Ik wou het net posten, volgens mij draagt die niks anders.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:53 schreef Joncho het volgende:
En kijk eens op Nederland 2 wat voor polo Bryan Roy nu weer aan heeft
Win jij met de strepen, ik met de kleur.. Staan we quitequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:47 schreef Joncho het volgende:
Maar wel met de enkele dikke witte strepen![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Win jij met de strepen, ik met de kleur.. Staan we quite![]()
Klopt, wist ik al langer. Maar ik weet niet of je het zo wel kan bestellen vanuit Nederland, ik kan me voorstellen dat ze geen clearance spullen verzenden naar het buitenland. Hoe kom je aan deze URL`s, via een bekende uit de USA?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:33 schreef VandaagNiet het volgende:
Het blijkt dus dat mensen buiten de US niet naar daar deze sites kunnen, maar wel via deze directe links
Ik zag het toevallig op het A&F lifestyle forum staanquote:Op zondag 2 juli 2006 18:04 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Klopt, wist ik al langer. Maar ik weet niet of je het zo wel kan bestellen vanuit Nederland, ik kan me voorstellen dat ze geen clearance spullen verzenden naar het buitenland. Hoe kom je aan deze URL`s, via een bekende uit de USA?
Clearance kan je idd gewoon bestellen als Nederlanderquote:Op zondag 2 juli 2006 18:52 schreef VandaagNiet het volgende:
Ik zag het toevallig op het A&F lifestyle forum staan, ik zou ook niet weten of je er van kan bestellen hoor, maar het lijkt mij eigenlijk wel.
Die heb ik daar nog nooit gezien, maar ik vind dat sowieso niet zo'n succes.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:50 schreef ook_gek het volgende:
hebben ze eigelijk overhemde met korte mouwen. Want die ben ik nooit ergens tegen gekomen. En met dit weer wil ik er wel een zooi hebben
Die polo's van A&F zijn te dik voor weer zoals vandaag helaas.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit gezien, maar ik vind dat sowieso niet zo'n succes.
Overhemden met koud weer en met warm weer polo's![]()
Ik had met een t-shirtje hetzelfde...met dit weer is het alleen aan het water nog een beetje te houden...quote:Op zondag 2 juli 2006 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die polo's van A&F zijn te dik voor weer zoals vandaag helaas.
had er vandaag 1 aan en ik stikte de moord
De kosten van de shirts+verzendkost+importkosten+btwquote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef mic_forever het volgende:
hoe duur is 2 shirts nou als je ze zelf bestelt?
1 voordeel in een tshirt zie je zweet plekken in een A&F polo nietquote:Op zondag 2 juli 2006 23:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik had met een t-shirtje hetzelfde...met dit weer is het alleen aan het water nog een beetje te houden...
Ligt dat niet aan het type katoen textuur van jouw A&F polo's?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die polo's van A&F zijn te dik voor weer zoals vandaag helaas.
had er vandaag 1 aan en ik stikte de moord
Volgens mij is die cotton pique.. Ik heb ook zo'n 1!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:19 schreef obl het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand welk model dit is? Want ik wil er graag zsm achter komen of het van cotton pique is of soft sueded cotton, als het dat laatste is dan is het wel lekker zacht voor de zomer denk ik.
Hoe vind je 'm? Pasvorm? kwaliteit?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij is die cotton pique.. Ik heb ook zo'n 1!
Ik vind hem toppie.. Pasvorm super, zit echt goed bij mij.. Kwaliteit ook niks mis mee, zeker een toppertjequote:
Ja, je bent altijd het haasje, helaas.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:58 schreef philipnorth het volgende:
Kan iemand bevestigen of je ALTIJD t haasje bent met de import+btw?
Dus kan ik standaard vanuit gaan dat ik +/- 33% meer betaal uiteindelijk? (order van 99$ (140$ incl shipping) kost uiteindelijk +/- 145¤ incl shipping ipv 110¤)
Ok, gewoon ff goed rekening mee houden dus, komt die afrekening nog achteraf echt van de douane?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:41 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja, je bent altijd het haasje, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |