nu iig wel mail verstuurdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Was gemeld in de betreffende post![]()
opm at post punt com
hmm, dan moet ik ff kjiken of ik kan... moet dan waarschijnlijk werkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verzoek gekregen om BBQ op 25 juni te doen
Hmm kan misschien wel.. heb die week ervoor tentamensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
U riepquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
RRRREEEEEEEBBBBBEEEEEEEEELLLLLLLLLL
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/134429/
als je dat moet laten doen door een bedrijf kost het je wel erg veel geldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
U riep![]()
Dank u, dank u.......![]()
Al die onderdelen dus zoeken, topkuipje moet zowiezo overgespoten worden
en ik moet iemand hebben die wil knutselen......en snel graag.....niet dat ik het hele seizoen niet meer kan rijden....'t kost nogal wat tijd lijkt me zo
![]()
Hoeveel aanmeldingen heb je inmiddels?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ziet er naar uit dat we echt gaan BBQnoeien binnenkort
![]()
Dan is het TT man, dus dan regent het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Jah......maar ik kan dat allemaal nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je dat moet laten doen door een bedrijf kost het je wel erg veel geld
en zoveel geknutsel lijkt het mij nou ook niet als ik het zo lees![]()
Geen handige kerel binnen handbereik die je even lief aan kan kijken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jah......maar ik kan dat allemaal niet![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |