Maar bij mij fietse een gozer 'diagonaal' een kruispunt over. En ik had hem vol geraakt als hij door was gefietst (Ja dit gebeurde in Rotterdam, om het ontopic te houdenquote:
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Da's 1 straat verderHaben sie auch einen Foto?
De overkant is Feijenoord en mijn kant Charlois iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lekker straatje is dat. Grens van twee deelgemeenten en geen van beide wil de verantwoordelijkheid voor het netjes houden nemen, toch?
Dus?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzo![]()
Zwervers zie ik hier bijna nooit eigenlijk... Maar ik heb een gesloten portiek, dus misschien dat dat 'm is. Zie hier wel regelmatig junks voorbij hobbelen, maar daar heb ik verder eigenlijk niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar woonde een vriend van me ook, maar die is weggegaan omdat hij iedere dag over een zwerver heen moest stappen
Ik woon 5 minuten verderop
Geeft niet, zoveel pedofielen zitten hier niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzo![]()
Deze week op weg naar m'n werk in Den Haag 2x uit de tram moeten stappen omdat er een fietser onder de tram voor me lag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
Opzich vind ik het allemaal nog wel meevallen met het fietsen in R'dam, Den Haag is erger vind ik.
Maar mijn fiets heeft geen remmen en dat is opzich best vervelend af en toe
No shit? Nog nooit gezien..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Wel tof dat ze in de metro ook internet hebben sinds kort![]()
quote:
Jan Prinshof...quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:04 schreef R81 het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Kralingen-Crooswijk.
Jij bent altijd wakkerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
Hier nog een Rotterdammer wakker....
Echt niet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Jij bent altijd wakker![]()
Ik ga nu slapen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:42 schreef CittaR het volgende:
ik ga volgend jaar in rotterdam wat huren, daarom wil ik jullie wat vragen. weet iemand hoe de putsebocht eruit ziet? het licht net even boven het zuiderpark maar ten zuiden van de maas...
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al geklaagd over die trappen in de Koopgoot?
Het is mij ook verteld omdat ik er over klaagde. Maar die trappen zijn dus zo ontworpen dat er op deze manier (bv) een ambulance over op en neer kan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
Ik in de Tarwewijk, en roep al meer dan 15 jaar dat ik hier wegwil.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:45 schreef nectarientje het volgende:
oud-charlois hier![]()
En ik roep al sinds ik hier woon dat ik wegwil, maar tot nu toe is die missie nog niet geslaagd![]()
Dan valt het bij mij nog wel meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef Snakey het volgende:
Ik in de Tarwewijk, en roep al meer dan 15 jaar dat ik hier wegwil.![]()
Gelukkig heb ik een redelijk groot huis voor weinig geld.![]()
Nog meer FOK!'ers aanwezig?quote:Dizzy's Super Summer Party IV
Spetterende afsluiter van het muziekseizoen 2005- 2006 in Dizzy. We vieren dit met een spetterende band van Carlo de Wijs, KeyJay. Die geheel nieuw geluid van heftige hammond jazz funk ten gehore zal brengen, dit in samenwerking met een live VJ. En afsluitend kunnen we blijven dansen tot 03:30 uur op de beats en grooves van DJ DenzdaDenz, onze eigen Rotterdamse turntable master.
Carlo de Wijs – hammond organ
Monique Bakker – zang
Marnix Stassen – percussie / turntables
Jilt van Moorst (Robotfunk) - VJ
Bij deze nogmaalsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is mij ook verteld omdat ik er over klaagde. Maar die trappen zijn dus zo ontworpen dat er op deze manier (bv) een ambulance over op en neer kan.
Maar dan hadden ze ze ook nóg minder steil kunnen maken, zodat je 2 passen per trede nodig hebt. Maar ja Who am I?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Ik zit al een hele tijd met deze vraag in mijn hoofd. Bedankt!![]()
Hhehehe, ja daar wordt niet gecontroleerd denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze ze ook nóg minder steil kunnen maken, zodat je 2 passen per trede nodig hebt. Maar ja Who am I?![]()
Vriend had laatst ook een mooie parkeerplaats gevonden in Rotterdam. 'Ja joh, hartje centrum, helemaal gratis, hij staat droog én veilig' Had die idioot zn busje de Koopgoot ingereden, geparkeerd bij die brillenzaak en was gaan zuipen![]()
Same here,Rotterdam Noord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |