tvp is toch terugvind topic?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:25 schreef remlof het volgende:
tvp
hallow wat wil je dan?quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hallow wat wil je dan?
In mijn slokdarm ofzoot![]()
jaja ik zag je profiel! tis al goed relaxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:27 schreef PLAE@ het volgende:
tv p
Dus hij moet eerst bewijzen dat het kan en dan pas wil zij zich eraan wagen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:27 schreef FlowDesign het volgende:
Een mannelijke!!! huisgenoot van me is van mening dat z'n vriendin hem maar eens moet leren deepthroaten. Maar zij denkt dat dat niet kan waarop hij nu dus een gepelde banaan in z'n geheel in z'n keel kwijt kan.![]()
hhahahahahahaaaaaaaquote:
Ik vind ze eigenlijk beiden best irritantquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dus hij moet eerst bewijzen dat het kan en dan pas wil zij zich eraan wagen?
![]()
gave relatie die twee
![]()
men dat is pas ver!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:26 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Nou.. Als ie klaarkomt komt het daar beneden er weer uit, zo ver?
breed...? Hm daar vraag je weer iets ff testen momentjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoeveel cm breed kunnen jullie
nou euhquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hhahahahahahaaaaaaa![]()
zal ik ff euh
D'r passen bij jou, best 2 lullen inquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoeveel cm breed kunnen jullie
Haha.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef Veilside_red het volgende:
6 cm maar? Das ook niet ver... Zelf doe ik het maar niet. Heb niet echt bepaald homogevoelens haha.
schaam je niet hoorquote:
Post eens een foto van jezelfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
schaam je niet hoor
ik kost maar 200 euri per uur...
Ik wacht nog even op je omtrek-meting.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
schaam je niet hoor
ik kost maar 200 euri per uur...
nah lekker als je hooikoorts hebtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:32 schreef badlittlegirl het volgende:
ik heb het niet gemeten maar ik gok zo'n 15 cm...
http://www.deepthroatexpert.com/Technique/p2_articleid/11
hier staan nuttige tips
quote:
Try againquote:
in dit geval terugvindpijpstersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tvp is toch terugvind topic?
Hoe ken dat nou ik ben hem net gestart![]()
*zucht*quote:
watsumaandehand met den msnquote:
neen ik ben de enige die zover kan komenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:44 schreef OldJeller het volgende:
Ben je al iemand tegengekomen hier die meer centimeters dan jij kan maken, pijpert?
dan kun je niet lezen mutsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:32 schreef badlittlegirl het volgende:
ik heb het niet gemeten maar ik gok zo'n 15 cm...
http://www.deepthroatexpert.com/Technique/p2_articleid/11
hier staan nuttige tips
Nu moet je gaan oefenen (ofwel geskullfucked worden) en over twee weken melden hoever je dan kan komen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
neen ik ben de enige die zover kan komen
tis wat ik heb gewonne dus![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |