je doelt eigenlijk op softies zoals jij die te weinig rijervaring opdoenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als 5% ook daadwerkelijk zijn koppeling gebruikt zoals het moet dan is het veel.![]()
Naar mijn mening is het spijkers op laag water zoeken, stel je toch eens voor dat je altijd dezelfde perfecte pikkstart kan maken, gas, en gaan. Tiptronic voor perfect schakelen in de bochten.
Volgens mij kan je er nog sportiever mee rijden.
Alleen de stunters moeten zich beperken tot powerwheelies.
Had ik al gezegd dat alle vrouwen er in ieder geval baat bij hebben..![]()
![]()
![]()
![]()
En ja, gevoel, allemaal fictieve praat, zal lang duren voordat het op de nieuwe Yamaha supersport 3 cylinder R6.7 zit.Tegen die rijd de meeste MC fokkers hoogstens nog in een sidecar.![]()
[..]
In Amerika vinden ze het gek als je wilt schakelen.![]()
Het went ook snel moet ik zeggen.![]()
Vrijdag middag was gisteren hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
je doelt eigenlijk op softies zoals jij die te weinig rijervaring opdoen![]()
![]()
![]()
toen had ik het te drukquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vrijdag middag was gisteren hoor![]()
.
Ze kunnen best innovatieve dingen uitbrengen maar als niemand die kan betalen verdienen ze er uiteindelijk nog niets aan, Het voorbeeldje van Pepijn ( Yamaha GTS) was best vernieuwend te noemen maar werd helaas te weinig verkochtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef bwt het volgende:
Is inderdaad zo dat de motor makers heeeel veeel techniek klaar op de plank hebben liggen maar nog niet toepassen omdat de "markt" er niet om vraagt. En er zijn ook maar weinig merken die het er toch door duwen en al standaar leveren. (zie BMW met de ABS en nu Yamaha met dat schakelen)
Het is echt de "markt" die terug houdend reageert op innovaties. Kijk naar hoelang het heeft geduurd voordat de injectie ingevoerd werd. Nu met de "verplichte" katalisator moet het wel vanwege de motormanagement.
Oh een kritische opmerkingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vrijdag middag was gisteren hoor![]()
.
En toen dacht je van:laat ik de Vrijdagmiddag relquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
toen had ik het te druk![]()
en zaterdagmiddag heeft ook zo z'n charme![]()
Pin me niet op 10 jaar vast, maar er reden inderdaad al (race)auto's met mechanische brandstofinjectie in de jaren 30.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef bwt het volgende:
Het is echt de "markt" die terug houdend reageert op innovaties. Kijk naar hoelang het heeft geduurd voordat de injectie ingevoerd werd. Nu met de "verplichte" katalisator moet het wel vanwege de motormanagement.
Ik was net in de boekhandel en heb het motorblad gekocht.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef richardgie het volgende:
Houdt dus eigenlijk gewoon in dat het(voor het merendeel)van bovenaf op wordt gelegd en niet van binnenuit komt,en daar heb je dus meteen mijn "statemant"![]()
Qua motor rij ik veel te weinig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:21 schreef Rausdouwer het volgende:
je doelt eigenlijk op softies zoals jij die te weinig rijervaring opdoen![]()
![]()
![]()
Nee hoor,de opmerking van Raus was niet aan mijn adresquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Oh een kritische opmerkingga je nu weer weg ?
![]()
Zei ik nu nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het voorbeeldje van Pepijn ( Yamaha GTS) was best vernieuwend te noemen maar werd helaas te weinig verkochten er bleken nog best wat probleempjes mee te zijn die niet goed opgelost konden worden,
Ooit eens een mooie schets gemaakt van een alternatieve wielophanging met geintegreerde remlijn. (schijf kan ik het niet meer noemen)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef bwt het volgende:
Is inderdaad zo dat de motor makers heeeel veeel techniek klaar op de plank hebben liggen maar nog niet toepassen omdat de "markt" er niet om vraagt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:36 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag was ik onderweg naar Nijmegen, ben tot de afslag gekomen. Voor me reed een porsche, groen kenteken. Op het moment dat we de snelweg opdraaien geeft de semi-chauffeur een dot gas, porsche begint te tollen en te spinnen raakt een aantal keer de vangrail en het was over.
Alarmlichten aangedaan, telefoon gezocht om de politie te bellen en natuurlijk foto's te maken van de onfortuinlijke chauffeurHad ik m'n mobiel thuis aan de oplader laten liggen
![]()
Enfin, ben niet verder gekomen dan de afslag.
ik wil graag dat je jezelf betrokken voelt hierquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
En toen dacht je van:laat ik de Vrijdagmiddag relwaar richardgie ook nooit wat mee krijgt eens naar Zaterdag middag verplaatsen
.Hebben ze toch niet door
?
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Dan maak je wat mee .. klinkt als die garagehouder van Emile Ratelband.![]()
Leuk andermans Porsche afschrijven.![]()
![]()
Ik heb het zelf ook een keer in de winter gehad, een auto die direct voor mij in de vangrail klapte.
En ik reed in die bocht al met de staart tussen de benen, vochtig en het vroor.![]()
Het gezicht van de bijrijder, priceless. Had z'n handen omhoog bij het spinnenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:44 schreef bwt het volgende:
zo, jij hebt je middagje dus ook weer zinnig doorgebracht.
patsertje heeft dus een auto van de dealer om zeep geholpen
Ik heb geloof ik wel het idee wat je bedoelt,maak ik ben dus gewoon het woordje van vergetenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil graag dat je jezelf betrokken voelt hier
die zal zich lullig hebben gevoeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:36 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag was ik onderweg naar Nijmegen, ben tot de afslag gekomen. Voor me reed een porsche, groen kenteken. Op het moment dat we de snelweg opdraaien geeft de semi-chauffeur een dot gas, porsche begint te tollen en te spinnen raakt een aantal keer de vangrail en het was over.
Alarmlichten aangedaan, telefoon gezocht om de politie te bellen en natuurlijk foto's te maken van de onfortuinlijke chauffeurHad ik m'n mobiel thuis aan de oplader laten liggen
![]()
Enfin, ben niet verder gekomen dan de afslag.
doe ik wel hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Edit: post weggehaald dus jullie kunnen weer posten![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben ook in de stromende regen naar het werk gereden![]()
ik op de fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |