namaken is de enige optie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:22 schreef deejaylethal het volgende:
Hey,
Weet iemand hoe jetot een grotere kunt maken? Of kan iemand dat voor mij fixen? Ik zoek iets van formaat 400x400 oid. Tis namelijk voor de shirts voor vakantie, zodat we die erop kunnen batsen!
als je je msn ff aanslingerd heb ik miss wel wat voor jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:22 schreef deejaylethal het volgende:
Hey,
Weet iemand hoe jetot een grotere kunt maken? Of kan iemand dat voor mij fixen? Ik zoek iets van formaat 400x400 oid. Tis namelijk voor de shirts voor vakantie, zodat we die erop kunnen batsen!
Gooi hem nou maar gewoon neer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja ik wil 'm hier ook wel neerplempen maar dan gaan jullie me uitlachen met die smilieik ben gevoelig in die dingen
![]()
Maar misschien welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:27 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gooi hem nou maar gewoon neer.
Je krijgt hoogstensnaar je hoofd geslingerd.
Ik vind 'm goed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier 5 minuten heel geconcentreerd mee bezig geweest hoor
[afbeelding]
ogen en traantje zijn een beetje lullig maar bij een groepje dronken vakantiegangers valt dat toch niet op
Ik zal je een geheimpje vertellen voor de volgende keer. Oogje van de smiley kun je ctrl+c ctrl+v doen, dan heb je 2 keer dezelfde oogjes en een traantje kun je erna bij het linker oog toevoegen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier 5 minuten heel geconcentreerd mee bezig geweest hoor
[afbeelding]
ogen en traantje zijn een beetje lullig maar bij een groepje dronken vakantiegangers valt dat toch niet op
sorrie gast maar jij hoeft mij echt niet te vertellen hoe ik moet photoshoppenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen voor de volgende keer. Oogje van de smiley kun je ctrl+c ctrl+v doen, dan heb je 2 keer dezelfde oogjes en een traantje kun je erna bij het linker oog toevoegen.
Heb je het in photoshop gemaakt?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorrie gast maar jij hoeft mij echt niet te vertellen hoe ik moet photoshoppen![]()
dit was meer als geintje bedoeld en daar ga ik echt niet veel moeite voor doen.
dan doe jij het toch lekker ff?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |