Die heb ik op youtube gezet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:04 schreef _Floddertje_ het volgende:
En HIER U2 alias The Dalton Brothers.
Dat is Andrea Corrquote:
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:02 schreef Waxxer het volgende:
Komt er nog een fair-trade Bono Bermuda op de markt?
via emule vind ik het wel. Of hij ook binnen gaat komen (maar liefst één source...) is een tweede, maar hij is dus te vinden.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:58 schreef broer het volgende:
Staat het filmpje van The Edge die 'Numb' doet tijdens de MTV Awards (geloof ik) ergens online? Ik kon ooit alleen een 30 seconden sample vinden, maar meer niet.
Oooooohhh nou ja dat was weer zo'n waanzinnige opmerking die nergens op sloeg qua merk van Ali zeg maar.quote:
Ik heb het filmpje inmiddels binnen, heb je nog interesse of heb je hem zelf al gevonden? (toch netjes 7 dagen downloaden...)quote:Op maandag 22 mei 2006 00:58 schreef broer het volgende:
Staat het filmpje van The Edge die 'Numb' doet tijdens de MTV Awards (geloof ik) ergens online? Ik kon ooit alleen een 30 seconden sample vinden, maar meer niet.
Dat Edun merk van d'r is dat he?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooooohhh nou ja dat was weer zo'n waanzinnige opmerking die nergens op sloeg qua merk van Ali zeg maar.
Dus ervaar dat bericht maar als niet-ontvankelijk.Ofzo. Niet verstuurd. Niet gepost. Nietssss gezegd.
![]()
Ja, ik heb zeker interesse. Is het te mailen? Of wil je zo vriendelijk zijn om het op yousendit.com te zetten?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:18 schreef Dandelion het volgende:
Ik heb het filmpje inmiddels binnen, heb je nog interesse of heb je hem zelf al gevonden? (toch netjes 7 dagen downloaden...)
geen idee hoe yousendit werkt, maar dat ga ik eens uitzoeken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zeker interesse. Is het te mailen? Of wil je zo vriendelijk zijn om het op yousendit.com te zetten?
Gewoon na afloop heel hard klappen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef Dandelion het volgende:
Als publiek zou ik niet weten wat ik hier mee aanmoest.
Zeg, ik ben Herman van Idols niet!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:20 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat Edun merk van d'r is dat he?
Maar euh, hoe zou zo'n bermuda er uit moeten zien dan? Heb je al een ontwerpje in gedachten? Laat je paint-skillz er eens op los Waxxer!
Niet???quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, ik ben Herman van Idols niet!![]()
De reeks-clown...
Die gaat ik es ff opzoeken!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:44 schreef roelofjan het volgende:
Er is nu ook een hele fijne DVD opgedoken van het laatste concert in Buenos Aires, het is een master van de TV opnamen, dus geen irritante presentator, geen logo's, geen ondertitels etc.. complete concert, perfect beeld en geluid! Alleen Bono's stem is wel eens beter geweest, maar verder..
[afbeelding]
Denk alleen niet dat U2 hier echt blij mee gaat zijn...
Nu ja, om 4:3 nou perfect te noemen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:44 schreef roelofjan het volgende:
perfect beeld en geluid!
Uh, en waarom niet?quote:Denk alleen niet dat U2 hier echt blij mee gaat zijn...
Ze vinden 't prima heur.quote:"The Edge is very pro-Napster, actually," Bono says. "He thinks that as long as people are using their computers for music, and not playing mindless games, that's good. My feeling," he adds, "is that it's cool for people to share our music -- as long as no one is making money from the process. We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it's cool that people are so passionate about our music -- especially about this new album, quite honestly."
-- Bono on The Edge (U2), Billboard.com, 9/29/2000
Perfecte omschrijving dacht ik, als er een album is dat een atmosfeer schept is het POP wel. Alleen If You Wear That Velvet Dress al. Om maar eens een cliché te noemen: als je "muzikale atmosfeer" opzoekt in een woordenboek staat er "zie If You Wear That Velvet Dress".quote:Another incarnation of New Wave is ''Green Wave''. 'Green' is in this case synonymous with fresh, new. It's characterized by melodious rock-like music with great attention to creating a musical atmosphere. A well-known band that can be seen as Green Wave is U2.
Je zegt het zelf al, "bepaalde partijen", "New Year's Day". Ik had het over een compleet album.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef BlaineDeMono het volgende:
Uhm, en bepaalde partijen in bv. Achtung Baby dan?
En wat dacht je van de 'killergroove' in New Year's Day?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |