Nee, zo gek is het nog niet gewordenquote:
Tuurlijk wel, maar je gaat met een raceboot toch geen 12 varenquote:
Met dit weer, op het water? Is inderdaad best knap.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:26 schreef Conflict het volgende:
85 KM per uur geloof ik niet.
Lulverhaal.
Gewoon een lulverhaal. Kan echt niet. En idd, er staat overal een zeer sterke wind, ga je nu 85 kmpu varen, dan komt de ambulance, de brandweer en de politie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met dit weer, op het water? Is inderdaad best knap.
Mijn boot kan politie ook wel te snel afzijn, maarja, dan heb je een echt probleem. Je kunt er maar aan een kant in en uit op het kanaaltje bij de zegerplas, en politie hebben ze in 5 minuten aan de eerste afslag die je kan pakken op het kanaal opgeroepen als je dat doet. Politie boten gaan maar 90, maarja, je wil toch niet op de hielen worden gezeten door een joden team met eventueel een roflCOPTERquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:24 schreef Camplo het volgende:
Whahaha snelheidslimiet op het water? Wat heb je dan aan een kutboot. Geef mij maar een jetski. Hoorde dat die de politiie telkens te snel af waren.
Zeker als je weet dat 50 km/h op het water als mega hard is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met dit weer, op het water? Is inderdaad best knap.
Wat is dat toch met die joden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef Hakbar het volgende:
Snelheid schatten op het water moet zelfs door politie agenten en dit bepaald gewoon de boeteAlsof je het verschil tussen 80 en 90 kan zien?!
[..]
Mijn boot kan politie ook wel te snel afzijn, maarja, dan heb je een echt probleem. Je kunt er maar aan een kant in en uit op het kanaaltje bij de zegerplas, en politie hebben ze in 5 minuten aan de eerste afslag die je kan pakken op het kanaal opgeroepen als je dat doet. Politie boten gaan maar 90, maarja, je wil toch niet op de hielen worden gezeten door een joden team met eventueel een roflCOPTER![]()
Een Phantom 16 met een 225pk Mercuryquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:26 schreef longinus het volgende:
Dat is best wel snel, wat voor bootje heb je ?
Ik had wind mee, dus het kan wel degelijk. Bovendien was het zeer smal vaarwater , 15m breed ofzo, dus n00b, het kan weldegelijk. Je moet natuurlijk niet tegen de wind in gaan, want dan rem je teveel af door het omhoog komen van je puntquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gewoon een lulverhaal. Kan echt niet. En idd, er staat overal een zeer sterke wind, ga je nu 85 kmpu varen, dan komt de ambulance, de brandweer en de politie.
Wat een slap lulverhaal zegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef Hakbar het volgende:
Snelheid schatten op het water moet zelfs door politie agenten en dit bepaald gewoon de boeteAlsof je het verschil tussen 80 en 90 kan zien?!
[..]
Mijn boot kan politie ook wel te snel afzijn, maarja, dan heb je een echt probleem. Je kunt er maar aan een kant in en uit op het kanaaltje bij de zegerplas, en politie hebben ze in 5 minuten aan de eerste afslag die je kan pakken op het kanaal opgeroepen als je dat doet. Politie boten gaan maar 90, maarja, je wil toch niet op de hielen worden gezeten door een joden team met eventueel een roflCOPTER![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:31 schreef McGilles het volgende:
Tommy Hilfiger polo'tje
Nee geen polo vandaag. Gewoon een overhemdje en een jasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:31 schreef McGilles het volgende:
Had je wel je Tommy Hilfiger polo'tje aan of was het nu weer voor je Lacoste?![]()
![]()
nee man jood, kan gewoon niet. Zeker met deze wind niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:31 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Een Phantom 16 met een 225pk MercuryLoopt 124.1 km/u op GPS.
[..]
Ik had wind mee, dus het kan wel degelijk. Bovendien was het zeer smal vaarwater , 15m breed ofzo, dus n00b, het kan weldegelijk. Je moet natuurlijk niet tegen de wind in gaan, want dan rem je teveel af door het omhoog komen van je punt![]()
Okee, ik ben gewoon te pussy om door te knallen als ik door politie ben gespotquote:
idd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:25 schreef MrX1982 het volgende:
Hij schat je snelheid en dat is wettelijk toegestaan?
In beroep gaan.
Op z'n minst een lasergun om goed te kunnen meten...quote:
Lasergun op water is onmogelijk; ik heb gehoord dat je daarvoor op een plek moet mikken die een hoek ongeveer 90 graden met het wegdek/water maakt moet hebben. Bij een auto is dit het nummerbord. Bij een boot is dit niet te doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op z'n minst een lasergun om goed te kunnen meten...![]()
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat 50 km/h op het water als mega hard is.
Jammer dat je ze geen jood genoemd hebt, met je grote smoelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:36 schreef Hakbar het volgende:
In beroep doe ik sowieso wel, maar dat schatten door agenten is ZO triets. Er was een keer zo'n test gedaan waaruit bleek dat bijna geen een agent het verschil tussen 50 en 70 goed aan kan geven. Ze zeiden in beide gevallen 80 :S Nerdjes....
En daarmee ben je 85 gegaan met een halve storm en golven?? Was het niet mogelijk om over de kop te slaan ofzzo??quote:
TS kan dan wel in beroep gaan, maar hey, hij zegt hier zelf al sneller te gaan dan de schatting van de politie. Is er nog een meelezende agent die dit even aan z'n collega's kan doorgeven?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:21 schreef Hakbar het volgende:
Nou ja, was ik vandaag met dit redelijk koude weer aan het varen, ff lekker richting de zegerplas, gas opengooien. NIEMAND te zien op het water, nou ja, totdat ik langs een inham kwam. Opeens zo'n jood in boot (). Ik had net het gas opengegooid en ging dus 85 km/u, waar je maar 12 km/u mag
Ik gewoon doorgevaren, dacht, loopt wel los. Nou mooi niet. Dikke sirene e.d. dus maar gestopt. Hij correctie kwam zijn schatting (lasers hebben ze op het water niet) op 80 uit. Dit betekend dat ik 68km/u puur GEPWNED ga worden door justitie. Vaarbewijs in beslag nemen kennen ze gelukkig op het water nog niet, maar gezien de omstandigheden kan ik rekenen op +/- 500 euro aldus de beste agent
. Kut zooi.
Mijn klacht: waarom vaart er met dit weer een waterpolitie-agent in een pauperbootje op een plek waar ik net wil knallen![]()
Boven de 20km/u planeert je boot. Omdat mijn boot relatief licht is, en veel vermogen heeft, wordt deze bijna geheel uit het water getilt en zit alleen de schroef nog in het water. Dan heb ik bijna geen golven, in ieder geval véél minder dan als je 15 vaart ofzo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
En TS deed het ook nog eens in een kanaaltje van 15 meter? Krijg je ook nog de rekening voor de schade aan de beschoeing?
Touchéquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
TS kan dan wel in beroep gaan, maar hey, hij zegt hier zelf al sneller te gaan dan de schatting van de politie. Is er nog een meelezende agent die dit even aan z'n collega's kan doorgeven?.
Dus waar ga je eigenlijk tegen in beroep?
zit iets in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |