Ik kijk eigenlijk helemaal niet uit naar de grote namen. Op Lowlands doe ik vooral de kleinere acts.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef crossover het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat er nog wat groots bekend wordt gemaakt
Ik ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb er weer zin in! Maar eerst nog Roskilde!![]()
EDIT: Woeps, ik ben domquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:37 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk helemaal niet uit naar de grote namen. Op Lowlands doe ik vooral de kleinere acts.
Kom eigenlijk nog zelden in de Alpha.
Maar ik denk zomaar dat ze zullen wachten tot na die 'vroege vogels' actie. Elke 10.000 man na die datum levert ze toch weer een [ton extra op.
Lowlands-Meet!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb mijn 1e festival volgende week al. In Lissabon. Maar dan niet op een camping maar in een hotel.
Komt er trouwens weer een donderdagavond meet? Ook al mislukt dat hele meet plan al genadeloos jarenlang>
Hetspijtmevergeefmeikkanhetechtnietandersuitenikwildithoofdstuknueenssluiten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands-Meet!
Wel de OP lezen volgende keer ja![]()
![]()
nog veel te veelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:26 schreef DeVinger het volgende:
Nog aardig wat nachtjes slapen
Zie voorgaande topicsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:20 schreef MOD het volgende:
Iemand een idee of Turbonegro een kans maakt dit jaar?
Depeche Mode en Nirvanaquote:
quote:
Je vergeet Johnny Cash als afsluiter in de Grolsch tentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:52 schreef BloodyLotte het volgende:
The Beatles en Janis Joplin in de Alpha.
Samen of apart?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook op Lowlands te bewonderen:
Zero 7 en Sia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |