quote:
je ziet het links onder bij de laatste E dat er nog een I in de vouw zitquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of mist er een I in Abercrombie? Abercrombezou wel een idiote fout zijn.
Hmmm, dus toch, had het wel een briljante fout gevonden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:55 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je ziet het links onder bij de laatste E dat er nog een I in de vouw zit
Vrouwenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Ewaldus het volgende:
Die bodywarmer met die cappushon (stone island swa), is dat een mannen of vrouwen model? Vind em echt gaaf.
Dude, ben je wigger ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Ewaldus het volgende:
Die bodywarmer met die cappushon (stone island swa), is dat een mannen of vrouwen model? Vind em echt gaaf.
Ik wou het net posten, volgens mij draagt die niks anders.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:53 schreef Joncho het volgende:
En kijk eens op Nederland 2 wat voor polo Bryan Roy nu weer aan heeft
Win jij met de strepen, ik met de kleur.. Staan we quitequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:47 schreef Joncho het volgende:
Maar wel met de enkele dikke witte strepen![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Win jij met de strepen, ik met de kleur.. Staan we quite![]()
Klopt, wist ik al langer. Maar ik weet niet of je het zo wel kan bestellen vanuit Nederland, ik kan me voorstellen dat ze geen clearance spullen verzenden naar het buitenland. Hoe kom je aan deze URL`s, via een bekende uit de USA?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:33 schreef VandaagNiet het volgende:
Het blijkt dus dat mensen buiten de US niet naar daar deze sites kunnen, maar wel via deze directe links
Ik zag het toevallig op het A&F lifestyle forum staanquote:Op zondag 2 juli 2006 18:04 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Klopt, wist ik al langer. Maar ik weet niet of je het zo wel kan bestellen vanuit Nederland, ik kan me voorstellen dat ze geen clearance spullen verzenden naar het buitenland. Hoe kom je aan deze URL`s, via een bekende uit de USA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |