breed...? Hm daar vraag je weer iets ff testen momentjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoeveel cm breed kunnen jullie
nou euhquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hhahahahahahaaaaaaa![]()
zal ik ff euh
D'r passen bij jou, best 2 lullen inquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoeveel cm breed kunnen jullie
Haha.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef Veilside_red het volgende:
6 cm maar? Das ook niet ver... Zelf doe ik het maar niet. Heb niet echt bepaald homogevoelens haha.
schaam je niet hoorquote:
Post eens een foto van jezelfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
schaam je niet hoor
ik kost maar 200 euri per uur...
Ik wacht nog even op je omtrek-meting.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
schaam je niet hoor
ik kost maar 200 euri per uur...
nah lekker als je hooikoorts hebtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:32 schreef badlittlegirl het volgende:
ik heb het niet gemeten maar ik gok zo'n 15 cm...
http://www.deepthroatexpert.com/Technique/p2_articleid/11
hier staan nuttige tips
quote:
Try againquote:
in dit geval terugvindpijpstersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tvp is toch terugvind topic?
Hoe ken dat nou ik ben hem net gestart![]()
*zucht*quote:
watsumaandehand met den msnquote:
neen ik ben de enige die zover kan komenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:44 schreef OldJeller het volgende:
Ben je al iemand tegengekomen hier die meer centimeters dan jij kan maken, pijpert?
dan kun je niet lezen mutsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:32 schreef badlittlegirl het volgende:
ik heb het niet gemeten maar ik gok zo'n 15 cm...
http://www.deepthroatexpert.com/Technique/p2_articleid/11
hier staan nuttige tips
Nu moet je gaan oefenen (ofwel geskullfucked worden) en over twee weken melden hoever je dan kan komen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
neen ik ben de enige die zover kan komen
tis wat ik heb gewonne dus![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |