als het topic je niet boeit, blijf er dan wegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:49 schreef Revelation het volgende:
[..]
JA, wat moet je hier nou van denken hè? Drink een pot en spring voor de trein.![]()
![]()
Lijkt mij echt heerlijk om als pleziervaarder (ik ben er geen een) om jouw kop bij elke brug in de stad te zien, wetende dat je dankzij mij gewoon per brug 10 min later op je werk komt, terwijl ik van mijn pensioen geniet en dus alle tijd van de wereld hebquote:[b]Op zaterdag 20 mei 2006 00:40
genoeg zakelijk verkeer tussen zit. Het gaat vaak ook nog eens dubbelop, aangezien men door een stad meestal meerdere bruggen tegenkomt, die ook weer omhoog moeten, ook weer files veroorzaken enz. enz.
Spoorwegovergangen vind ik minder erg dan bruggen. Treinen zijn binnen een mum van tijd over de kruising.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:16 schreef DaMook het volgende:
Motor UIT als je voor een spoorweg of brug wact. Scheelt een hoop brandstof en milieu vervuiling enzo
. (Gelukkig geen last van hier
, maar zodra ik genoeg geld heb kom ik jou ook lastig vallen
) .
Echt belachelijk vind ik die Zeilbrug. je moet belangen gewoon afwegen. Brug/Schinkel maakt trouwens deel uit van de Staande mast route (binnendoor van Zeeland naar Friesland zeg maar, voor mietjes die niet over zee durvenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:40 schreef Ofyles2 het volgende:
En ja Hyperdude, ik heb me ook groen en geel geërgerd aan de Zeilbrug. Ging iedere keer open, zodat het steeds maar weer niet mogelijk was om op de Hoofdweg over te stappen op lijn 18 (zogenaamde achterlichtaansluitingen).
Mja.. dat hoor ik je ook niet meer zeggen als je de overgang in uitgeest ken. Vlak naast een station, 4 sporen en om de 10 minuten de bomen dicht en dan op meerdere treinen wachten. Leuk.. Sta je zo ruim een kwartier in de rij.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Spoorwegovergangen vind ik minder erg dan bruggen. Treinen zijn binnen een mum van tijd over de kruising.
Zoals op de Schellingwouderbrug. Ook die brugwachter kreeg de middelvinger uitgereikt van mij.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:43 schreef glasbak het volgende:
Die roeiboten met zo'n rechtopstaande stok erop, zouden ze allemaal een kettingzaag moeten geven zodat de die stomme stok af kunnen zagen zodat ze normaal onder de bruggen doorkunnen.
Die kutbrug bij schiphol oost staat in de zomer ook elk kwartier open. Leuk als je er 10 keer per dag met de vrachtwagen langs moet
afzagen die handel!!
Ik geloof dat er in Hilversum een spoorwegovergang is die 38 minuten per uur gesloten is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:51 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mja.. dat hoor ik je ook niet meer zeggen als je de overgang in uitgeest ken. Vlak naast een station, 4 sporen en om de 10 minuten de bomen dicht en dan op meerdere treinen wachten. Leuk.. Sta je zo ruim een kwartier in de rij.
Tegenwoordig ligt daar een tunnel, dus het probleem bestaat niet meer maar in het verleden zullen er heel wat mensen zijn die die overgang vervloekt hebben!
Ik heb hetzelfde met overwegen die dicht gaan omdat er een trein langsmoet, of verkeerslichten die op rood staan omdat eerst verkeer van rechts en daarna van links er perse langs moet....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:40 schreef NoBody122 het volgende:
D
Dat zo'n brug open gaat voor iets noodzakelijks kan ik me voorstellen, maar ik vind het echt ronduit belachelijk dat er blijkbaar zoveel bosjosti's zijn die zo nodig door de stad moeten met hun zeilboot, jacht of whatever de brug ook maar voor open moet
Boten kunnen ook buiten de drukke punten/steden prima varen... Een trein kan dat ook maar dan is de hele essentie van de trein weg, pleziervaart heeft echter geen essentie om zo snel mogelijk van punt a naar b te gaan...quote:Op zondag 21 mei 2006 15:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met overwegen die dicht gaan omdat er een trein langsmoet, of verkeerslichten die op rood staan omdat eerst verkeer van rechts en daarna van links er perse langs moet....
Man, laten we heel Nederland asfalteren, alle vaarwegen dempen en gewoon lukraak geen rijden enzo. ZEUR NIET!
Zoiets heet een mast.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:43 schreef glasbak het volgende:
Die roeiboten met zo'n rechtopstaande stok erop, zouden ze allemaal een kettingzaag moeten geven zodat de die stomme stok af kunnen zagen zodat ze normaal onder de bruggen doorkunnen.
ik hoop dat je verkouden wordt!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
Ik vaar ook wel eens met een boot, vorige week moest de brug van de A1 bij Muiderberg nog open.
Hoeveel mensen staan er dan wel niet te wachten op een stel kakkers op een spelebootje!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |