staat in mijn profielquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:20 schreef Keffo het volgende:
@ Thomasumo: genoteerd, iets aan de lage kant lijkt me
@ MissyMirjam: geef even je email, dan maak ik de fotos en stuur ik ze even door.
Dat spel kan je gloednieuw voor 10 euro kopen :S zowiezo voor 11 euro bij free record shop. Dus mjin bod vind ik niet eens zo denderend te laag....quote:Op maandag 22 mei 2006 16:26 schreef Keffo het volgende:
@Jaheur: zeker niet.
je zal ongetwijfeld gelijk hebben maar dan hou ik hem zelf wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:49 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Dat spel kan je gloednieuw voor 10 euro kopen :S zowiezo voor 11 euro bij free record shop. Dus mjin bod vind ik niet eens zo denderend te laag....
Dat jij hem toen die tijd nieuw gekocht heb voor 50 euro, en dat die zo denderend laag is, is enkel de economie, te veel gemaakt te weinig verkocht...
Sjah dan hou je hem zelfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:26 schreef Keffo het volgende:
[..]
je zal ongetwijfeld gelijk hebben maar dan hou ik hem zelf wel.
Ik heb je gemaildquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:37 schreef Keffo het volgende:
@ NumbDreamer: Ik heb je email adres niet. mail mij anders even op martijnvdsluis [at] yahoo.co.uk
WTF zonder even overleg te hebben?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:37 schreef Keffo het volgende:
Dan Brown :
- De delta deceptie: 15 eu
- Het juvenalis dillema 15 eu
Stephen Covey:
- De zeven eigenschappen van effectief leiderschap 15 eu
- De 8ste eigenschap 15 eu
- Harry Mullisch - De ontdekking van de hemel (hardcover) 15 eu
- Floortje Dessing - 100 wereldplekken 10 eu
- Elisabeth Haich - Inwijding 10 eu
Deze zijn verkocht.
oa aan jou toch? Mail me even op genoemde adres, dan regelen we het evenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:49 schreef HellRaver het volgende:
[..]
WTF zonder even overleg te hebben?
Beetje rare manier van zaken doen :S
Ow dan begreep ik het even verkeerd.... mij excusses.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:45 schreef Keffo het volgende:
[..]
oa aan jou toch? Mail me even op genoemde adres, dan regelen we het even
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:48 schreef XTracer het volgende:
Mocht je de GBA nog niet kwijt zijn, dan wil ik hem evt wel overnemen... 50 inc 2 games?
heb je gemaild wanneer op te halen. graag een mailtje van je Martijn!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef Keffo het volgende:
@ mcwops: mail me even dan maken we het rond.
flash kaart ook ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:59 schreef Keffo het volgende:
De GBA Incl Mario Advance zijn verkocht.
De gba inc flashkaart moest 50 kosten, wat wil je voor enkelt de kaart hebben ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:17 schreef Keffo het volgende:
neen, alleen de GBA. Flashkaart heb ik dus nog.
Nog steeds geen interesse? Doos mag je evt. wel houden..quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef heinl het volgende:
5 euro incl verzendkosten voor C&C: Red Alert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |