Kan iemand ze niet mailen ofzo, ik hoor iedereen erover, maar ik heb ze nog nooit gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik waarschuw je: die wil ik nooit meer zien!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik waarschuw je: die wil ik nooit meer zien!
Stel je een rood oerwoud voor, brr heb nog nachtmerriesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan iemand ze niet mailen ofzo, ik hoor iedereen erover, maar ik heb ze nog nooit gezien.
Ik dank nog steeds dagelijks op mijn blote knieën een heel dozijn aan goden, dat die pics aan mij voorbij zijn gegaan.quote:
lord_moredhel at hotmail dot comquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Stel je een rood oerwoud voor, brr heb nog nachtmerries
Zag er best wel lekker uit!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Stel je een rood oerwoud voor, brr heb nog nachtmerries
Dat meen je echt niet serieusquote:
Wat denk je nou? Ik heb mijn pre-traumatische stimuli echt niet bewaard hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
lord_moredhel at hotmail dot com
Das alleen maar kut.quote:
Mits je Ray Mears ofzo bentquote:
Haar foto's misschien. In het echt is ze dubbel zo lekkerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En meer gephotoshopt dan de gemiddelde BrEeZaH.
Mits goed voorbereid en samen met Hans Teeuwen zie ik hem nog wel een kans makenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Ik zie hem nog niet zo snel survivalen in die grot van sararaats.
Ook jaquote:
http://fotoboek.fok.nl/seauphiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:10 schreef CaptainPlanet het volgende:
wie is sophie dan
Als ze d'r haar een keer goed doet, iets dikkere tieten krijgt en niet zo semi-diepzinnig poseert zou ik d;r wel hittenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:16 schreef CaptainPlanet het volgende:
ok sophie is een leuk meisje...niet zo erg gefotoshopped vind ik, maar lekker? er zijn lekkerdere dozen
Serieus, die ziet er meer plastic uit dan een barbie... En je weet wat er mis is met een barbie? Die heeft geen kut en tepels. Ik durf te wedden dat als je die Seauphie uitkleed je op haar kont een label van Mattel zult aantreffen. Dikke nepzooi dus. Geef mij maar een vrouw van vlees & bloed. Eentje die van nature aantrekkelijk is zonder door een fotoshop filter te zijn gehaald.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/seauphie
Eens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:16 schreef CaptainPlanet het volgende:
ok sophie is een leuk meisje...niet zo erg gefotoshopped vind ik, maar lekker? er zijn lekkerdere dozen
De Fok!-neger heeft gesprokenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ze d'r haar een keer goed doet, iets dikkere tieten krijgt en niet zo semi-diepzinnig poseert zou ik d;r wel hitten.
tochquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij vergeet het woord willen ergens op het einde.
Wat praat je raar man de laatste tijd, doe duidelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij vergeet het woord willen ergens op het einde.
Het spijt me enzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat praat je raar man de laatste tijd, doe duidelijk.
Beats? Wie ben jij?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:26 schreef _GdR_ het volgende:
dwc!!!!! josti beats! waar blijven ze verdomme!
neen, verdomme dacht dat je iemand anders was...quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
neen, verdomme dacht dat je iemand anders was...
nja, kut mongool.
Haar niet hoor, liever Jett ofzo. Of euh, hoe heet ze nou. Die andere geilequote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan zou je haar willen hitten. Ik ben nog aardig bij hoor.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:30 schreef _GdR_ het volgende:
ja tis toch wat.
eerst naar van Duin in Utrecht.
maximaal zuipen en kut roepen. en dan nu dit.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja_Jong zou zeggen: "Je lijkt op remlof".
Als de anderhalve literfles cola, zo diepquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:33 schreef V_Valo het volgende:
Oorlog voor vrede is als seks met maagden - zodra je eraan begint is het afgelopen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mên, ik ga slapen. Een goede nachtrust allen.
Zoals ik zei, sterf puta madre.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:44 schreef _GdR_ het volgende:
houdt uw smoel kut allochtoon.
Ik liet mijnquote:
Dit is Italiaans, mogelijk is datgeen wat jij zei Spaans of Portugees.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik liet mijnook achterwege toen jij laatst een spelfout maakte.
En ik ben niet helemaal zeker.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit is Italiaans, mogelijk is datgeen wat jij zei Spaans of Portugees.
figlio di putanaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:53 schreef CaptainPlanet het volgende:
filio di putana
ik las treinkaart.quote:
joegoslavisch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:56 schreef skiczukie het volgende:
Puta is volgens mij ook Joegoslavisch, zonder dat moeder. Het is toch al duidelijk.
Wtf.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:00 schreef CaptainPlanet het volgende:
-edit-
quote:
heb joego vrienden die vertelde me dat dat 'geef me bier klootzak' betekend. correct?quote:
je gaat voor de bonus?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:04 schreef CaptainPlanet het volgende:
-edit-
Kijk over wat uurtjes eens in MEDquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:06 schreef CaptainPlanet het volgende:
welke bonus
ikke nie snapquote:
geil????????? dude.quote:
is ie al vol dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:23 schreef Doderok het volgende:
Sneller jongens! M'n 300ste post staat al klaar!
weet je zeker dat het geen 26 zijn?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:20 schreef CaptainPlanet het volgende:
ja
goeie vraag!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat doen moemoe haar bollen in jou FoBo?
Ach, één keer was genoeg. Wat een saaie bezigheid is dat zeg, F5-en om te weten wanneer je moet posten.quote:
Ben gaan kijken, had iets meer verwachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat doen moemoe haar bollen in jou FoBo?
ow jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:30 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ach, één keer was genoeg. Wat een saaie bezigheid is dat zeg, F5-en om te weten wanneer je moet posten.![]()
remlof's privé bagger
staat er op dat gele shirt nou serieus "do not start WHIT me" ???quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
staat er op dat gele shirt nou serieus "do not start WHIT me" ???![]()
Yups.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
staat er op dat gele shirt nou serieus "do not start WHIT me" ???![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |