abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38021056
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:39 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Als 5% ook daadwerkelijk zijn koppeling gebruikt zoals het moet dan is het veel.

Naar mijn mening is het spijkers op laag water zoeken, stel je toch eens voor dat je altijd dezelfde perfecte pikkstart kan maken, gas, en gaan. Tiptronic voor perfect schakelen in de bochten.
Volgens mij kan je er nog sportiever mee rijden.

Alleen de stunters moeten zich beperken tot powerwheelies.

Had ik al gezegd dat alle vrouwen er in ieder geval baat bij hebben..

En ja, gevoel, allemaal fictieve praat, zal lang duren voordat het op de nieuwe Yamaha supersport 3 cylinder R6.7 zit.Tegen die rijd de meeste MC fokkers hoogstens nog in een sidecar.
[..]

In Amerika vinden ze het gek als je wilt schakelen.

Het went ook snel moet ik zeggen.
je doelt eigenlijk op softies zoals jij die te weinig rijervaring opdoen
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_38021153
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:21 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Vrijdag middag was gisteren hoor .
pi_38021230
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:24 schreef richardgie het volgende:

[..]

toen had ik het te druk

en zaterdagmiddag heeft ook zo z'n charme
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:26:59 #184
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38021232
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef bwt het volgende:
Is inderdaad zo dat de motor makers heeeel veeel techniek klaar op de plank hebben liggen maar nog niet toepassen omdat de "markt" er niet om vraagt. En er zijn ook maar weinig merken die het er toch door duwen en al standaar leveren. (zie BMW met de ABS en nu Yamaha met dat schakelen)
Het is echt de "markt" die terug houdend reageert op innovaties. Kijk naar hoelang het heeft geduurd voordat de injectie ingevoerd werd. Nu met de "verplichte" katalisator moet het wel vanwege de motormanagement.
Ze kunnen best innovatieve dingen uitbrengen maar als niemand die kan betalen verdienen ze er uiteindelijk nog niets aan, Het voorbeeldje van Pepijn ( Yamaha GTS) was best vernieuwend te noemen maar werd helaas te weinig verkocht en er bleken nog best wat probleempjes mee te zijn die niet goed opgelost konden worden,

ik heb er ooit op gereden en het was wennen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:29:05 #185
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38021282
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:24 schreef richardgie het volgende:

[..]

Oh een kritische opmerking ga je nu weer weg ?
Let's race
Buienradar
pi_38021319
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:26 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

toen had ik het te druk

en zaterdagmiddag heeft ook zo z'n charme
En toen dacht je van:laat ik de Vrijdagmiddag rel waar richardgie ook nooit wat mee krijgt eens naar Zaterdag middag verplaatsen .Hebben ze toch niet door ?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:30:48 #187
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_38021320
quote:
Het is echt de "markt" die terug houdend reageert op innovaties. Kijk naar hoelang het heeft geduurd voordat de injectie ingevoerd werd. Nu met de "verplichte" katalisator moet het wel vanwege de motormanagement.
Pin me niet op 10 jaar vast, maar er reden inderdaad al (race)auto's met mechanische brandstofinjectie in de jaren 30. Dacht zelfs rond 1922.

In de motorwereld ging Vincent in de jaren 50 failliet omdat ze te innovatief waren.

The Black Prince. Tegen het licht van de tijd gezien een mooie fiets, cq supersport..
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef richardgie het volgende:
Houdt dus eigenlijk gewoon in dat het(voor het merendeel)van bovenaf op wordt gelegd en niet van binnenuit komt,en daar heb je dus meteen mijn "statemant"
Ik was net in de boekhandel en heb het motorblad gekocht. Vanaaf in bed even lezen.
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Qua motor rij ik veel te weinig de laatste tijd.

Nou heb ik momenteel geen automaten, maar dit soort auto's reden er toch heerlijk mee.

8 cylinder 5.7 Tpi, èn achterwielaandrijving. Rijbeleving genoeg, en dat zonder schakelen.
Net als de Mercedes S-klasse van de directeur die ik laatst een dagje mocht sturen.
Daar heb jij geen rijervaring mee he?
pi_38021418
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Oh een kritische opmerking ga je nu weer weg ?
Nee hoor,de opmerking van Raus was niet aan mijn adres .
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:34:52 #189
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_38021431
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het voorbeeldje van Pepijn ( Yamaha GTS) was best vernieuwend te noemen maar werd helaas te weinig verkocht en er bleken nog best wat probleempjes mee te zijn die niet goed opgelost konden worden,
Zei ik nu niet , al vind ik het best een leuke motor, en heb ik eens de aankoop overwogen.
Het innovatieve aan die fiets is meer het Omega frame.
Naafbesturing was niet vernieuwend, hoewel in het perspectief van massaproduktie misschien wel.

Nadeel was dat inderdaad geen hond wist hoe het af te stellen, cq onderhouden. Rijbeleving anders.
En de kettingaandrijving op zo'en sporttoerder.

*Lees: hond - monteur.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:36:01 #190
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_38021459
Vanmiddag was ik onderweg naar Nijmegen, ben tot de afslag gekomen. Voor me reed een porsche, groen kenteken. Op het moment dat we de snelweg opdraaien geeft de semi-chauffeur een dot gas, porsche begint te tollen en te spinnen raakt een aantal keer de vangrail en het was over.
Alarmlichten aangedaan, telefoon gezocht om de politie te bellen en natuurlijk foto's te maken van de onfortuinlijke chauffeur Had ik m'n mobiel thuis aan de oplader laten liggen
Enfin, ben niet verder gekomen dan de afslag.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:43:03 #191
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_38021631
quote:
Is inderdaad zo dat de motor makers heeeel veeel techniek klaar op de plank hebben liggen maar nog niet toepassen omdat de "markt" er niet om vraagt.
Ooit eens een mooie schets gemaakt van een alternatieve wielophanging met geintegreerde remlijn. (schijf kan ik het niet meer noemen)
Aandrijflijn was ook in voorzien en had ook al na zitten denken over een versnellingsbak zonder walsen e.d.
Als klein jochie zag ik ook al wel in dat een dergelijk systeem nooit voor de onderkant van de markt geschikt zou zijn wegens de productiekosten maar hoe dan ook was het best een aardig ideetje tot de vader van een toenmalig vriendje me erop wees dat delen van dit systeem allang gepatenteerd waren door grote fabrikanten.

Soms schiet het me nog weleens te binnen (samen met andere ideeen die ik toen had) en ik zou het echt geweldig vinden als het ooit nog een toegepast gaat worden.

Zal eens zoeken naar alle schetsen die ik toendertijd heb gemaakt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:43:49 #192
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_38021646
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:36 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag was ik onderweg naar Nijmegen, ben tot de afslag gekomen. Voor me reed een porsche, groen kenteken. Op het moment dat we de snelweg opdraaien geeft de semi-chauffeur een dot gas, porsche begint te tollen en te spinnen raakt een aantal keer de vangrail en het was over.
Alarmlichten aangedaan, telefoon gezocht om de politie te bellen en natuurlijk foto's te maken van de onfortuinlijke chauffeur Had ik m'n mobiel thuis aan de oplader laten liggen

Dan maak je wat mee .. klinkt als die garagehouder van Emile Ratelband.

Leuk andermans Porsche afschrijven.

Ik heb het zelf ook een keer in de winter gehad, een auto die direct voor mij in de vangrail klapte.
En ik reed in die bocht al met de staart tussen de benen, vochtig en het vroor.

i
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:44:07 #193
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_38021653
zo, jij hebt je middagje dus ook weer zinnig doorgebracht.
patsertje heeft dus een auto van de dealer om zeep geholpen
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:46:00 #194
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38021695
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:30 schreef richardgie het volgende:

[..]

En toen dacht je van:laat ik de Vrijdagmiddag rel waar richardgie ook nooit wat mee krijgt eens naar Zaterdag middag verplaatsen .Hebben ze toch niet door ?
ik wil graag dat je jezelf betrokken voelt hier
Let's race
Buienradar
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:48:03 #195
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_38021741
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:43 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dan maak je wat mee .. klinkt als die garagehouder van Emile Ratelband.

Leuk andermans Porsche afschrijven.

Ik heb het zelf ook een keer in de winter gehad, een auto die direct voor mij in de vangrail klapte.
En ik reed in die bocht al met de staart tussen de benen, vochtig en het vroor.

i
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:44 schreef bwt het volgende:
zo, jij hebt je middagje dus ook weer zinnig doorgebracht.
patsertje heeft dus een auto van de dealer om zeep geholpen
Het gezicht van de bijrijder, priceless. Had z'n handen omhoog bij het spinnen

BazzieK, mooie motor voor je pa
pi_38021827
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik wil graag dat je jezelf betrokken voelt hier
Ik heb geloof ik wel het idee wat je bedoelt,maak ik ben dus gewoon het woordje van vergeten .En op Vrijdag middag ben ik aan het werk .

[ Bericht 2% gewijzigd door richardgie op 20-05-2006 18:03:37 ]
pi_38022069
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:36 schreef Rib-i het volgende:
die zal zich lullig hebben gevoeld
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:03:36 #198
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38022110
Edit: post weggehaald dus jullie kunnen weer posten

[ Bericht 93% gewijzigd door Mercy_symbol op 20-05-2006 19:18:42 ]
Let's race
Buienradar
pi_38024427
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Edit: post weggehaald dus jullie kunnen weer posten
doe ik wel hoor
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Ik ben ook in de stromende regen naar het werk gereden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik op de fiets
pi_38024545
En weer terug op mijn stekkie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')