Een stuk minder jaquote:
Ik ben er ook niet veel en zal ook zeker niet constant blijven komen nu. Maar zo af en toe een paar dagen flink actief om dan weer een tijd rust te kunnen nemenquote:
Ik heb het te druk en vind het niet meer zo leuk op fok.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een stuk minder ja![]()
Geen ambities meer om Fok! topposter te worden?
Ik ben dagelijks actief met 5 postjes ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet veel en zal ook zeker niet constant blijven komen nu. Maar zo af en toe een paar dagen flink actief om dan weer een tijd rust te kunnen nemen![]()
![]()
Ik kom. Ik post 3 dagen lang 300+ posts om alsdan weer maandenlang weg te kunnen blijvenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks actief met 5 postjes ofzo
zon, das ver te zoeken op het momentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het te druk en vind het niet meer zo leuk op fok.
Komt ook door het zonnetje
Have funquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu ben ik weer Football Manager doen tot straks denk ik
Dit topic gaat traaaaaaaaagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef VASND het volgende:
zozo, snelheidje.
Idemquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef saaw het volgende:
* saaw is een beetje brak van al het ge-leer
Ik ben een kwaliteitsposter maar reageer wegens gebrek aan beterquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef VASND het volgende:
[afbeelding] PUB baggeraars, waar zijn jullie?
Zéker. Welnu, ik ben even weg. Ik kom wellicht later terug. Au revoirquote:
lat0r.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zéker. Welnu, ik ben even weg. Ik kom wellicht later terug. Au revoir![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |