quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Fuck dit. Kijk nu eens wat ik vind op m'n hdd:
[afbeelding]
quote:
Wij dachten dat het een albino eend isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Gewoon een vrouwtjes-eend met een mooi wit nekstukkie denk ik dus.
Ja, dat was mijn eerste gedachte!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij dachten dat het een albino eend is![]()
Alleen mannetjes hebben een witte band om de nek, dacht ik. Volgens mij is het een jonge mannetjeseend die nog niet z'n groene kop heeft. Beetje zoals Lizzy van pberends toen ie nog wit was.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Gewoon een vrouwtjes-eend met een mooi wit nekstukkie denk ik dus.
Dit is echt een volwassen eend hoor!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:06 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Alleen mannetjes hebben een witte band om de nek, dacht ik. Volgens mij is het een jonge mannetjeseend die nog niet z'n groene kop heeft. Beetje zoals Lizzy van pberends toen ie nog wit was.
Ja, volwassen eenden kunnen ook jong zijn. Als mannetjeseenden net volgroeid zijn duurt het nog een tijdje voordat ze een groene kop krijgen en zien ze er hetzelfde uit als vrouwtjes.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dit is echt een volwassen eend hoor!
Ik heb heel veel eenden gezien in mijn leven, maar nog nooit zo'n exemplaar als deze. Anders had ik ook geen foto gemaakt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ja, volwassen eenden kunnen ook jong zijn. Als mannetjeseenden net volgroeid zijn duurt het nog een tijdje voordat ze een groene kop krijgen en zien ze er hetzelfde uit als vrouwtjes.
een eens of gaendquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb heel veel eenden gezien in mijn leven, maar nog nooit zo'n exemplaar als deze. Anders had ik ook geen foto gemaakt.
Misschien is het wel een jonge gans. Of een kruising eend-gans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |