Daar gaat het al fout, taal en Fries in één zin.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Rahl het volgende:
Mijn vader heeft de taal van Firefox in Fries veranderd.
Het ging al fout met de TTquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar gaat het al fout, taal en Fries in één zin.
Lolquote:
quote:Op 'e nij lade
dat heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:52 schreef Jakie het volgende:
Wat nog erger is zijn de paupers die trots in hun msn naam hebben staan dat ze firefox in het Fries gebruiken. Rot toch op met je nerdachtige stoerdoenerij je zet jezelf alleen maar voor schut.
Whehequote:
Je moet ook geen Friezen in je lijst hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:52 schreef Jakie het volgende:
Wat nog erger is zijn de paupers die trots in hun msn naam hebben staan dat ze firefox in het Fries gebruiken. Rot toch op met je nerdachtige stoerdoenerij je zet jezelf alleen maar voor schut.
1) Da's morgen pas.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:52 schreef skiczukie het volgende:
Er komt zo bij Wegmisbruikers echt een debiele Fries.
Origineel. Zelf bedacht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Afsteken zeg ik!
Ik zal eerlijk bekennen, ik woon in Friesland, ga naar een school in Friesland en spreek zelf ook nog Fries. Ik kan er dus niet omheen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
Je moet ook geen Friezen in je lijst hebben![]()
We zijn niet allemaal multilinguaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:55 schreef Xuavis het volgende:
Ik weet niet wat er erger is, Firefox in het Fries of Firefox in het Nederlands...
Waarom kunnen mensen niet gewoon Engels gebruiken? Dat ziet er veel beter uit. Net zoals een Nederlandse Windows versie... waarom mensen, waarom?![]()
Waar heb je die eilandjes gelaten? We moeten de op vakantie zijnde duitsers nog ergens kwijtquote:
Die zetten we allemaal in Assen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar heb je die eilandjes gelaten? We moeten de op vakantie zijnde duitsers nog ergens kwijt![]()
Dit plaatje is over honderd jaar... als de Duitsers de eilanden en Friesland hebben weggegraven...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar heb je die eilandjes gelaten? We moeten de op vakantie zijnde duitsers nog ergens kwijt![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:59 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Dit plaatje is over honderd jaar... als de Duitsers de eilanden en Friesland hebben weggegraven...
Zijn ze toch nog ergens goed voor.
Der lopen hier tijdens de TT al genoeg Duitsersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zetten we allemaal in Assen...![]()
Daarom dat er tijdens de volgende TT een groot hek omheen wordt gezet om te zorgen dat ze allemaal daarblijven...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Der lopen hier tijdens de TT al genoeg Duitsers![]()
Zolang er bier en motoren zijn blijven ze welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daarom dat er tijdens de volgende TT een groot hek omheen wordt gezet om te zorgen dat ze allemaal daarblijven...![]()
Tsja hoort ook bij Friesland hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Officieel wel .... maar ze vinden zelf van niet. Ze spreken daar geen woord fries op die eilandjesquote:
Ok, danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Officieel wel .... maar ze vinden zelf van niet. Ze spreken daar geen woord fries op die eilandjes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |