morgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:56 schreef Xebrozius het volgende:
Het zou effectiever zijn al meerdere users een KLB topic openen over het Deltion aangezien dat meer hits oplevert op google.
Geen psychiater in de aanbieding? Vele puberleventjes worden terminaal verkankerd op die school.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:37 schreef DarkShine het volgende:
Koekje erbij?
Pak dan een chemokuur...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Geen psychiater in de aanbieding? Vele puberleventjes worden terminaal verkankerd op die school.
Heb nog genoeg Jupiler hier.quote:
Pak een leven.quote:
Duurt ff voordat de cache van Google wordt geupdate.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:25 schreef DeeCruise het volgende:
Jongens, jullie zijn nog niet echt goed genoeg bezig...Ik typ net " deltion zwolle" in op google, en kom niks tegen dat verwijst naar dit topic (na de 5e pagina heb ik t opgegeven...)
Dan dreig jij toch met de onderwijsraad of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:43 schreef Syytön het volgende:
Oja, ik zat trouwens maar een beetje te stangen, ik ken 'm idd en gister moest TS bij het afdelingshoofd komen, ik heb dus echt niets laten zien of wat dan ook verlinkt. We zaten gister middag zelfs nog een grapje te maken; ''maargoed dat je geen naam hebt genoemd, anders kom je die les nooit meer in!'', maar dat ze zouden schorsen had ik echt niet verwacht.Ik vind het ook belachelijk dat je de hele tijd getracked wordt als je op internet zit, om die reden kan je dus ook niet met je laptop op het internet daar. Nee, je mag alleen op hun paupereske pcs die ze in de gaten kunnen houden.
![]()
Dat gedreig is trouwens orde van de dag, ze hebben er een handje van om heel erg te gaan dreigen met stages. Iedereen wilt een leuke stage met stagevergoeding of stagebeurs, als je ook maar 1 laag cijfer haalt of een dingetje niet geheel volgens de regel doet, een keertje spijbelt, dan komen ze meteen aanzetten met : tja, dat wordt dus geen stage in het buitenland, he.
Deltion, wat voor een toffe school!![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:21 schreef L-IS het volgende:
[..]
Deltion in zwolle Deltion in zwolle Deltion in zwolle Deltion in zwolle Deltion in zwolle Deltion in zwolle
Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion Deltion
www.deltion.nl www.deltion.nl www.deltion.nl www.deltion.nl www.deltion.nl www.deltion.nl
kutschoolkutschool
kutschool
kutschool
kutschool
kutschool
kutschool
kutschool
![]()
dan verzinnen ze wel iets anders hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehe deltion kut school!!!
vooral die docentenblij dat ik er maar 1 jaartje gezeten heb!
volgens mij mogen ze je er niet eens voor schorsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |