ik heb ook niet beweerd dat het gaat om Oezbeekse spelers, of andere spelers uit de Oezbeekse competitie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Vreemd! In Oezbekistan zijn welgeteld twee voetballers te vinden die misschien goed genoeg zijn voor ACFU en die hebben al een voorcontract bij Chelsea. Is het geen verkapte vakantie?
Er geldt 1 regel in het voetbal Eilanden: slecht voorbereiden is een goed seizoen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:26 schreef Eilanden het volgende:
Beetje stille voorbereiding .. ik vraag me af of het wel goed komt tijdens de competitie....
Ik zeg niet dat we slecht voorbereiden, maar dat we stilvoorbereidenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Er geldt 1 regel in het voetbal Eilanden: slecht voorbereiden is een goed seizoen.
Ik heb in ieder geval weer numero 1.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de rugnummer indeling. Welke nummers zijn nog vrij? Als 4 nog vrij is:"Ik meld me!"
Is dit een verkapte kloonbekentenisquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval weer numero 1.
Wat een vuil gerucht werk je de wereld in.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Is dit een verkapte kloonbekentenis![]()
Die rust is ook wel eens prettig, na al die hectiek.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef Gollemrulez het volgende:
ik verwacht ondanks de stille voorbereiding wel een mooi seizoen...![]()
Dat was een rouwbandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef pekel het volgende:
Die aanvoerdersband staat me trouwens ook best wel goed.
Je moet em ook niet binnestebuiten doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn rouwbanden lichtblauw?
Hij was van beide kanten lichtblauw en er stond iets met "aanvoerder" op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet em ook niet binnestebuiten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |