quote:Op maandag 5 juni 2006 22:11 schreef Chav het volgende:
Crooswijk !!!! Geboren en getogen ! Helaas woon ik nu in Dordrecht sinds 3 jaar maar m`n hart leg nog steeds in Rdam (gelukkig zit ik er nog op school)
Das vlakbij! Ik ken ook wat mensen die daar wonen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Chav het volgende:
Veemarkt. Ik zat al naar je foto`s te kijken maar ik herken je niet.
Wie, wie, wie ???? Je bent 2 jaar ouder dan mij. Mario enz ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Das vlakbij! Ik ken ook wat mensen die daar wonen...
Welke Mario? En ken je Melvin en Preston?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef Chav het volgende:
[..]
Wie, wie, wie ???? Je bent 2 jaar ouder dan mij. Mario enz ?
En ik zou met liefde deze plek verlaten om weer naar een buitenwijk met natuur te verhuizenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Centraler wonen dan mij kan niet.
Ik ben aan het rondkijken, zou er niet treurig om zijn om iets net effe buiten de stad te vinden. Met wat meer natuur inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En ik zou met liefde deze plek verlaten om weer naar een buitenwijk met natuur te verhuizen
Tsja, Centraal Station is niet meer wat het geweest is sinds de verbouwing bezig is...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Centraler wonen dan mij kan niet.
Hoor ik daar kindervoetjes?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben aan het rondkijken, zou er niet treurig om zijn om iets net effe buiten de stad te vinden. Met wat meer natuur inderdaad.
Softiequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zitten nog in de pijpleiding, maar komen er wel aan inderdaad.
Mario de Ridder. Pres en Melvin ken ik ook. Pres van kleins af aan (hij zei een keer dat wij een soort van verkering hebben gehad op Brienenoord, ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Welke Mario? En ken je Melvin en Preston?
Ik ben nog niet volledig achter de pc zeg maar... ik switch tussen tv en pc... Je ziet me zo verschijnen.quote:
Ja, m'n bed mij ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben nog niet volledig achter de pc zeg maar... ik switch tussen tv en pc... Je ziet me zo verschijnen.
Nee, Mario ken ik niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Chav het volgende:
[..]
Mario de Ridder. Pres en Melvin ken ik ook. Pres van kleins af aan (hij zei een keer dat wij een soort van verkering hebben gehad op Brienenoord, ik kan het me niet meer herinnerenWe waren wel heel klein, haha)
Verstoptquote:
Ja zeg! You've had your chance... ik ga toch echt nog even voor de kijkbuis hangen.quote:
Leed delen ofzoquote:
Howdie neighbourquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |