Met de modellen vanaf 2002 valt dat wel mee denk ik. En op de Ulysses kan je het lang volhouden, toervriendelijker.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er zelfs een heel weekend over nagedacht om een Buell XB9S te kopen
maar na onderzoek op internet kwam ik erachter dat de meeste eigenaren hem binnen 1 jaar weer wegdoen
omdat hij niet echt geschikt was voor langere afstanden
![]()
maar mooi vind ik ze nog steeds![]()
Anders dan renamen bedoel je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker veel suiker in die nep Red Buell.![]()
Maar je bent alvast in training om later als volwassene toch koffie te gaan drinken.![]()
Niemand een tip over Nero?![]()
Hmpf......wie heeft nou de foto's gemaakt, jij of je broertje.......je spreekt jezelf nl. tot 2 maal toe tegenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
Mijn broertje de langharige tekkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paps moest zich maar es aanmelden @ Fok MC![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jonger was, en nog 25 Kw.
Gewoon geen Audio CD makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie kan mij helpen met een instelling in Nero?![]()
Ik wil 8 cd's op 1 MP3 CD zetten voor in de auto.. maar hij nummert alles per filenaam.![]()
[afbeelding]
Waarschijnlijk een easy question.![]()
maar een data cd dan behoud je de mappen structuur
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hmpf......wie heeft nou de foto's gemaakt, jij of je broertje.......je spreekt jezelf nl. tot 2 maal toe tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paps moest zich maar es aanmelden @ Fok MC![]()
![]()
![]()
![]()
Was al bang dat ik de enige was die het niet begreep.
"He buschauffeur de hele bus moet plassen",richard heeft weer een een of andere wazige radiozender opstaan![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door richardgie op 20-05-2006 12:59:08 ]
Gewoon ISO compliant maken en in de volgorde die jij wil slepen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gewoon geen Audio CD makenmaar een data cd dan behoud je de mappen structuur
![]()
Juist met DATA gaat hij sorteren op bestandsnaam, datum, etc.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gewoon geen Audio CD makenmaar een data cd dan behoud je de mappen structuur
![]()
Heb hem nu gebrand zoals hierboven beschreven. Niet helemaal naar wens, maar toch iets.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon ISO compliant maken en in de volgorde die jij wil slepen.
Heb je ook de meeste kans dat ie ook daadwerkelijk werkt.![]()
Bossche dame "in nood" helpen.quote:
Moet Bazziek ineens op zijn woorden gaan letten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
Paps moest zich maar es aanmelden @ Fok MC![]()
![]()
Zonder kuip valt er niks te sleutelenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dame in nood helpen.![]()
[..]
Moet Bazziek ineens op zijn woorden gaan letten.![]()
Zonder zonder paps is het wel lekker hier.![]()
jij hebt veel aluquote:
ik ben gewoon helemaal niets aan het doenquote:
een huiskamer lcd'tje ? heb je een schets ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hebt veel aluen bent er handig mee
![]()
ik kan nog wel een standaard gebruiken voor mijn lcd-tje![]()
ik ookquote:
yep, huiskamer schermpjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
een huiskamer lcd'tje ? heb je een schets ?
ik heb nu nog wat voor Worldpimber liggen maar heb nog een plaat van 50 bij 30 cm tegoed.
Yamaha heeft er ook een filmpje van gemaakt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:50 schreef richardgie het volgende:
Zit net een stukje in moto73 te lezen over Yamaha's laatste vinding,en wel het schakelen zonder koppeling.Yamaha heeft iets uitgevonden voor normale productie motoren waarbij je kan schakelen d.m.v een knopje op je stuur,of door een tikje tegen het nog wel aanwezige
schakelpedaal.Lijkt mij best eng rijden,vooral bij een noodstop,omdat je dan als "conventioneel"motorrijder zeg maar ineens in het luchtledige zit te graaien
als je je koppeling in wil trekken.Het hele zaakje is ook nog leverbaar met ABS,tot op heden alleen nog op Yamaha's vlaggenschip en wel de FJR 1300 met de toevoeging AS,maar zal me niks verbazen als er tzt op andere motoren ook zo iets verschijnd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |