en er zitten leuke dingen tussenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
yeah de nieuwe collectie is online!!!
ja de kids webiste heeft een betere collectie op dit moment.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
en er zitten leuke dingen tussen. Maar nog niet alles staat er op volgens mij, in scans zijn behoorlijk wat dingen die nog niet op de site staan. (zoals die hoodies (zonder rits) bijvoorbeeld.
Is dat vrouwen of mannenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:45 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd die viel me ook op, erg netjes.
[afbeelding]
Deze broek vind ik ook mooi:
[afbeelding]
En deze jas is ook netjes:
[afbeelding]
Ben benieuwd wat ze verder hebben/wat ik kan verwachten in de winkels in augustus![]()
ik zal nog even wachten, er moet nog wat meer kleding online gezet worden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef mic_forever het volgende:
inkoopactieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef mic_forever het volgende:
inkoopactieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Staan nog niet online..quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:21 schreef yellowcat het volgende:
Weet iemand waar die rugbyshirts die in de Back-to-School folder staan te vinden zijn op de site? Ik kan ze nergens vinden...
quote:
je ziet het links onder bij de laatste E dat er nog een I in de vouw zitquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of mist er een I in Abercrombie? Abercrombezou wel een idiote fout zijn.
Hmmm, dus toch, had het wel een briljante fout gevonden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:55 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je ziet het links onder bij de laatste E dat er nog een I in de vouw zit
Vrouwenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Ewaldus het volgende:
Die bodywarmer met die cappushon (stone island swa), is dat een mannen of vrouwen model? Vind em echt gaaf.
Dude, ben je wigger ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Ewaldus het volgende:
Die bodywarmer met die cappushon (stone island swa), is dat een mannen of vrouwen model? Vind em echt gaaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |