JAWEL JAWEL DOEN DOENquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:12 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de woorden die ik zojuist op msn heb gezegd maar beter niet hier kan plaatsen.![]()
Neuh, maar herhaal dan teminste wat je tegen die persoon op msn gezegd hebtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:14 schreef felic. het volgende:
Nee zo ben ik dan ook weer. Ik noem *iig nu nog niet* geen namen.
Als ik een gok moet doen waar ie heeft gezeten dan denk ik dat het in Zwolle is (en nog wel dezelfde opleiding als waar ik op zat..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:10 schreef rudedeltadude het volgende:
is dat het deltion in zwolle?
oke:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, maar herhaal dan teminste wat je tegen die persoon op msn gezegd hebt![]()
You don't say...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wheehe onder welke steen kom jij vandaan Dat gebeurd zóóó veel Alleen hier wordt er geen geld voor gevraagd
wat was de strekking dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:17 schreef felic. het volgende:
[..]
oke:
**** en *** en vuile *** en ***. Serieus dat is persoonlijk, dat post ik niet hier. Maar dat weet ze zelf ook wel.
wieso?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:17 schreef Syytön het volgende:
[..]
You don't say...
Komt inderdaad genoeg voor, maar deze pauper heeft er een handje van om mensen een loer te draaien.![]()
Niet flamen. Bashen of wat dan ook, dan kom je maar weer terug op msn. Het gaat over ONZE pauper school die jou net zo goed zou kunnen schorsen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:17 schreef Syytön het volgende:
[..]
You don't say...
Komt inderdaad genoeg voor, maar deze pauper heeft er een handje van om mensen een loer te draaien.![]()
quote:
Wahahaha...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:40 schreef felic. het volgende:
Omdat ik een tijdje geleden een topic met - schijnbaar - beledigende uitspraken heb gedaan over een bepaalde leraar en/of houding van de school, ben ik nu geschorst voor een week. Geschorst van school dus. Omdat ik mijn mening uitte. Ze hadden me al aangesproken over dat het niet kon. Vanavond belde ze dat ik geschorst ben.
Er is waarschijnlijk een klasgenoot achter gekomen dat ik op fok zat...OF de desbetreffende leraar is gewoon zelf een Fok!ker. Maar het ken me niks meer schelen dat ze het lezen, ik vind de beslissing onterecht en zeer overdreven. En dat mogen ze best weten.
Ik ga alvast opzoek naar een nieuwe school, want dit is echt te be-lach-e-lijk voor woorden.
Ik uit slechts mijn mening stelletje ambtenaren! Kunnen jullie niet tegen kritiek?
Spui hier je gal over het Deltion College.
Psh tatta jij weet daar helemaal niks van af. Ik heb je genoeg horen praten over leraren en dat was niet bepaalt positief. Dus wees nu maar stil voordat ik je erbij naai, want dat wil ik best doen hoor, jij hebt mij immers ook mede-verlinkt dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:21 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Ik verklaar hierbij niet verantwoordelijk te zijn voor de schorsing van TS. Ik heb ook nooit een leraar of directielid geïnformeerd over het betreffende topic. Hij heeft gewoon zijn eigen graf gegraven door op school te fokken, tja... moet je maar niet janken over de schooldruk en dan gaan fokken.![]()
Juridisch adviseur? Pfff... een opleiding zal het vrijwel nooit tot een rechtzaak of wat dan ook laten komen hoor. Da;'s niet goed voor het imago en zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:22 schreef nietzman het volgende:
Gewoon aanvechten. Ik had ook eens zo'n grapje, meteen een juridisch adviseur geregeld omdat ze me na de schorsing ook nog eens van plan waren van school te trappen. Heb het nog zo weten te regelen dat de schorsing uit m'n dossier geschrapt werd..
Maar mocht dat niet lukken, veel plezier met je toekomstige opleidingloze carrière als putjesschepper, want ik kan me niet voorstellen dat je met koppig doorposten veel vrienden maakt.
hoezo graaf je je eigen graf door op school te fokken.. ik doe niet anders (redelijk letterlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:21 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Ik verklaar hierbij niet verantwoordelijk te zijn voor de schorsing van TS. Ik heb ook nooit een leraar of directielid geïnformeerd over het betreffende topic. Hij heeft gewoon zijn eigen graf gegraven door op school te fokken, tja... moet je maar niet janken over de schooldruk en dan gaan fokken.![]()
w/e, ik ben slim genoeg om niet te stoken op fora, dus er valt weinig te bewijzen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:23 schreef felic. het volgende:
[..]
Psh tatta jij weet daar helemaal niks van af. Ik heb je genoeg horen praten over leraren en dat was niet bepaalt positief. Dus wees nu maar stil voordat ik je erbij naai, want dat wil ik best doen hoor, jij hebt mij immers ook mede-verlinkt dus.
Kontelikker school/
Je bent wel ineens errug defensief... volgens mij heb je wat te verbergen...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
w/e, ik ben slim genoeg om niet te stoken op fora, dus er valt weinig te bewijzen.
![]()
zie de eerste post van 2e pagina ^^quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je bent wel ineens errug defensief... volgens mij heb je wat te verbergen...
Wedden dat jij stookt op Fora? Op het fok forum zelfs. Let maaropquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
w/e, ik ben slim genoeg om niet te stoken op fora, dus er valt weinig te bewijzen.
![]()
Nee, flink dreigen dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Juridisch adviseur? Pfff... een opleiding zal het vrijwel nooit tot een rechtzaak of wat dan ook laten komen hoor. Da;'s niet goed voor het imago en zo.
Waarom zouden 'hun' de moeite nemen iets te bewijzen 'hij' nooit protest aantekent.quote:Bovendien, laat hun alles maar bewijzen...
Nouja, onthou even voor de eerstvolgende keer dat je me ziet: Eén happy meal, een extra grote friet, drie frietsaus en een grote cola.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:26 schreef felic. het volgende:
Ach het is me niet eens de moeite waard om nog terug te gaan. Ik mocht ze toch al niet en zij mij ook niet. Maar ik wil wel iedereen laten weten hoe het er soms aan toe gaat op sommige scholen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, onthou even voor de eerstvolgende keer dat je me ziet: Eén happy meal, een extra grote friet, drie frietsaus en een grote cola.
Wat ben jij voor ontzettend triest persoon?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Grappig. Mijn toekomst loopt geen gevaar. Een bekende werkt bij een andere school en ik zou er zo kunnen beginnen. Daarom hoefik ook niet meer terug naar deze pauper school waar ik nu geschorst ben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, onthou je even voor de eerstvolgende keer dat je me ziet: Eén happy meal, een extra grote friet, drie frietsaus en een grote cola.
Hier:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:30 schreef felic. het volgende:
[..]
Wedden dat jij stookt op Fora? Op het fok forum zelfs. Let maarop
Turkse muziek op koninginnedagquote:Loop je door de stad, hoor je ergens, vanuit een kraampje met her en der neergepleurde telefoons, videorecorders en spelcomputers, plus allerlei nieuw ingepakte waren, van die Arabisch of Turkse muziek klanken. Je weet wel, die oosterse klanken. Op de vrijmarkt op koninginnedag! Please, fijn dat ze mee feesten (alhoewel... feesten.. ok, mee doen aan de vrijmarkt), maar verpest het dan niet door er een oosters tintje aan te geven. Doe dan mee aan de Nederlandse gewoontes van koninginnedag, of hoepel op.
Anders ga je even al mijn posts door en neem je alles serieus wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef Mr.Holleeder het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Turkse muziek op koninginnedag
Mja, dit heeft inderdaad wel een extreem-rechts tintje hè.![]()
![]()
Ga mijn geschiedenis eens doornemen, en neem vooral alles letterlijk en serieusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef Mr.Holleeder het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Turkse muziek op koninginnedag
Mja, dit heeft inderdaad wel een extreem-rechts tintje hè.![]()
![]()
Ik vond het laatste topic dat je zelf gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
Anders ga je even al mijn posts door en neem je alles serieus wat ik schrijf.![]()
Met of zonder je recalcitrante houding?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:34 schreef felic. het volgende:
Een bekende werkt bij een andere school en ik zou er zo kunnen beginnen.
Deltion Collegequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:40 schreef felic. het volgende:
Omdat ik een tijdje geleden een topic met - schijnbaar - beledigende uitspraken heb gedaan over een bepaalde leraar en/of houding van de school, ben ik nu geschorst voor een week. Geschorst van school dus. Omdat ik mijn mening uitte. Ze hadden me al aangesproken over dat het niet kon. Vanavond belde ze dat ik geschorst ben.
Er is waarschijnlijk een klasgenoot achter gekomen dat ik op fok zat...OF de desbetreffende leraar is gewoon zelf een Fok!ker. Maar het ken me niks meer schelen dat ze het lezen, ik vind de beslissing onterecht en zeer overdreven. En dat mogen ze best weten.
Ik ga alvast opzoek naar een nieuwe school, want dit is echt te be-lach-e-lijk voor woorden.
Ik uit slechts mijn mening stelletje ambtenaren! Kunnen jullie niet tegen kritiek?
Spui hier je gal over het Deltion College.
Triest omdat...?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:41 schreef Mr.Holleeder het volgende:
[..]
Ik vond het laatste topic dat je zelf gemaakt hebt.
Maar hoezo neem je TS wel zo serieus dan? Je blijft triest.![]()
bbqquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:44 schreef Maikuuul het volgende:
DE BIS GEPWNT, DE BIS GEPWNT, DE BIS GEPWND WIE UNNE N00B !!!
Vraag es aan die leraar oftie mij stoer vind ?
k thnx bbq !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |