dat ging over Nederlands-Indië. Er stond een stukje tekst over een bupati/bupatih, een regent, die er plaatselijk de baas was. De perfecte, tevens originele username was geboren.

Ik ben begonnen met Wallie-Wallie, waar veel mensen me nog aan herkennen / van kennen.
Daarna mijn eigen halve kop met daarnaast verticaal 'BUPA'. Toen heb ik ook nog een tijdje een -weer zelfgemaakte- avatar waar 'Bupatih?' opstond in navolging van de 'Biertje?"-hype.
En toen heb ik een hele tijd gepost met Kristin Davis
Maar na een tijdje wilden users dat ik een andere (KD-)avatar zou nemen, dus liet ik zie kiezen middels een poll in diverse SC-topics. Er kwam niet echt een eenduidige keuze uit, dus besloot ik om ze er maar allemaal in te zetten met behulp van een PHP-scriptje.

Ondertitel:
Al vanaf het begin. Heb ik nog nooit echt veranderd in een andere.

Signature:
In den beginne:
quote:
Ik heb altijd eentje meer
Mijn fotoboek TTT:1 2 3
Tokay: "Sapperdefluitjes"
quote:
Ik heb altijd eentje meer
Mijn fotoboek
Ik voel je om me heen, ik denk alleen aan jou, ik hoor je stem, ik zie je overal, ik neem je altijd mee, waar ik ook ben
quote:
FotoBoek TTT: 1 2 3 4 5 6
Op een gegeven moment had ik teveel TTT's op mijn naam staan, waardoor al die linkjes niet meer gingen passen.
quote:
¦¯¯¯¯¦
Fotoboek
¦____¦
quote:
| Foto¦boek | Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.
KUTTOPIC Ik ben vlieft op Kristin Davis
quote:
►Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.◄
♥Als jullie mij toch niet zouden hebben.....♥
puike hosting
Heerlijk bij wat andijvie
Huidige sig:
quote:
►Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.◄
♥Als jullie mij toch niet zouden hebben...♥
puike hosting
STEM OP ANDIJVIE!

[ Bericht 2% gewijzigd door Bupatih op 20-05-2006 13:59:59 ]
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:41:51 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38015561
Niet alweer
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_38016643
Begieltie is een combinatie/verbastering van mijn voor en achternaam.

En Jay van Silent Bob is gewoon de man, vandaar dat ik hem vereer met een avatar
Jawel!
pi_38016676
Led Zeppelin, bekende rockband.

Avater is een of andere powerlifter die een monstergewicht omhoog trekt.
pi_38016857
Lijkt me duidelijk.
pi_38017073
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:25 schreef LedZep het volgende:
Led Zeppelin, bekende rockband.

Avater is een of andere powerlifter die een monstergewicht omhoog trekt.
Ik sta dus op je avatar
pi_38017220
Username:

Nou... het is gewoon zo!

Oke, oke... ik zal het vertellen. Er was een topic waarin ik een bepaalde user op een bepaalde wijze met een bepaalde humoristische insteek adoreerde. Dat topic werd gesloten door Pool. Dus toen postte ik in de feedback met de kloon Pool_is_lief het volgende:
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:46 schreef Pool_is_lief het volgende:
Zal ik dan maar een lemming openen Pool?
Waarop Bupatih (de slet!) reageerde met een:
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Snakey, als je Pool leuk vindt kun je dat ook gewoon achter de schermen of op MSN duidelijk maken...moet je hiervoor nou per se een kloon aanmaken?
En daarop heb ik deze username aangemaakt.

Usericon:

Start -> Paint -> Afbeelding -> Negatief van m'n originele user-icon.

Ondertitel:

"Wellus", omdat mensen natuurlijk "Nietus" zeggen als ze m'n username zien.

Signature:

Parodie op de signature die Bupatih op dat moment had.
Als we hem nu eens niet zouden hebben...
pi_38017982
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ik sta dus op je avatar
Sure
pi_38018020
Rhapsody - vette band.
Ondertitel - Hertog is
Sig: spreekt voor zich.
pi_38018414
Zo word ik al 26 jaar genoemd..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:37:56 #44
148917 Jay-Z
I Gots 99 probz..
pi_38018446
Tja, het is mijn Artiestennaam enzo he. Avatar is een plaatje van mij toen ik een fotoshoot moest doen voor Rolling Stone. Ondertitel en sig zijn lyrics uit mijn track "99 Problems" van mijn album "The Black Album"

Logisch toch
But a bitch aint one.
pi_38019103
Username
Ik zag de naam staan op een fietstotoformulier die bij de computer lag. Het is de tweede naam van een willekeurige Baskische wielrenner. En het is gewoon maf/vreemd/semi-opvallend.

Dit is een flard van een oude kaart van het zwaar onderschatte vakantieland Oezbekistan.

Andere avatars:

En nog wel een paar andere, maar dat is erg lang geleden

Ondertitel
Als je geen Tasjkent kent: koop een atlas.

Gehemelte
Ik heb mijn gehemelte zojuist verbrand omdat ik een te hete pizza opat. Maar dat is offtopic.
pi_38019222
Maisnon
Ik heb vele namen gehad, ChasetheCheese, OnlythisMoment, Waffel, KapiteinIglo, maar omdat KapiteinIglo al bezet was heb ik Mais non genomen, wat Frans is voor "toch zeker niet?" en eigenlijk is het een kutnaam. Maar daar komt nog wel verandering in binnenkort

Strongman Moustache
Ik heb ook al vele ondertitels gehad. Zo was daar Renate (Verbaan, red.) maar ook Zeebonk met watervrees, en nog wat andere leuke. Strongman Moustache komt eigenlijk van de snor die Strong Men in het circus hebben, dus van die mooie krulsnorren aan elke kant!

Wat ook begon met Renate Verbaan, toen nog Pomme met een bewegende zonnebril geweest is, een schaatser met een medaille in zijn oog (nu gebruikt door een andere user) Een franse gast met Mais non in z'n mond, Pit van Kid Icarus en nu weer een zelfgedraaide phoenix+naam avatar ... er zit niet echt een vast patroon in.

Signature
xxMyselvexx: klik maar, dan weet je waarom ... en Fotoboek spreekt voor zich!

[ Bericht 1% gewijzigd door Maisnon op 20-05-2006 16:14:59 ]
pi_38024499
Ik heet LOLBOY omdat ik van pannekoek met ijs hou
pi_38024573
the_legend_killer = bijnaam van ex-wereldkampioen

zaterdag 20 mei 2006 @ 19:54:23 #49
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_38024885
Ik heet Arendt, omdat een vader van een suf kind op school vroeger Arend heette. Die T is erbij gekomen, omdat er al één of andere boerenkoolkop rondliep met de naam Arend.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:57:52 #50
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_38024982
Wat, vergezocht? Helemaal niet.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_38025225
Piles (spreek uit: Pailes) is een tekenfilmfiguurtje van Cartoon Network. Hij is een bevertje, en de naam is bedacht door mn klasgenoten Waarom ik vernoemd ben naar een bever: wat denk je (al heeft mn beugel wel geholpen )
<-- Dit is Piles trouwens.
  Moderator zaterdag 20 mei 2006 @ 21:01:03 #52
42184 crew  DaMart
pi_38027060
De naam
Voor een spelletje Need For Speed moest ik een naam bedenken. Dat moest natuurlijk wel iets stoers zijn! En dat werd Da Mart, waarbij Mart een korte versie van Martin is. Sindsdien begonnen vrienden me in het dagelijks leven ook zo te noemen, en ben ik de naam op internet gaan gebruiken. Alleen dwong Fok! me om de spatie eruit te halen, en dus is het hier DaMart geworden.

De avatar
Die wijzigt nogal eens bij mij. In het verleden heb ik al enkele slidshows van digitale foto's gehad, nu een actiescene van Jack Bauer!

De ondertitel
Die wijzigt ook regelmatig. Bij gebrek aan inspiratie heb ik mijn originele gebruikersnaam er maar in gezet.

De signature
Ook die pas ik regelmatig aan... waarbij het enige vaste onderdeel de link naar mijn website is.
  zondag 21 mei 2006 @ 18:56:12 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38053800
Firefly was al bezet, dus toen maar een 3'tje erin gezet. l33t, weet je wel

Avatar is op dit moment Scrat uit Ice Age Ondertitel lijkt me duidelijk. Sig spreekt ook voor zich.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fir3fly op 21-05-2006 20:06:24 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 21 mei 2006 @ 19:03:18 #54
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_38054054
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:36 schreef Acryl het volgende:
eh ik moest een nickname verzinnen, dus ik keek wat rond, en zag een spuitbus verf staan, waar dus Acryl op stond

en me avatar is een typetje van Kooten en de Bie genaamd Dirk
Eh, ik moest een nickname verzinnen, dus ik keek wat rond, en zag een fles wijn staan, waar dus een kurk op zat

En m'n avatar is een clown die iedereen wel kent!
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:17:58 #55
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_38054625
Uhm ja.. samen met MTM geloof ik toen een gouden gids opengeslagen en daar kwam iets met afzuigkappen uit. Dus werd het afzuigkap.

En m'n avatar.. tja dat spreekt voor zich.. ben ik in verschillende roze kleurtjes
En heb ook weleens een plaatje van een afzuigkap in m'n avatar gehad, hoe origineel hè..
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
  maandag 19 juni 2006 @ 12:08:55 #56
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_38997765
Foeske is een soort van bijnaam die voor m'n halve familie wordt gebruikt
Ondertitel spreekt volgens mij voor zich. Gebaseerd op de slogan van Livera (live life love Livera, die ik wel mooi vond)
Avatar: afgelopen maart gemaakt in het Krugerpark in Zuid-Afrika, ben zelf wel een beetje trots op die foto , leuk gelukt.
Signature: een van de redenen dat ik in Zuid-Afrika was: mijn afstudeerproject gaat over AIDS-voorlichting... en ik wil door middel van m'n signature natuurlijk zoveel mogelijk aandacht geven aan het AIDS probleem! (= groot, dus wordt donateur!!)
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_38997887
Mijn naam riep iemand een keer in een dronken bui omdat het een duf woord was. Toen dacht ik: hehe, vette username . Mijn avatar heb ik omdat ik als eerste aan selderij dacht bij het woord Sapstengel.
En mijn ondertitel komt uit een tekst van Opgezwolle en vond het wel passen bij de illegale teknofeestjes die ik soms bezoek.
  maandag 19 juni 2006 @ 12:38:48 #58
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_38998538
Helaaz, omdat ik Heleen heet en ik als enige van de groep vriendinnen in de vakantie naar Salou van 2002 al "bezet" was. Iedereen kreeg een nickname achterop een hempje, en het mijn werd: Helaaz. Vandaar.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_38998540
Maar er staat wel een spelfout in nog steeds
pi_38998721
Dribbel had hem voor me verzonnen
Waarom hij die heb gekozen geen idee
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
  maandag 19 juni 2006 @ 13:28:10 #61
131561 Nega
AFC AJAX
pi_39000017
Nega, afkorting van Negativ, rapper, ondertitel en sig spreken voor zich...
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  maandag 19 juni 2006 @ 13:28:16 #62
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_39000020
Sebash, omdat mijn username op het netwerk van mijn werk Bash is (maar dat bestaat al op fok), dus dan maar Sebash.
Int echte leven ga'k trouwens door het leven met de bijnaam Bazil (Sherlock:p)

Die avatar.... sja...

En me sig is de titel van een nummer van Bobby Valentino
The circle is through the looking glass
  maandag 19 juni 2006 @ 13:33:33 #63
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_39000215
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef DaMart het volgende:

De avatar
Die wijzigt nogal eens bij mij. In het verleden heb ik al enkele slidshows van digitale foto's gehad, nu een actiescene van Jack Bauer!
OK het is even geleden maar de vergelijking met actiescene van Jack Bauer en wat je nu heb
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  maandag 19 juni 2006 @ 13:34:43 #64
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_39000255
naam/avatar/ondertitel

spreekt allemaal voor zich, ik moest een naam verzinnen en keek op mn bureau.. daar lag een papierclipje. Die naam wordt bijna niet gebruikt. Hoewel er al iemand voor mij op fok was die paperclip heeft geloof ik..
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_39000840
Niwa is een naam.
Ondertitel is omdat ik een nieuwe telefoon heb.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
  maandag 19 juni 2006 @ 14:18:12 #66
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_39001752
Mijn naam is Jacob, VaderJacob lag dus voordehand!

En mijn avatar is gewoon koel.
Stiekem vind ik alto's wel tov
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
  maandag 19 juni 2006 @ 14:21:32 #67
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39001862
Ik had dus een nieuwe naam nodig voor een kloon, ging bij mezelf na wat voor toffe namen er zoal waren en kwam uit op 'Aurelianus'. De keizer die het Romeinse Rijk in de wanorde van de derde eeuw enigszins wist te stabiliseren. En daar overigens van de senaat de titel 'Restitutor Orbis' voor kreeg. De avatar komt trouwens van een oude munt, voor de gelegenheid oranje gemaakt door een behulpzaam persoon in een WK-topic.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  maandag 19 juni 2006 @ 16:22:50 #68
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39005743
b4co, nee niet van Breazahhh slet oid ( ben ook man...)
heeel lang geleden, toen er nog geen breezahs waren heb ik een keer op een bedrijfsfeest een BaCotje van een collega gehad, ik ging er zo van over mn nek, dat ik sindsdien BaCo heet (nick en irl, zelfs mn baas noemde me BaCo)

Baco kon ik niet registreren op 1 of andere manier, dus heb ik, expres, met een knipoog naar de breezahs een 4 in mn nick gedaan, B4CO dus....
Trotse papa van Eden
pi_39006302
Mijn username is een beetje random uitgekozen, was mogelijke namen aan het afgaan die in mijn hoofd opkwamen op beschikbaarheid, en deze was de eerste de beste die open was.

Mijn avatar bestaat uit het Batman logo, een avatar van Cillian Murphy, gecropped plaatje van Christian Bale en Michael Scofield/Wentworth Miller. Eigenlijk wil ik er ook een plaatje in van Mickael Boshuijer (zanger van Mala Vita) en een afbeelding van Yachiru (Bleach) maar dan wordt her bestand te groot en het is weer zoveel moeite om dat aan te passen enzo. Maar Batman dus omdat ik het leuk vind, Cillian Murphy omdat hij een goede acteur is met een leuke kop, same goes voor Christian Bale (hij speelde tevens ook Batman) en Wentworth Miller. En Prison Break is een hele gave serie.
Yachiru zou erbij gestaan hebben omdat ik onder andere 'little brat' genoemd word, wat weer verwijst naar Yachiru. Mickael omdat ik hem laatst live zag optreden op torenpop met Mala Vita, en ik Mala Vita leuk vind, ik moet toegeven dat hij er ook niet slecht uitziet. Vooral niet IRL.
Een ondertitel en signature heb ik (momenteel) niet.
  maandag 19 juni 2006 @ 16:48:18 #70
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39006407
Username
Me broer noemde me een x zo

Avater:
Slippen in the Hood jeweet
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 19 juni 2006 @ 17:18:50 #71
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_39007174
Username: Eerdere username was zonder de 1 erachter; maar ik was t wachtwoord enzo kwijt na een FOK-loze periode en was te lui om hem op te vragen. (of volgens mij heb ik dat ooit eens tevergeefs gedaan)...
Descendent:= tja; afstammeling; descendent 1= 1e afstammeling (nee dat heeft verder inderdaad geen betekenis; vond m leuk klinken.)

Sig: Na de verkeizingsoverwinning van de LPF bedacht ik deze; had m al een tijdje liggen dus en is oorspronkelijk van ene Winston Churchill.. (het beste argument tegen...)

De andere weet ik niet hoe ik erop kom.

Ondertitel: ik postte vaak in de KB en pestte daar andere users..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_39011370
ikje nja..das ik..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')