Maar bij mij fietse een gozer 'diagonaal' een kruispunt over. En ik had hem vol geraakt als hij door was gefietst (Ja dit gebeurde in Rotterdam, om het ontopic te houdenquote:
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Da's 1 straat verderHaben sie auch einen Foto?
De overkant is Feijenoord en mijn kant Charlois iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lekker straatje is dat. Grens van twee deelgemeenten en geen van beide wil de verantwoordelijkheid voor het netjes houden nemen, toch?
Dus?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzo![]()
Zwervers zie ik hier bijna nooit eigenlijk... Maar ik heb een gesloten portiek, dus misschien dat dat 'm is. Zie hier wel regelmatig junks voorbij hobbelen, maar daar heb ik verder eigenlijk niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar woonde een vriend van me ook, maar die is weggegaan omdat hij iedere dag over een zwerver heen moest stappen
Ik woon 5 minuten verderop
Geeft niet, zoveel pedofielen zitten hier niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzo![]()
Deze week op weg naar m'n werk in Den Haag 2x uit de tram moeten stappen omdat er een fietser onder de tram voor me lag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
Opzich vind ik het allemaal nog wel meevallen met het fietsen in R'dam, Den Haag is erger vind ik.
Maar mijn fiets heeft geen remmen en dat is opzich best vervelend af en toe
No shit? Nog nooit gezien..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Wel tof dat ze in de metro ook internet hebben sinds kort![]()
quote:
Jan Prinshof...quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:04 schreef R81 het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Kralingen-Crooswijk.
Jij bent altijd wakkerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
Hier nog een Rotterdammer wakker....
Echt niet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Jij bent altijd wakker![]()
Ik ga nu slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |