Naja, m'n vader woont op de Schinnenbaan, en daar vertoef ik vaakquote:
Vaak binnen de 10 minuten hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Erasmusch het volgende:
Eigenlijk alleen de metro, af en toe de 8. Vroegah altijd 1 of 7, maar verhuisd![]()
Gaan die metros savonds al wat vaker rijden? Las ergens dat ze weer een fatsoenlijk rijschema wilden invoeren.
Neequote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Wel tof dat ze in de metro ook internet hebben sinds kort![]()
Rotterdam durft!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:04 schreef Stealth-B2 het volgende:
mag schiedam ook?
Je kan de TT toch wel lezen? ROTTERDAMMERS mogen zich hier melden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:04 schreef Stealth-B2 het volgende:
mag schiedam ook?
'86-'98quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar gewoond? Want je komt mij echt niet bekend voor.
Ik woon al ongv. 12 hier, sinds 3 jaar in mijn eigen huis.
boeren zijn hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je kan de TT toch wel lezen? ROTTERDAMMERS mogen zich hier melden.
Schiedammers willen altijd maar erbij horen....uitschot.
Ik vind de fietspaden in Rotterdam over het algemeen zo ontzettend rúk. Klinkerpaden, geparkeerde auto's, teveel (slecht afgestelde) stoplichten, te smal, aan een drukke weg, putdeksels, ineens oplossend in het niets, en bij voorkeur een combinatie van al het bovenstaande bij elkaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:05 schreef Breuls het volgende:
Met mooi weer fiets ik ook graag, maar ik heb altijd een laptop bij me, en dat fiets minder relaxed.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er komt een dag dat ik de zoveelste persoon die zonder te kijken het fietspad oversteekt, gewoon vol in z'n knar rijd.
Van waar naar waar reis je met tram 8? Dat is echt een slingerlijn geworden, kan me niet voorstellen dat het voor iemand de snelst mogelijke tramroute is, maar je moet wel wegens gebrek aan alternatieven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:44 schreef Shirley het volgende:
Ik moet altijd lijn 8 hebben richting m'n werk. Al hoop ik binnenkort met de auto te kunnen gaan, ik kots op OV
Ik woon in Delfshaven en werk in het centrum. Tram 8 in het deel tussen Delfshaven en de Coolsingel is perfect voor mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Stpan het volgende:
[..]
Van waar naar waar reis je met tram 8? Dat is echt een slingerlijn geworden, kan me niet voorstellen dat het voor iemand de snelst mogelijke tramroute is, maar je moet wel wegens gebrek aan alternatieven.
Ik fiets eigenlijk alles binnen R'dam, daar kan geen auto of tram tegenop!
Klopt. Had vorige week bijna 2 fietsers voor me autoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Koewam het volgende:
Fietsers in de stad zijn wel ontzettend asociaal zeg. Volgens mij wacht niemand vor een rood stoplicht. En verkeersregels? Wat zijn dat? Maar goed, automobilisten en bedrijven kunnen er ook wat van, containers midden op het fietspad dumpen bijvoorbeeld.
Ik lach automobilisten die toeteren meestal uit. Je druk maken, lopen toeteren en dat allemaal met nul effect, want drie seconden later zie je elkaar toch niet meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:01 schreef Knoekie het volgende:
En dan gaan ze je nog uitschelden als je de claxon indrukt ook![]()
Als ik niet had getoetert had die gozer nu een paar tanden minder.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik lach automobilisten die toeteren meestal uit. Je druk maken, lopen toeteren en dat allemaal met nul effect, want drie seconden later zie je elkaar toch niet meer.
Voor het stoplicht ook.. Als je eens een keer níet binnen 1 seconde nadat het groen wordt optrekt, heb je gelijk een toeterconcert achter jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik lach automobilisten die toeteren meestal uit. Je druk maken, lopen toeteren en dat allemaal met nul effect, want drie seconden later zie je elkaar toch niet meer.
Fiets je langs Maashaven? Dan zijn het er zeker 10.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik eens even het Zuidplein onveilig maken.
Hoeveel mensen zal ik voor m'n fiets krijgen op weg ernaar toe? Toch wel een stukje van ongeveer 5 minuten. Ik gok op 7.
Ik woon al net voorbij de Maashaven, hoef alleen maar mijn "laan" uit te fietsenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fiets je langs Maashaven? Dan zijn het er zeker 10.
Hmkej, bij mij is het meestal achteraf. Dan wurm ik me bij het oversteken tussen een paar auto's en als ik aan de overkant ben is het ineens *TOEEET*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als ik niet had getoetert had die gozer nu een paar tanden minder.
Dordtselaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon al net voorbij de Maashaven, hoef alleen maar mijn "laan" uit te fietsen.
quote:
Daar woonde een vriend van me ook, maar die is weggegaan omdat hij iedere dag over een zwerver heen moest stappenquote:
Ja dan heeft het meestal geen nut meer. Een claxon mag je alleen gebruiken om gevaar te voorkomen, als je het naderhand doet is het meer een vorm van agressiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hmkej, bij mij is het meestal achteraf. Dan wurm ik me bij het oversteken tussen een paar auto's en als ik aan de overkant ben is het ineens *TOEEET*
Lekker straatje is dat. Grens van twee deelgemeenten en geen van beide wil de verantwoordelijkheid voor het netjes houden nemen, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |