Precies, worden die tanden ook weer eens geflost.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
Je moeder ook ...maar kom nou...alsof een huilend wijf mij tegen houdt... gewoon doorgeramd
Klopt...ze heeft me nog gepijpt nadat ik dr anaal had genomen en toen moest ze stukjes wel van tussen d'r tanden flossen hequote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Precies, worden die tanden ook weer eens geflost.![]()
Wat heb jij toch een ranzige seks.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
Klopt...ze heeft me nog gepijpt nadat ik dr anaal had genomen en toen moest ze stukjes wel van tussen d'r tanden flossen he![]()
Lag niet aan mij... je moeder had kip op en dan krijg je van die stukjes he... zonde...quote:
Wij maakte 'ik heb je moeder gehad' grapjes op de basisschool, jij bent dat niveau nooit ontstegen zie ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef MoChe het volgende:
[..]
Lag niet aan mij... je moeder had kip op en dan krijg je van die stukjes he... zonde...
maar het was wel lekker...
ik kan trouwens mededelen dat pracissors moeder the whole nine yards in haar mond kan nemen![]()
jah psies of je een fiets parkeert weet jequote:Op zondag 21 mei 2006 14:50 schreef kyraaa het volgende:
bij mij komt het ook wel een end dr in...
voordat je gaat kokhalzen ff 2 cm terug naar boven, diep ademhalen en nog es proberen
je kent me tochquote:Op zondag 21 mei 2006 23:35 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wij maakte 'ik heb je moeder gehad' grapjes op de basisschool, jij bent dat niveau nooit ontstegen zie ik.
Vandaar dat je ook nog 'poep en plas' grapjes maakt.
ja ik weet....quote:Op zondag 21 mei 2006 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah psies of je een fiets parkeert weet je
bloot?quote:
hahaha ja duh dat zeg ik..quote:Op maandag 22 mei 2006 10:01 schreef kyraaa het volgende:
neej, met mn ski pak aan...
whahaha
tuurlijk, duh
Geen idee. Ik kan er niet bij.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
En jij...hoever krijg jij hem in je keeltje![]()
In de slokdarm neuken [deepthroat]quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hallow wat wil je dan?
In mijn slokdarm ofzoot![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Danilo87 het volgende:
hahaha wat een aap
Ik dacht dat Tarzan juist een pinkeltje had?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef -LadyJane- het volgende:
wat een mietjes allemaal
gewoon slikken en niet zeuren, dan krijg je er ook allemaal lekkere dingen voor terug
details??
ohke...helemaal (en het is echt geen kleintje!!!) tot aan het randje
maar dan niet wanneer je verkouden bent want dan stik je zowat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |