Hm, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het aan je snaren ligt, misschien dat het wat makkelijker zou gaan met een 09 setje erop, als je gewoon in E gestemd staat tenminste. Volgens mij moet je ook inderdaad ke e snaar een behoorlijk stuk richting de g verplaatsen als je een noot een volledige toon wil opdrukken. Maar ik kom net niet helemaal tot de g....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
Iemand die wat kan zeggen over m'n e-snaarprobleempje?
Geen ultrasmalle shredderhals helpt ook, maar bij de g in de buurt komen is alsnog vrij normaal, ook met een .011 e-snaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:55 schreef sXe het volgende:
[..]
Hm, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het aan je snaren ligt, misschien dat het wat makkelijker zou gaan met een 09 setje erop, als je gewoon in E gestemd staat tenminste. Volgens mij moet je ook inderdaad ke e snaar een behoorlijk stuk richting de g verplaatsen als je een noot een volledige toon wil opdrukken. Maar ik kom net niet helemaal tot de g....
Ik ben Orion, ook van Metallica aan het leren. Zowel de solo als de begeleiding. Wel leuke muziek zo af en toequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:09 schreef Desensitized het volgende:
Ik maak eigenlijk nooit bends. De enigste die ik momenteel maak is de A op het fijfde fret.
Sad But True intro
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef Neidropje het volgende:
hahaha:
"ïk kan nie kiezen"
http://www.e-eufonia.com/bazaga/pag3.htm
Net zoals dat er meer is dan een Ibanez gitaar is dat slechts een fabeltje wat verspreid is door jaloerse mensenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:14 schreef DuranK het volgende:
[..]
Je bent er wel van bewust dat er meer is dan metallica?
Orion is een leuk nummer is idd een leuk nummer om te spelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:06 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik ben Orion, ook van Metallica aan het leren. Zowel de solo als de begeleiding. Wel leuke muziek zo af en toe![]()
als ik die hier neer zou zetten, zou mn bureau instorten. en ik heb een heel stevig bureau.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef Svyatagor het volgende:
Oja, het heeft helemaal geen reet met gitaren te maken, maar als iemand nog een 21" CRT zoekt, kijk dan efkens in V&A
Tja, dan moet je ook niet naar Llorret de Mar gaan. Daar gaan enkel de paupers naar toe.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ola, weinig gitaristen, maar zeker wel overal de Lambada gehoord?
La laaa la la la, la la la la la la la laaa.
* Spanje-trauma's heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |