de onderkinquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:58 schreef Syytön het volgende:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/14b7rle.jpg]afbeelding][/URL]
Dat haar, die onflatteuze kleding..![]()
Ja, maar als je zo'n beest gewoon opvoed is er niks gevaarlijks aan hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, maar dit lijkt een soort van pitbullachtige hond? En die heeft hij met een kleine thuis? Op zn zachtst gezegd onverantwoord, als het zijn hond is.
Hij lacht inderdaad wel op de tweede foto, die hond.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo'n beest gewoon opvoed is er niks gevaarlijks aan hoor![]()
Heb je ervaring met honden? De meeste beten worden anders door golden retrievers gemaakt...quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hij lacht inderdaad wel op de tweede foto, die hond.
Maar volgens mij blijven ze onberekenbaar, neem dan een golden retriever....
Ja maar das niet stoer, dohquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
neem dan een golden retriever....
Nee dat wist ik niet... heb zelf vroeger een Golden Retriever (Lobbesquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:40 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je ervaring met honden? De meeste beten worden anders door golden retrievers gemaakt...Is wel eens onderzocht. Ik heb zelf overigens een golden
![]()
Late september or early november. Definitely not october.quote:"Please tell me this is a joke"
Britney Spears going to Namibia to give birth
From: ChinaDaily
Britney Spears has told NBC's Matt Lauer that she will move to Namibia "in the near future" to prepare for the birth of her second child, a daughter who is due in "late September or early November."
Bullshit....het hangt er vanaf hoe je 'm opvoed. Maar of K-fag dat goed zal doen betwijfel ik, die honden moet je enorm streng opvoeden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Ik kan me vergissen hoor, maar dit lijkt een soort van pitbullachtige hond? En die heeft hij met een kleine thuis? Op zn zachtst gezegd onverantwoord, als het zijn hond is.
Flikker es lekker op ofzo...wat is hier niet OT aan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:46 schreef static het volgende:
Ga lekker naar F&F ofzo.
Ahem...quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:04 schreef Duiveltja het volgende:
Britney, de baby en de paparazzi ...
Ik zie nergens hond staan.Wat voor soort hond ze hebben en hoe de opvoeding moet verlopen, lijkt me nou niet echt iets wat hier thuishoort.
Misschien wel een idee voor een topic trouwens.
Kuch ...quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahem...
het ging de poster van de foto's van K met hond om het feit dat een dergelijke hond gevaarlijk zou zijn voor de baby. Ik zeg dat dit onzin is als je dat beest maar goed opvoed. Wat ik niet verwacht van K-fag
niet ontopic genoeg
Hij is jaloers?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kuch ...
Mwa, moving along.
Mel Gibson verkoopt zijn huidige huis naast Brit en gaat verhuizen vanwege de drukte van fans en paparazzi.
quote:
quote:Mel Gibson is selling his 18 million dollar mansion in a gated Malibu community to get away from his neighbor, Britney Spears. Spears has had a constant stream of police and social service visits this year, along with an endless barrage of fans, paparazzi and, let's not kid each other, KFeds dealers. The Sydney Daily Telegraph quotes a source:
"People are always hanging around outside the gates and he is worried his kids might get hurt."
Gibson is moving with his wife and seven kids to a ranch in the Santa Monica mountains. So be proud Britney, since your neighbor just decided he would rather live amongst wolves, Bigfoot and rattlesnakes than 100 yards away from you.
ohja,quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:02 schreef PeRi het volgende:
Oud nieuws D.
Ga je ook nog over de kleur van haar haarspelden zeiken ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Flikker es lekker op ofzo...wat is hier niet OT aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |