Wat een dinky toy gitaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, mijn oude Gib had dat ook!
[afbeelding]
2e verlagenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
in A wordt dat A A# C# D E F G#
"Rappen - doe je altijd - in een - VIER KWARTS MAAT!"quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Koele school had jij, wij zijn nooit verder gekomen dan slechte muziek van rapnegers
Serieus op de middelbare school? Volgens mij hadden de muziekleraren waar ik les van heb gehad zelf nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:10 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
wat is de Byzantine?
A B C D E F G A < standaard Amineur
7e toon verhogen => Harmonisch
6e en 7e verhogen (stijgend) => Melodisch
4e en 7e verhogen => Zigeunerladder
zo heb ik het geleerd op de middelbare school
Ja wij kregen ook wel blues schema's en wat mineur en majeur enzo inhield. Ik snapte er alleen geen kut van toenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:10 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
wow, ik heb het goed getroffen![]()
ja, tijdens mijn keuzevak heb ik dat geleerd
we kregen ook wel klassieke stukken te horen en we zongen ook liedjes (the rose)
maar we gingen ook bijv. bluesschema's analyseren en ook toonladders leren
ik vond het echt geweldig![]()
Volgens mij hadden wij dezelfde methode bij muziek...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:44 schreef DuranK het volgende:
In mijn muziekles kregen we stomme klassieke stukken te horen en moesten we liedjes zingen, en altijd dezelfdeIedereen die muziekles heeft gehad op onze schoolwordt nog steeds gek als die the rose hoort van Bette Midler
Van jaar 1 tot jaar 5 elke week moeten zingen
Ik gebruik Gibson guitar polish voor de body en Lemoil voor de toets...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef imported_sphinx het volgende:
ff om af te wijken van het muziek-les-thema, heb je speciaal spul nodig om een gitaar schoon te maken of kan dat ook met huis tuin en keuken shit?
ja, maar is het ook nódig?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik gebruik Gibson guitar polish voor de body en Lemoil voor de toets...
Misschien moet je hem eens hoger stemmen dan A?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb er anders nooit last, maar ben dan ook een echte man![]()
Niet als je op prut speelt, wel als je een beetje zuinig bent op je spullen!quote:
Hij heeft wel een Line 6 Pod XTquote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:07 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jaja, we zijn er allemaal mee doodgegooid. Maar deze 2-stemmige variant van Canon Rock wil ik jullie niet onthouden!
http://video.google.com/videoplay?docid=5873938141138858984&q=guitar
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:07 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jaja, we zijn er allemaal mee doodgegooid. Maar deze 2-stemmige variant van Canon Rock wil ik jullie niet onthouden!
http://video.google.com/videoplay?docid=5873938141138858984&q=guitar
ik ben aan het kijken naar een toneport... ik zit te twijfelen tussen een x1 en een x2... de x2 heeft wel wat meer functies en meerdere ingangen, maar kost bijna het dubbele....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet als je op prut speelt, wel als je een beetje zuinig bent op je spullen!
Van de week een guitarport halen, volgens mij is dat wel leuk speelgoed, ik ben benieuwd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |