jij bent zieligquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef WhoTheMan het volgende:
En het verkreukelde roze papiertje dat nog nooit door het blauwe meneertje is ingekeken is zojuist uit mijn bezit verdwenen.
Volgens agentje reed ik 54 km/h te hard. Boete weten ze nog niet. En ik krijg m voorlopig nog niet terug omdat er ook nog 2 boetes boven de 30 km/h te hard op m'n naam stonden.(wel al betaald overigins)
Wat gebeurt er als ze je pakken met rijden terwijl je rijbwijs in hun bureula ligt? Weer een boete? Ik moet wel rijden namelijk.
dat is geen overtreding maar een misdrijf dan. daar wil je niet vooor opgepakt wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef WhoTheMan het volgende:
En het verkreukelde roze papiertje dat nog nooit door het blauwe meneertje is ingekeken is zojuist uit mijn bezit verdwenen.
Volgens agentje reed ik 54 km/h te hard. Boete weten ze nog niet. En ik krijg m voorlopig nog niet terug omdat er ook nog 2 boetes boven de 30 km/h te hard op m'n naam stonden.(wel al betaald overigins)
Wat gebeurt er als ze je pakken met rijden terwijl je rijbwijs in hun bureula ligt? Weer een boete? Ik moet wel rijden namelijk.
Een goede zaak. Deze roekeloze rijder lijkt immers nergens lering uit te trekkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef worldpimber het volgende:
Nee, dan heb je een probleem en krijg je een taakstraf oid.
Zou ik niet doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef WhoTheMan het volgende:
Dombo. Misschien is het wel een idee, om, laten we zeggen, je rijstijl wat aan te passen? T'is maar een suggestiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik waag het er wel op. Zovaak controleren ze ook weer niet. En bij alcoholcontrl. vragen ze niet je rijbewijs.
Dat lijkt me wel het beste voor jouquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik waag het er wel op. Zovaak controleren ze ook weer niet. En bij alcoholcontrl. vragen ze niet je rijbewijs.
Wel handig als je dan straks iemand het ziekenhuis in rijd. Dan is er niemand om dat te betalen, scheelt in de kostenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
Als je al zo vaak gepakt bent dan valt je rijstijl inderdaad wel op, dus dan halen ze je wel vaker aan de kant. Ik zou het er niet op wagen, want dan krijg je een rijontzegging van zoveel jaar + een zware boete (en strafbladquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Weer een idioot van de weg af.
Ik adviseer TS om heel snel te gaan rijden. Dan ben je namelijk maar kort op de weg en is de kans dat ze je pakken klein. De tijdslimiet is immers beperktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zal wel meevallen als je de betreffende agenten niet opnieuw tegenkomt. En de wijkagent, die zal het ook wel weten.
Ik kan je niet tegenhouden, maar geef je hooguit de raad om nu vooral niet te opvallend te gaan rijden.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
Klopt. Daarom moet je je ook niet zo druk maken. Instappen en gassen. Neem gerust een biertje mee in de auto als je al rijdend belt naar je vriendenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Wat is nou de kans dat als je nu normaal rijdt je wordt aangehouden ergens voor? Bijna 0 dus.
Normaal rijdt, ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Wat is nou de kans dat als je nu normaal rijdt je wordt aangehouden ergens voor? Bijna 0 dus.
Ik zet mijn geld in op nummertje 2quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef Brahimov het volgende:
Prono: raad de auto van deze wegpiraat:
1. BMW 3 (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
2. Golf (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
3. Kadett (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
Zo te zien rijd jij niet normaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Heb je een foto van je schroot?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:41 schreef WhoTheMan het volgende:
Om niet op te vallen tot ik m terug heb wel dus.
Uh-huh, en daarna weer lekker gassen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:41 schreef WhoTheMan het volgende:
En daar ben je dan opeens wel slim genoeg voor? Despite all the evidence to the contrary?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:41 schreef WhoTheMan het volgende:
Bij elke dienstwisseling is er een briefing. En daar worden zulke dingen in doorgenomen. Iedere diender in jou dorp/wijk weet dus dat jij een rijontzegging hebt voor een bepaalde tijd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Ja, ik zou écht juist zo hard mogelijk gaan rijden. En rechts inhalen, dat is immers stoerquote:
Shit hij heb me doorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:43 schreef WhoTheMan het volgende:
Ja nog ff. Wil je kenteken er ook bij Hehehe
4. CRX (spoilers, verlaagd, geblindeerd)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef Brahimov het volgende:
Prono: raad de auto van deze wegpiraat:
1. BMW 3 (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
2. Golf (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
3. Kadett (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
Rijden als je rijbewijs is ingenomen is een misdrijf en dus een strafblad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
En hoe zit het met een strafblad dan'
Jij komt tenminste nog bij het juiste land uit met je gok!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
4. CRX (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
Veel te duur voor TS, tenzij 't er eentje uit de jaren 80 is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op nummertje 2![]()
Maar voor een BMW lijkt het me ook wel een typetje voor
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:47 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Jij komt tenminste nog bij het juiste land uit met je gok!
Bij een overschrijding van 40 km p/u ben je je rijbewijs nog niet kwijt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Lekkere hypocrito's weer.
Rij eens voor de gein om 6 uur smorgens langs Den Bosch. Je mag er 100 en het verkeer rijdt daar standaard 140. Owww foei! Mag niet! Neejoh. Om een beetje de doorstroming in stand te houden moet je je aanpassen aan de rest.
Dank U! Zodra je 10 km overschrijdt ben je meteen een crimineel. Mierenneukers hier allemaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Lekkere hypocrito's weer. Jullie zitten zeker alleen in de spits op de snelweg. Dan kan je idd niet harder dan 30
.
Rij eens voor de gein om 6 uur smorgens langs Den Bosch. Je mag er 100 en het verkeer rijdt daar standaard 140. Owww foei! Mag niet! Neejoh. Om een beetje de doorstroming in stand te houden moet je je aanpassen aan de rest.
Mjaah okee... Maar dan heb je die eerste 2 boetes al te pakken. Wat ik wil zeggen is dat er echt wel momenten zijn dat je met je 120 km op de snelweg iedereen aan het ophouden bent. Maar op die momenten zitten de wijsvingertjes niet op de weg denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij een overschrijding van 40 km p/u ben je je rijbewijs nog niet kwijt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Lekkere hypocrito's weer.
Uuuuh i'm shaking, i'm shaking.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
We hadden het over 54 echte kilometers te hard
Je had ook gewoon kunnen doorrijden. Snap niet dat je je rijbewijs afgeeft aan zo'n loserquote:
Naja, doorrijden zonder rijbewijs vind ik dan weer wat minder snugger. Maar dat moet je zelf weten. Al is het wel lastig als je een ongeluk veroorzaaktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:51 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Dank U! Zodra je 10 km overschrijdt ben je meteen een crimineel. Mierenneukers hier allemaal.
30 jaar geleden reden ze in Nederland ook nog maximaal 120. In de tussentijd zijn de auto's wat sneller geworden.
Klinkt misschien belachelijk, maarre een Toyota 4Runner misschien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:47 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Jij komt tenminste nog bij het juiste land uit met je gok!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Klinkt misschien belachelijk, maarre een Toyota 4Runner misschien?![]()
En kom je uit Spijkernisse?![]()
Ik betwijfel dat ten zeerste.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:02 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik weet genoeg.
Die ene hersencel is snel gevuldquote:
Kijk, hier kan ik je alleen maar gelijk in geven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:08 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Je kut ook.![]()
Dus houd je klep wijf en ga afwassen.
Vrouwen die over verkeer praten![]()
Of anders betrokken raakt bij een ongeluk. De tegenpartij wil waarschijnlijk wel een rijbewijs zien, en kan de politie erbij halen als dat niet getoond kan worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, doorrijden zonder rijbewijs vind ik dan weer wat minder snugger. Maar dat moet je zelf weten. Al is het wel lastig als je een ongeluk veroorzaakt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:08 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Je kut ook.![]()
Dat wijf heeft waarschijnlijk haar rijbewijs nog, en ook geen overtreding boven de 30km/h op haar naam staanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik je alleen maar gelijk in geven.
quote:
Waarover dan wel?quote:Talk to my Bitch!
En wat is de kans dat jij rustig rijdt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Jij bent best dom. En dit topic is best vermakelijk. Ik raad je van harte aan om gewoon door te rijden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:08 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Je kut ook.![]()
Zolang die onverzekerde lambal maar niet tegen mijn auto aanrijdt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij bent best dom. En dit topic is best vermakelijk. Ik raad je van harte aan om gewoon door te rijden.
Ja, of personen anders dan hemzelf doodrijdt...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:16 schreef Wii het volgende:
[..]
Zolang die onverzekerde lambal maar niet tegen mijn auto aanrijdt..
Zijn verzekering keert gewoon uit hoor. Alleen zullen zij dat weer op hem verhalen. Zo zijn nu eenmaal de onderlinge afspraken onder verzekeringsmaatschappijen. Het maakt dus geen flikker uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:16 schreef Wii het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel uit de OPquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:18 schreef junkiexp het volgende:
Zonde van je rijbewijs,maar je ben het geen maanden kwijt als het je eerste keer is hoor.
Ik hoop dat je ervan leert.
Tenzij het een puntenrijbewijs is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:18 schreef junkiexp het volgende:
Zonde van je rijbewijs,maar je ben het geen maanden kwijt als het je eerste keer is hoor.
Hoeveel had jij m ook al weer overschreden ? Juist ja. Dan praten we nog niets eens over het willen rijden zonder rijbewijs.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:51 schreef WhoTheMan het volgende:
Dank U! Zodra je 10 km overschrijdt ben je meteen een crimineel. Mierenneukers hier allemaal.
Gelukkig is Zeeland ver wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:16 schreef Wii het volgende:
[..]
Sjah, verschil blijft natuurlijk dat je als vrouw met een rijbewijs in het verkeer niet serieus wordt genomen terwijl TS zonder rijbewijs wel serieus wordt genomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
Dat wijf heeft waarschijnlijk haar rijbewijs nog, en ook geen overtreding boven de 30km/h op haar naam staan
Tja wie snapt er nou niks van verkeer
A) Dan ga je uiterst rechts rijden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:52 schreef bleiblei het volgende:
Mjaah okee... Maar dan heb je die eerste 2 boetes al te pakken. Wat ik wil zeggen is dat er echt wel momenten zijn dat je met je 120 km op de snelweg iedereen aan het ophouden bent. Maar op die momenten zitten de wijsvingertjes niet op de weg denk ik.
Door z'n medegevangenen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, verschil blijft natuurlijk dat je als vrouw met een rijbewijs in het verkeer niet serieus wordt genomen terwijl TS zonder rijbewijs wel serieus wordt genomen.
Als 'ie blijft rijden zonder zijn rijbewijs en wordt aangehouden door de politie, dan wordt hij pas serieus genomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, verschil blijft natuurlijk dat je als vrouw met een rijbewijs in het verkeer niet serieus wordt genomen terwijl TS zonder rijbewijs wel serieus wordt genomen.
Terrrrring man. Op jouw leeftijd zou ik niet op Fok! rondhangen. Damn in '64 geboren.quote:
Nee, onder een kloon een beetje zielig posten. Maar goed, you're 'the man' rightquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Terrrrring man. Op jouw leeftijd zou ik niet op Fok! rondhangen. Damn in '64 geboren.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha OMG. Jeugd proberen in te halen??
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tenzij het een puntenrijbewijs is.
Lees DIT maar eens door.
Wie kwam hier ook alweer om de mening van een ander vragen met ze gejankquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Iedereen is meteen heel netjes hier omdat iedereen elkaars billen probeert te likken. Jullie rijden ook wel eens kilometer of 10 of 20 te hard op de snelweg. Ik ook. Ik doe het alleen soms wat meer op de snelweg als ik haast heb. Niemand heeft last van me en het kan best. En de risico's neem ik daar ook bij.
Kom op zeg heel de tijd 120 rijden is ook een beetje slaapverwekkend.
En dan ik nu toevallig ben gepakt is gewoon pech. Politie wil meer geld innen en dat doen ze nu ook. Geen probelemen mee. Ik betaal netjes alles.
Waarschijnlijk krijg ik rijbewijs binnen een maand terug, en in de tussentijd rijd ik gewoon. Zouden jullie ook doen.
Dus ga niet de hele tijd zeuren over hoe gevaarlijk het is. Volgens mij heeft de helft hier niet eens besef hoe snel je rijdt als je 150 of 170 rijdt. Zo snel is dat niet eens.
Ga maar niet allemaal de moraalridder uithangen.
Gecondoleerd man, en maak je niet druk over de kinderen hier. De meesten zijn of te jong om de weg op te gaan, en anders hebben ze het geld niet. Ze zijn duidelijk jaloers op jou, ik vind het wel lullig voor je maar dit is ook de reden dat ik nooit meer dan 50 k/m te hard ga . En meer dan 30 k/m ga ik alleen op verlaten wegen bij de bebouwde kom etc. Het beleid op te hard rijden is dikke bullshit in Nederland.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Iedereen is meteen heel netjes hier omdat iedereen elkaars billen probeert te likken. Jullie rijden ook wel eens kilometer of 10 of 20 te hard op de snelweg. Ik ook. Ik doe het alleen soms wat meer op de snelweg als ik haast heb. Niemand heeft last van me en het kan best. En de risico's neem ik daar ook bij.
Kom op zeg heel de tijd 120 rijden is ook een beetje slaapverwekkend.
En dan ik nu toevallig ben gepakt is gewoon pech. Politie wil meer geld innen en dat doen ze nu ook. Geen probelemen mee. Ik betaal netjes alles.
Waarschijnlijk krijg ik rijbewijs binnen een maand terug, en in de tussentijd rijd ik gewoon. Zouden jullie ook doen.
Dus ga niet de hele tijd zeuren over hoe gevaarlijk het is. Volgens mij heeft de helft hier niet eens besef hoe snel je rijdt als je 150 of 170 rijdt. Zo snel is dat niet eens.
Ga maar niet allemaal de moraalridder uithangen.
Maar het is wel verboden, zoals je gemerkt hebt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef WhoTheMan het volgende:
goh je meent 'tquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef Wii het volgende:
[..]
Maar het is wel verboden, zoals je gemerkt hebt.
Ga je dan straks ook niet klagen als je toch wordt aangehouden zonder je rijbewijs?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:42 schreef WhoTheMan het volgende:
Ten eerste het was geen gejankt, ik klaag ook niet over de straf of boete. Dat is zo en die betaal je gewoon. Zo simpel als dat.
Mijn vraag was alleen de strafmaat voor het rijden zonder rijbwijs. Niet de overdreven reacties.
En maar een handjevol mensen konden het echte antwoord op die vraag geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |