Ah kijk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ja maar dan was Zooropa helemaal niet veel meer geweest natuurlijk!![]()
PS. Stay is ook Bono's favoriete nummer heb ik laatst gelezen!![]()
Dat zei hij inderdaad een keer in een interview met Ruud de Wild.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
PS. Stay is ook Bono's favoriete nummer heb ik laatst gelezen!![]()
Vind je het erg als ik je laatste zin helemaal niet begrijp?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:55 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik moet zeggen dat de enige goede plaat van U2 The Unforgettable Fire is
Verder vind ik het een goede band; maar ze hebben er niks mee gedaan.
Dat is de enige plaat die ik dus niks vindquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:55 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik moet zeggen dat de enige goede plaat van U2 The Unforgettable Fire is
Helemaal niet, ik bedoelde eigenlijk dat ze veel betere albums hadden kunnen maken, want de band had de potentie(niet dat andere) daarvoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:11 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je laatste zin helemaal niet begrijp?
Dat U2 met Unforgettable Fire een enorme stap voorwaarts deed (bedankt meneer Eno) ben ik met je eens, het is ook een van m'n favo albums (samen met Joshua Tree en Achtung Baby). Dat ze het daarna niet waargemaakt hebben ben ik niet met je eens. JT en AB vind ik juist goede opvolgers van TUF, omdat op die 3 albums de balans tussen goede songwriting en productie perfect is. Dat het dáárna allemaal wat wisselvallig werd ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:35 schreef Gatenkaas het volgende:
Helemaal niet, ik bedoelde eigenlijk dat ze veel betere albums hadden kunnen maken, want de band had de potentie(niet dat andere) daarvoor.
95 procent mee eens!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:39 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat U2 met Unforgettable Fire een enorme stap voorwaarts deed (bedankt meneer Eno) ben ik met je eens, het is ook een van m'n favo albums (samen met Joshua Tree en Achtung Baby). Dat ze het daarna niet waargemaakt hebben ben ik niet met je eens. JT en AB vind ik juist goede opvolgers van TUF, omdat op die 3 albums de balans tussen goede songwriting en productie perfect is. Dat het dáárna allemaal wat wisselvallig werd ben ik wel met je eens.
100% mee eens!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:39 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat U2 met Unforgettable Fire een enorme stap voorwaarts deed (bedankt meneer Eno) ben ik met je eens, het is ook een van m'n favo albums (samen met Joshua Tree en Achtung Baby). Dat ze het daarna niet waargemaakt hebben ben ik niet met je eens. JT en AB vind ik juist goede opvolgers van TUF, omdat op die 3 albums de balans tussen goede songwriting en productie perfect is. Dat het dáárna allemaal wat wisselvallig werd ben ik wel met je eens.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Mister_Slide het volgende:
Hoi
Ben ik weer
ff een tijdje geen U2 gehad
Al dat gestuiter van Waxxer....
Neen....
Ik moest ff rusten
En nu ben ik er weer
Lees ik meteen dat ZOOTV bijna op dvd komt
Potverdee! Wat fantastisch
Echt m'n favo U2-tournee
Stiekem hoop ik eigenlijk ook nog dat er nog een Europees ZOOTV concert op dvd uitkomt![]()
Ik heb em volgens mij...hoezo dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef roelofjan het volgende:
Iemand hier die deze promo heeft?
Zoo Radio Transmit
[afbeelding]
CD consists of interviews and songs mixed together into a one hour program for radio. A fifth track is 0:20 in length and is a commercial for the radio show. Content mixed in the four tracks includes the following:
* The Fly (Lounge Fly Mix)
* Mysterious Ways
* Slow Dancing (Live)
* Who's Gonna Ride Your Wild Horses (Temple Bar Edit)
* Satellite of Love (Live)
* Two Shots of Happy, One Shot of Sad (recorded live on the Zoo TV Plane)
* Interviews with BP Fallon
* Bono's Calls to the White House
* Zoo Radio Theme by Primus
* Television the Drug of a Nation by Disposable Heroes of Hiphoprisy
* Rush (Live) by BAD II
* Hazy Shade of Criminal by Public Enemy
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef Megalomaniac het volgende:
[afbeelding]
Hier kun je vast screens bekijken van de nieuwe DVD(promo copy)
Bij amazon staat ook een adviesprijs van 80 pond terwijl dat bij play.com 50 pond. Zelfde ISBN-nummer dus hetzelfde boek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:07 schreef Maraca het volgende:
Klopt.. ik snap dan ook niet waarom U2book.net zoveel geld ervoor vraagt![]()
Nou als je die ergens zou kunnen uploaden..quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:06 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik heb em volgens mij...hoezo dan?
quote:You've selected the following 5 shows:
· 1997-07-18 - Rotterdam, Netherlands - Feyenoord Stadium (24 songs)
· 2001-07-18 - Paris, France - Palais Omnisports De Bercy (20 songs)
· 2005-07-13 - Amsterdam, Netherlands - Amsterdam ArenA (25 songs)
· 2005-07-16 - Amsterdam, Netherlands - Amsterdam ArenA (25 songs)
· 2005-10-11 - New York, New York - Madison Square Garden (22 songs)
We found 54 different songs played during these shows.
Gave site!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef calvobbes het volgende:
http://www.u2-vertigo-tour.com/personalshowcharts.html
Kun je zien hoeveel verschillende nummers je live gehoord hebt
[..]
Klopt alleen niet helemaal. Heb in amsterdam (gelsenkirchen weet ik niet meer) ook nog een stukje unchained melody horen langskomen!quote:You've selected the following 2 shows:
· 2005-06-12 - Gelsenkirchen, Germany - Arena AufSchalke (24 songs)
· 2005-07-15 - Amsterdam, Netherlands - Amsterdam ArenA (23 songs)
We found 25 different songs played during these shows.
quote:You've selected the following 5 shows:
· 1993-08-03 - Nijmegen, Netherlands - Goffert Park (22 songs)
· 2001-07-31 - Arnhem, Netherlands - Gelredome (22 songs)
· 2005-06-12 - Gelsenkirchen, Germany - Arena AufSchalke (24 songs)
We found 56 different songs played during these shows.
quote:You've selected the following 4 shows:
· 1993-08-03 - Nijmegen, Netherlands - Goffert Park (22 songs)
· 1997-07-19 - Rotterdam, Netherlands - Feyenoord Stadium (22 songs)
· 2005-07-13 - Amsterdam, Netherlands - Amsterdam ArenA (25 songs)
We found 50 different songs played during these shows.
quote:You've selected the following 3 shows:
· 2001-07-31 - Arnhem, Netherlands - Gelredome (22 songs)
We found 48 different songs played during these shows.
mja geloof jij de NR?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Hey enne... de aankomende dvd krijgt vier stipjes in de Nieuwe Revu (van de vijf)!
Mwah, 25 euro voor de 2dvd ...quote:
Ja die kans is eigenlijk wel compleet uitgeslotenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik acht de kans klein dat ik die tickets voor Miami win.
Zei ik Miami?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja die kans is eigenlijk wel compleet uitgesloten
Bono kijkt recht voor zich uit op de cover van de 2-dvdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:58 schreef Megalomaniac het volgende:
Cover van de VHS:
[afbeelding]
Zoek de verschillen!
Leuk!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef calvobbes het volgende:
http://www.u2-vertigo-tour.com/personalshowcharts.html
Kun je zien hoeveel verschillende nummers je live gehoord hebt
[..]
1 nummer maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
· 1997-11-06 - Rotterdam, Netherlands - Sportpaleis Ahoy (1 song)
Uh, juist ja. Eén showquote:You've selected the following 1 shows:
·2005-07-13 - Amsterdam, Netherlands - Amsterdam ArenA (25 songs)
We found 24 different songs played during these shows.
Dat is geen normaal concert geweest, maar één nummer (Mofo). Staat ook onder 'Various' en valt tussen Montreal (1997-11-02) en St. Louis (1997-11-08) in. Satellietverbindinkje geweest ofzo?quote:
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:42 schreef roelofjan het volgende:
Mofo @ The MTV Awards gok ik..
Die wilde ik net posten!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef roelofjan het volgende:
Nou ja, ik weet het eigenlijk wel zeker.
Geen satelietverbinding, gewoon live optreden.
edit: http://youtube.com/watch?v=w0nwan48Axw
Precies!!! MTV Music Awards in Ahoy. We konden buiten 750 gulden p.st. voor onze kaartjes krijgen maar hebben het niet gedaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef roelofjan het volgende:
Nou ja, ik weet het eigenlijk wel zeker.
Geen satelietverbinding, gewoon live optreden.
edit: http://youtube.com/watch?v=w0nwan48Axw
In dit geval geloof ik de NR zeker!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja geloof jij de NR?
maar je hebt nog een vette highlight waxxer! JE hebt een 100% score: je had op alle drie jouw U2 ocncerten de mogelijkheid mij tegen het lijf te lopen
volgende keer trek ik wel een shirt aan... " WaXXer, hier ben ik!"quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar een 100% Dandelion-score?!Had wat gezegd man,. of een spandoek of iets...
Naja, dat had alleen de laatste keer gekund, wat nu al meer dan een jaar geleden is, moet je je voorstellen.... En dan zijn ze NOG aan het touren...!
En dat dan blijkt dat het podium niet in dat kleinere zaaltje past....quote:alleen nog maar in kleine zaaltjes enz enz enz....
Tuurlijk wel, zelfs Popmart paste gewoon indoor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:08 schreef Dandelion het volgende:
En dat dan blijkt dat het podium niet in dat kleinere zaaltje past....
WTFquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zelfs Popmart paste gewoon indoor...
()
Ooow maar die Tour heeft overal zijn sporen nagelaten hoor!quote:
Leg dat maar eens uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooow maar die Tour heeft overal zijn sporen nagelaten hoor!Kijk maar eens op een willekeurige roltrap (ja echt!)!
Neuh, is normaal hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 01:59 schreef Waxxer het volgende:
......ik vind het wel zorgwekkend ernstig dat het mij A) is opgevallen en B) dat ik dat onthoud, C) zelfs de merknaam nog weten... ik bedoel... tja....![]()
Mja ooit eens viel mij die boog opquote:Op zondag 3 september 2006 02:24 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Neuh, is normaal hoor.
Ik zou denk ik ook meteen die link leggen.
Misschien moet je naar St. Louis (VS) verhuizen? Daar hebben ze een permanent aandenken aan die geweldige tourquote:Op zondag 3 september 2006 02:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ooit eens viel mij die boog open het is niet zo dat ik er heel neurotisch op let ofzo hoor
en zo vaak sta ik niet op een roltrap...
En ik realiseerde me net pas mijn ehhh... hoe heet dat.... onderschrift![]()
Wat scherp, hahaha!
Maargoed, misschien maar eens naar een wijkbijeenkomst gaan, en opperen dat er zo'n gele boog hier over de straat wordt gezet om de buurt een beetje op te vrolijken.
quote:Op zondag 3 september 2006 10:33 schreef calvobbes het volgende:
Tegenwoordig hebben ze in elke grote stad wel een aandenken aan U2. Zelfs nog in de goede kleur ook! En dan 2 naast elaar
En daar kun je ook nog redelijk snacken.
Ze hebben er wel vlakbij opgetreden tijdens Popmart.. maar het concert was toch ergens anders.quote:Op zondag 3 september 2006 08:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Misschien moet je naar St. Louis (VS) verhuizen? Daar hebben ze een permanent aandenken aan die geweldige tour![]()
[afbeelding]
Bono?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:05 schreef Waxxer het volgende:
Vlg week ff bij Boon langs, bijbabbelen en alles en dan kan ik 'm meenemen....
Die dvd dan...
Ben jij diezelfde user die met dit verhaal een hele flamewar op u2fanclub.nl hebt uitgelokt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:29 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik heb hier een mooi verhaal!
Ik vind Ali wel een lekker wijf, evenals Bonooo's twee dochters, Eve en Jordan!
Nu heb ik een aantal maanden geregistreerd gestaan op een Amerikaans
U2-forum, www.interference.com.
Echt een leuk forum!
Alleen heb ik toen eens in een topic dat over Bonooo's dochters ging gezegd
dat ik er weleens wat mee zou willen doen, en dan bedoel ik niet dammen!![]()
Dat viel toen in slechte aarde bij ze!
Toen ik op een gegeven moment in een tirade tegen Bush verviel, was voor hen
de maat vol!
Ik werd voor m'n leven lang van dat forum gekickt, compleet met IP-ban!![]()
![]()
![]()
Users hadden ook over me geklaagd vertelde een modje me daar!![]()
Toch jammer, ik heb er een hoop zeldzaam werk van U2 af kunnen halen (en aanbieden)!
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik toch wel zo'n kansloos forum...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:24 schreef m021 het volgende:
[..]
Ben jij diezelfde user die met dit verhaal een hele flamewar op u2fanclub.nl hebt uitgelokt?
Die mening ben ik sinds die kansloze discussie ook toegedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo'n kansloos forum...
Jaaaa jaaa jaaa!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja? Boon zelf mag bij Ali blijven van je?
Ik vraag me ook nog steeds af of ze elkaar privé ook "Bono" en "Edge" noemen. Het lijkt me zo kinderachtig om als twee volwassenen bij elkaar te zitten en elkaar dan aan te spreken bij elkaars bijnamen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Stel he, Ali gaat ergens heen - haar werk, een meeting, winkelen o.i.d., zegt ze dan "Paul, I'm leaving now, see you tonight!" of "Bono, I'm leaving now, see you tonight!"?
Tja... "Even his mother calls him: The Edge!" (op de elvation DVD geloof ik)quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:36 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af of ze elkaar privé ook "Bono" en "Edge" noemen. Het lijkt me zo kinderachtig om als twee volwassenen bij elkaar te zitten en elkaar dan aan te spreken bij elkaars bijnamen.
Zegt Bono volgens mij op Slane Castlequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja... "Even his mother calls him: The Edge!" (op de elvation DVD geloof ik)
of dat waar is is een tweede natuurlijk...
Misschien ook, maar in ieder geval op de Elevation DVD uit Bostonquote:Op woensdag 6 september 2006 09:54 schreef Luni het volgende:
Zegt Bono volgens mij op Slane Castle
Jullie hulp is zelfs heeeeel erg nodig!!!!!!! Heb net +3 gegeven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:42 schreef Dandelion het volgende:
Trouwens, mede-U2-adepten, jullie hulp is nodig in Muziekbands/artiesten battle [part 2]
Dan rijd je daar in je auto en dan kom je bij een zebrapad aan en dan kun je er niet langs, en dan ga je toeteren omdat je er voorbij wilt, terwijl daar fokking U2 en Greenday op het zabrapad staan voor een foto!!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:03 schreef roelofjan het volgende:
http://youtube.com/watch?v=7tLV1SW5u8Y
Waarom kom ik U2 (en Green Day) nou nooit tegen bij het zebrapad?
Jamaar ik ben jaloers...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef roelofjan het volgende:
Rustig Waxxer... rustig.... *adem in* ...... en *adem uit*...
Hahaha wat een heerlijke analyse!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef Waxxer het volgende:
Toch met een nieuwe cd bezig al!
Nou, hoop niet dat ze in de nieuwe Timberlake-stijl gaan opererendaar raken mijn darmen namelijk van ontregeld
Wat een leven eigenlijk he.... Dagje tuin liggen, dagje strand, boekje lezen, en dan even met het vliegtuig naar Londen om een beetje te zingen en te jammen en te tapen en dan weer terug en een beetje hangen, een beetje lezen, een drankje inschenken en dan in de zon zitten en dan bedenk je opeens iets als "It's the flower that touched rainly my safely heart" en dan bedenk je daar een liedje bij dat later wordt afgekeurd omdat het wel erg soft en midlifecrisis klinkt, nou, dan denk je, dan staat dat maar even in mijn notitieboekje, dus dan vlieg je weer terug en ga je weer zitten en dan bedenk je "hello hello i'm at a place called Vertigo" en dan zeggen de anderen dat dat wel de meest oppervlakkige zinsnede is die ze in een kwart eeuw U2 hebben gehoord maar dan spelen ze wat en overleggen ze met hun imagoadviseur en dan wordt het een nummer-een hit en dan optredens dat je dus met een strak en zakelijk gezicht je podium ontwerpt waar je dan twee jaar lang op staat, nou, daarna kun je weer lekker gaan vliegen en een beetje netwerken en mensen ontmoeten en tussendoor nog even wat "vergeet-U2-niet-mensen!"-dingetjes zoals een dvd of een samenwerkingsproject, maarja dat is natuurlijk peanuts want ze vliegen niet met Ryan-Air om het maar zo te zeggen, gewoon alles chilllll.... En dan hoeft een van hen maar een scheet te laten, of fans van over de hele wereld schieten gelijk in hysterie...![]()
Waaaat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb de 2dvd.
22,99 bij Media-Markt (al weer wat minder dan de schofterige 30 euro bij FRS en Van Leest)
Wordt een middagje genieten.
Maastrichtquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:16 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Waaaat?
Echt?
Welke Media Markt?
Nou... ik ga zo naar die in Amsterdam... kijken of ze 'm daar ook hebbenquote:
Maar dat wil je niet zien hè?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef Waxxer het volgende:
Tja, love is blindness he, dan betaal je dat gewoon.
Zoals ondergetekende...![]()
Nou ja, het is voor een goed doel hé!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef Waxxer het volgende:
Tja, love is blindness he, dan betaal je dat gewoon.
Zoals ondergetekende...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |