quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef IHVK het volgende:
Ik had net kip gegeten en ik vond dat heel lekker.
Dus: Ik Hou Van Kip.![]()
En een meisjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:16 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik ben zelf half spaans, en houd van salsa zo simpel is dat![]()
quote:
quote:Ik heb altijd eentje meer
Mijn fotoboek
Ik voel je om me heen, ik denk alleen aan jou, ik hoor je stem, ik zie je overal, ik neem je altijd mee, waar ik ook ben
Op een gegeven moment had ik teveel TTT's op mijn naam staan, waardoor al die linkjes niet meer gingen passen.quote:
quote:
quote:| Foto¦boek | Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.
KUTTOPIC Ik ben vlieft op Kristin Davis
Huidige sig:quote:►Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.◄
♥Als jullie mij toch niet zouden hebben.....♥
puike hosting
Heerlijk bij wat andijvie
quote:►Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.◄
♥Als jullie mij toch niet zouden hebben...♥
puike hosting
STEM OP ANDIJVIE!
Ik sta dus op je avatarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:25 schreef LedZep het volgende:
Led Zeppelin, bekende rockband.
Avater is een of andere powerlifter die een monstergewicht omhoog trekt.
Waarop Bupatih (de slet!) reageerde met een:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:46 schreef Pool_is_lief het volgende:
Zal ik dan maar een lemming openen Pool?
En daarop heb ik deze username aangemaakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snakey, als je Pool leuk vindt kun je dat ook gewoon achter de schermen of op MSN duidelijk maken...moet je hiervoor nou per se een kloon aanmaken?
Eh, ik moest een nickname verzinnen, dus ik keek wat rond, en zag een fles wijn staan, waar dus een kurk op zatquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:36 schreef Acryl het volgende:
eh ik moest een nickname verzinnen, dus ik keek wat rond, en zag een spuitbus verf staan, waar dus Acryl op stond![]()
en me avatar is een typetje van Kooten en de Bie genaamd Dirk
OK het is even geleden maar de vergelijking met actiescene van Jack Bauer en wat je nu hebquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef DaMart het volgende:
De avatar
Die wijzigt nogal eens bij mij. In het verleden heb ik al enkele slidshows van digitale foto's gehad, nu een actiescene van Jack Bauer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |