Beterschap, maar nu kun je tenminste thuis alle wedstrijden zien!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:40 schreef WaStEd het volgende:
Ja geloof het best.. ik lig gvd de hele WK met me poot omhoog, kutoperatie aan me knie...
Ja heerlijk... eindelijk eens een nabeschouwing horenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beterschap, maar nu kun je tenminste thuis alle wedstrijden zien!
Gewoon in de routecraft.com in de nieuwe fietsplanner een bericht plaatsen daar waar je huis staat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef iamredleader het volgende:
Gaat iemand een leuke kaart maken met het aantal fokkers per stadsdeel?
Die was er ooit wel in een oud Amsterdam topic.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef iamredleader het volgende:
Gaat iemand een leuke kaart maken met het aantal fokkers per stadsdeel?
Copy Paste & Edit ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die was er ooit wel in een oud Amsterdam topic.
Ik dacht dat het in onderstaande topic stond, maar ik zie het zo snel niet meer staan:quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:10 schreef Nouk het volgende:
Ik wil ook zo graag in de Jordaan of de Pijp wonen. Maar goed hier in t containerdorp is het ook best gezellig
.
oost?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:10 schreef Nouk het volgende:
Ik wil ook zo graag in de Jordaan of de Pijp wonen. Maar goed hier in t containerdorp is het ook best gezellig
.
de link is dood naar het kaartjequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in onderstaande topic stond, maar ik zie het zo snel niet meer staan:
Fok!kers uit Amsterdam Noord verenigt U
Wenkebachnogietsquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daar zit wat in, en de stad is maar kwartiertje fietsen, maartoch.
[..]
Jup!.
Beidequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je Hells Angel of heb je in de Bijlmerbajes gezeten?
Ja klopt. Het is ook zo groot geworden hier, maar goed wel leuk met cafe en supermarkt en wasserette enzo.quote:
Kijk, als je een auto hebt wordt het anders... parkeren kan wel eens kut zijn hier.. zeker op vrijdag- en zondagavondquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daar zit wat in, en de stad is maar kwartiertje fietsen, maartoch.
[..]
Jup!.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is ook zo groot geworden hier, maar goed wel leuk met cafe en supermarkt en wasserette enzo.
Alleen 's avonds niet echt lekker om hier te fietsen.
En die hysterische wijven die altijd lopen te roepen naar hun vriend in de Bijlmer Bajes zijn echt irritant. Maargoed, verder is het wel leuk.
op de VU heb je zo een studiequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zat er ook nog naar te kijken, maar je moet perse student zijnAso's
Ik wil niet studeren..quote:
Klopt ja. In 2010 ofzo moet dit weer weg omdat dan de Bajes wil uitbreiden ofzo. En tsja als je klaar bent met je studie moet je er gelijk uit, anders blijft iedereen maar zittenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zat er ook nog naar te kijken, maar je moet perse student zijnAso's
Ik vind De Pijp ook overrated. Mensen in De Pijp lijken het erg met zichzelf getroffen te hebben en laten geen mogelijkheid onbenut om te vertellen dat zij in de leukste wijk van Amsterdam wonen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Z het volgende:
Wat vinden mensen toch leuk aan de Pijp ...? Een grote hoop van yuppen en studentjes en een hoop drukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |