Ik weet niet wat jij denktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hmm, voor mijn gevoel is het antwoord niet helemaal logisch dan

Ik kom wel ff op MSN, stel je toch es voor dat ik een ban krijgquote:

Hij is binnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Opgestuurd naar Messenga.. Moest alleen bij die 3e opdracht even lang nadenken over een paar woorden.
.

Bij mij werkt dat Word dan niet fatsoenlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarnaast, werkwoordvervoegingsvragen is copy paste in word, en je hebt het antwoord. Da's te simpel.

Daar heb ik ook lang over moeten nadenken. En die van die sbs-gangers.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wist maar één vraag niet en dat was die van de recht opstaande haren.

Dat is nog flink populair geweest op Fok! En wat een kuttest, ze krijgen deze week nog wat van me te heure!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heb ik ook lang over moeten nadenken. En die van die sbs-gangers..

Je kan toch helemaal geen F kiezenquote:Opdracht 4
Je krijgt een begin of een deel van de zin, vervolgens 4 antwoordmogelijkheden, jij geeft de beste. Manier van invullen :
1 = F
2 = B
3 = C
Etc.

Dat klopt. Ik denk dat dat antwoord dan ook wel klopt héquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan toch helemaal geen F kiezen

Heb je mijn mailtje al ontvangen? En? Heb ik het goed gedaan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk dat dat antwoord dan ook wel klopt hé

Ik zit even te kijken bij mn ongewenste post.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje al ontvangen? En? Heb ik het goed gedaan?![]()

Goed geluisterd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Of hebben jullie een fout gemaakt?.

Grapjas.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken bij mn ongewenste post.

Ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wat vond je van mijn verhaaltje bij het mooiste woord, Mess?

Stuur het er nog maar even achteraan dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef Waris het volgende:
O kut, ik heb dat "mooiste woord"-gedeelte niet ingevuld. Kan ik nu nog winnen? Want volgens mij heb ik de rest allemaal goed (op 3 vragen na)

Hij is binnenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:35 schreef Sabinee het volgende:
Hm ik wist 3 antwoorden niet van dat raad-het-woord gedoe.
Ik kijk weinig tot geen TV, dus heb geen flauw idee over die SBS6 dingen, het bemiddelingsbureau voor artiesten, geen idee, en dat woord met de Q.
Verder ben ik er vrij positief over![]()

kijk, dat vond ik dus ook al zo raar! Want dat sneller en vroeger hebben niks met elkaar te maken, zoals ik hier boven al zeiquote:Op maandag 29 mei 2006 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt niet zeggen: Als ik ******* vertrekt, maar dat moet zijn als ik e****r vertrek.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |