doe je je haar in een staart.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet, mijn ex knipte het niet en er lagen toch overal bossen haar.
Bovendien een baby die aan je haren zit te trekken tijdens het lurken aan je tieten is ook niet alles
Ik zie in je usericon anders wel kort haar. Doe eens duidelijke foto posten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:59 schreef milagro het volgende:
[..]
doe je je haar in een staart.
lang haar heeft mij nooit inde weg gezeten, hoor, en ik heb 2 kids .
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:59 schreef milagro het volgende:
[..]
doe je je haar in een staart.
lang haar heeft mij nooit inde weg gezeten, hoor, en ik heb 2 kids .
woord omhoog negers.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef Diesz het volgende:
Ook hier gewoon altijd lang haargehad. Hoef geen rattekoppie, al zou het soms wel 'handiger' zijn ipv die megabos krullen. Bij het voeden deed ik gewoon altijd even alles in een staart of knotje draaien, of maakte er een vlecht in. Jezelf verzorgen eindigt niet bij het moederschap!
Wat een raar wijf zeg, ik zou haar even na laten kijken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef rameijer het volgende:
Het haar van mijn vrouw is nu nog langer dan voor de geboorte van de 1e (en ze is zwanger van de 2e)![]()
![]()
Vanwege heur haar of vanwege het feit dat ze van mij zwanger wil zijn?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een raar wijf zeg, ik zou haar even na laten kijken.![]()
Beiden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef rameijer het volgende:
[..]
Vanwege heur haar of vanwege het feit dat ze van mij zwanger wil zijn?![]()
![]()
ze moest na de eerste aantrekkelijk blijven omdat ze nog een tweede wildequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef rameijer het volgende:
Het haar van mijn vrouw is nu nog langer dan voor de geboorte van de 1e (en ze is zwanger van de 2e)![]()
![]()
persoonlijk vind ik lang haar het mooist, maar inderdaad bij sommige vrouwen staat kort beter...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef Isegrim het volgende:
Bij sommige vrouwen vind ik kort haar heel mooi (Halle Berry is goed voorbeeld), maar dan moet er wel echt een kapsel in zitten.
Ze zijn ook vrijwel altijd nog flink te vadsig ook. Echt van die vrouwen waarvan je denkt, hoe kun je daar kinderen bij verwekken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:16 schreef brooklynzoo het volgende:
IMO is het een afgrijselijk verschijnsel, vrouwen met een kort koppie en blerende koters in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze moest na de eerste aantrekkelijk blijven omdat ze nog een tweede wildeen als ze daarna het haar nog steeds lang houdt wordt er ook nog een derde van je verlangd
Bij sommige pittige vrouwtjes staat het inderdaad wel leuk. Was een jaartje of wat terug erg populair, zo'n vogelnest achterop de kop, komt omdat toen zo'n grietje in een soap dat had.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef Isegrim het volgende:
Bij sommige vrouwen vind ik kort haar heel mooi (Halle Berry is goed voorbeeld), maar dan moet er wel echt een kapsel in zitten.
alle vrouwen die hun haar knippen of zich kleden als de "soapsterretjes" mogen van mij op de brandstapel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef slashyou het volgende:
[..]
Bij sommige pittige vrouwtjes staat het inderdaad wel leuk. Was een jaartje of wat terug erg populair, zo'n vogelnest achterop de kop, komt omdat toen zo'n grietje in een soap dat had.
Dat vadsige ontstaat vaak als het kind al is verwektquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze zijn ook vrijwel altijd nog flink te vadsig ook. Echt van die vrouwen waarvan je denkt, hoe kun je daar kinderen bij verwekken?![]()
Nog sterker, ze zijn het gebrek.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Spacehamster het volgende:
Het klopt wel dat zwangere vrouwen vette kans lopen op allerlei gebreken.
klopt, ze blijven vreten voor 2 maar ondertussen is de pisbaby er allang uitgepoept.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Dat vadsige ontstaat vaak als het kind al is verwekt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |