quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Spacehamster het volgende:
Het klopt wel dat zwangere vrouwen vette kans lopen op allerlei gebreken. Zo'n foetus is harstikke uitputtend.
Net een parasiet....maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef slashyou het volgende:
[..]
klopt, ze blijven vreten voor 2 maar ondertussen is de pisbaby het lieve kindje er allang uitgepoept.
My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Frappant is dan ook dat in deze tijd de vrouw thuisblijft, zich volvreet en op de bank gaat hangen en zo ff 20 kilo aan komt.
kindjes zijn niet lief. het zijn vieze en overbodige volwassenen in vermomming.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:50 schreef Nooruna het volgende:
klopt, ze blijven vreten voor 2 maar ondertussen is de pisbaby het lieve kindje er allang uitgepoept.
[..]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
My thoughts exactly!
Ik val dus ook echt niet op vrouwen/meiden met kort haar. Ik vind het ook meestal iets 'bijdehands' hebben. Ze krijgen dan vaak een hele vervelende en betweterige uitstraling. Een vrouw moet gewoon lang haar hebben zodat je haar daar aan kan trekken als je haar van achteren neemt!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
kindjes zijn niet lief. het zijn vieze en overbodige volwassenen in vermomming.
Vraag het in [OUD]quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Hier graag uw verklaring voor dit verschijnsel A.U.B.
Ik ben nog even bezig met mijn gedachten in deze op een rijtje te zetten.
Je bedoelt waarschijnlijk de kindjes die uitgegroeid zijn tot kortharige, vadsige volwassenexemplarenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
kindjes zijn niet lief. het zijn vieze en overbodige volwassenen in vermomming.
en zij werd dan altijd vreemd/boos aangekeken.quote:En dan kwam je op dat schoolplein en dan stond daar zo'n troep soepkippen. Ongekamd stekelhaar, in een t-shirt, trainingsbroek, en op de klompen bij elkaar te klitten...
En die vervolgens zelf weer jankende jongen werpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk de kindjes die uitgegroeid zijn tot kortharige, vadsige volwassenexemplaren![]()
hou ouder ze worden hoe meer ze op hun moeder gaan lijken dus pas maar op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:06 schreef fratsman het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft ook zo'n rattenkapsel, dus als mijn vriendin het lef heeft om het ook zo te kortwieken, ben ik weg...
Inderdaad waar, lang haar vind ik bij haar dus weer absoluut niet mooi staan. Vind kort haar ook niet per definitie lelijk, maar als het zo'n kapsel is waar de ratten aan hebben zitten vreten of het gewoon een half mannenkapsel is...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef Isegrim het volgende:
Bij sommige vrouwen vind ik kort haar heel mooi (Halle Berry is goed voorbeeld), maar dan moet er wel echt een kapsel in zitten.
Door je hormonen was je je borstel kwijt en had je geen geld meer voor haarlakquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik nog weet van de periodes na de bevalling van mijn kinderen dat mijn haar door de hormonale veranderingen 18 maanden lang echt kut zat.
Nee, door de hormonen was mijn haar vet en onhandelbaar en was er met alle borstels en haarlak van de wereld meer iets fatsoenlijks van te maken. Ergo: ik droeg mijn haar standaard in een paardenstaart.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:19 schreef slashyou het volgende:
[..]
Door je hormonen was je je borstel kwijt en had je geen geld meer voor haarlak
Valt reuze mee!quote:
En dat lukt je glansrijk, MILF in wording, jij!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:22 schreef Moonah het volgende:
Overigens ben ik van plan gewoon een lekker wijf te blijven tijdens en na mijn zwangerschap!![]()
![]()
er is ergens al zo'n soort topicquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Hier graag uw verklaring voor dit verschijnsel A.U.B.
Ik ben nog even bezig met mijn gedachten in deze op een rijtje te zetten.
Een vraag is een vraag, slechts een antwoord kan onzin zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:14 schreef MLF het volgende:
[..]
er is ergens al zo'n soort topic
maar je vraag is werkelijk ONZIN
Klinkt best logischquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
Is het ook niet zo dat veel vrouwen bij een grote verandering in hun leven (zoals dus bijvoorbeeld een zwangerschap) dat moment markeren door een drastische metamorfose te ondergaan en dus hun haar te kortwieken?
Staat me iets van bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |