Nee, zo gek is het nog niet gewordenquote:
Tuurlijk wel, maar je gaat met een raceboot toch geen 12 varenquote:
Met dit weer, op het water? Is inderdaad best knap.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:26 schreef Conflict het volgende:
85 KM per uur geloof ik niet.
Lulverhaal.
Gewoon een lulverhaal. Kan echt niet. En idd, er staat overal een zeer sterke wind, ga je nu 85 kmpu varen, dan komt de ambulance, de brandweer en de politie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met dit weer, op het water? Is inderdaad best knap.
Mijn boot kan politie ook wel te snel afzijn, maarja, dan heb je een echt probleem. Je kunt er maar aan een kant in en uit op het kanaaltje bij de zegerplas, en politie hebben ze in 5 minuten aan de eerste afslag die je kan pakken op het kanaal opgeroepen als je dat doet. Politie boten gaan maar 90, maarja, je wil toch niet op de hielen worden gezeten door een joden team met eventueel een roflCOPTERquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:24 schreef Camplo het volgende:
Whahaha snelheidslimiet op het water? Wat heb je dan aan een kutboot. Geef mij maar een jetski. Hoorde dat die de politiie telkens te snel af waren.
Zeker als je weet dat 50 km/h op het water als mega hard is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met dit weer, op het water? Is inderdaad best knap.
Wat is dat toch met die joden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef Hakbar het volgende:
Snelheid schatten op het water moet zelfs door politie agenten en dit bepaald gewoon de boeteAlsof je het verschil tussen 80 en 90 kan zien?!
[..]
Mijn boot kan politie ook wel te snel afzijn, maarja, dan heb je een echt probleem. Je kunt er maar aan een kant in en uit op het kanaaltje bij de zegerplas, en politie hebben ze in 5 minuten aan de eerste afslag die je kan pakken op het kanaal opgeroepen als je dat doet. Politie boten gaan maar 90, maarja, je wil toch niet op de hielen worden gezeten door een joden team met eventueel een roflCOPTER![]()
Een Phantom 16 met een 225pk Mercuryquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:26 schreef longinus het volgende:
Dat is best wel snel, wat voor bootje heb je ?
Ik had wind mee, dus het kan wel degelijk. Bovendien was het zeer smal vaarwater , 15m breed ofzo, dus n00b, het kan weldegelijk. Je moet natuurlijk niet tegen de wind in gaan, want dan rem je teveel af door het omhoog komen van je puntquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gewoon een lulverhaal. Kan echt niet. En idd, er staat overal een zeer sterke wind, ga je nu 85 kmpu varen, dan komt de ambulance, de brandweer en de politie.
Wat een slap lulverhaal zegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef Hakbar het volgende:
Snelheid schatten op het water moet zelfs door politie agenten en dit bepaald gewoon de boeteAlsof je het verschil tussen 80 en 90 kan zien?!
[..]
Mijn boot kan politie ook wel te snel afzijn, maarja, dan heb je een echt probleem. Je kunt er maar aan een kant in en uit op het kanaaltje bij de zegerplas, en politie hebben ze in 5 minuten aan de eerste afslag die je kan pakken op het kanaal opgeroepen als je dat doet. Politie boten gaan maar 90, maarja, je wil toch niet op de hielen worden gezeten door een joden team met eventueel een roflCOPTER![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |