quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:49 schreef CasB het volgende:
Meestal als ik naar de douche ga of er onder vandaan kom
tja Lathum, dat wel een gehugt zeg. maar ze hebben er wel een naaktstrandquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef Cyaa het volgende:
toen ik nog in Rotjeknor woonde liep ik geregeld naakt door huis. Toen verhuisden we naar een of ander gehucht genaamd Lathum (omg. Arnhem), hier komen de mensen dus niet aan de voordeur bellen maar lopen ze gewoon door de achterdeur naar binnen en staan ze opeens naast je.
Naaktlopen word dan wel erg gevaarlijk.
(levert wel grappige situaties op btw)
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:49 schreef CasB het volgende:
Soms als ik naar de douche ga of er onder vandaan kom
Zegt meer over de conditie van je eigen aars, denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef Syytön het volgende:
Echt helemaal naakt vind ik weer wat minder; met je blote aars op de bank of een stoel zitten vind ik niet zo fris.![]()
Ach je zou eens moeten weten wat er met die bank gebeurt is waar je bij je vrienden op gaat zittenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef Syytön het volgende:
Ik zou het liefst de hele dag in mn ondergoed rond lopen, serieus. Boxershortje en een hemdje. Is alleen niet echt praktisch met een huisgenoot, die gast klopt echt op de raarste momenten op mn deur, bovendien elke keer als ik even naar de wc moet of naar de keuken zou ik me moeten aankleden. 's avonds en 's ochtends heb ik alleen een badjas aan, dat dan weer wel.
Echt helemaal naakt vind ik weer wat minder; met je blote aars op de bank of een stoel zitten vind ik niet zo fris.![]()
DJ Jean doet dat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:46 schreef Mobster273 het volgende:
Naar aanleiding van dit dubieuze topic, hier een wat serieuzere variant...
Wie loopt er wel eens naakt rond in huis?
Da's wel het laatste waar ik me druk om maak eigenlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef DarkElf het volgende:
Ja en ik ben dus zo'n suffe die zich bedenkt met naakt slapen dat als er brand komt je dan naakt je huis uit moet
druk maken is dus ook een groot woord, ik bedenk me zoiets gewoonquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's wel het laatste waar ik me druk om maak eigenlijk.
Kan me dat goed voorstellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
druk maken is dus ook een groot woord, ik bedenk me zoiets gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |